MAC se seká

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Zdeny
Příspěvky: 6
Registrován: 20 říj 2012 00:41

MAC se seká

Příspěvek od Zdeny » 20 říj 2012 00:49

Dobrý den, jsem uplny MAC začátečník, a potřeboval bych od vás pomoc, Koupil jsem si Macbook pro 2.9 Ghz, intel core i7 pamět 8gb 1600 MHz DDR3. Mám ho sice už od srpna ale pořád se snim zžívám, ale ted se mi v poslední době začal sekat. Pocituju to hlavně například při přechodu mezi plochami který se provádi třemi prsty z jedne strany na druhou. Přechod není tak svižný jak byl a dost mě to trápí. Zajimalo by mě co se stím dá dělat, při koupi jsem si přikoupil také servis a tak nevím jestli mám servis navštívit, nebo se to dá vyřešit i takhle pomocí tohoto fora. Budu strašně rád za každou radu a předem děkuji.

Barberry.pha
Příspěvky: 564
Registrován: 09 říj 2012 14:58

Re: MAC se seká

Příspěvek od Barberry.pha » 20 říj 2012 07:23

Kolik mas volneho mista na disku? mi se zacne mac zpomalovat pokud mam mene nez 5GB volneho.

Zdeny
Příspěvky: 6
Registrován: 20 říj 2012 00:41

Re: MAC se seká

Příspěvek od Zdeny » 20 říj 2012 09:57

zbýva více než 600 gb.1) Neexistuje třeba nějaký program co mi mac vyčistí od zbytečnosti??
2) chci se zeptat jeste jak se odinstaluje treba hra fifa. na YT jsem si nasel navody nejake jak odistalovat program a dela, to tedy takhle cmd+f –->zde napíšu nzev programu––>> druh zvolim systtemove soubory ––> a zvolim jsou zahrnuty, pote vsechno presunu do kose. Prave ze nevim jestli to delam dobre jestli to neni treba tim ze se mi mac seka.

Barberry.pha
Příspěvky: 564
Registrován: 09 říj 2012 14:58

Re: MAC se seká