dobrý den, ahoj,
před nedávnem jsem si pořídila nový macbook. Jako prohlížeč používám safari. Vše funguje v pořádku, až na jeden problém. Pokud se chci přihlásit na stránky naší šoly, Safari mě tam nepustí. Na stránky jako takové se dostanu, ale pokud se chci přihlásit, už to nejde dále. Hlásí mi to : Safari nemůže stránku otevřít, pak následuje odkaz, a pak tu je : chyba: The server webkdc.zcu.cz did not accept the certificate. (NSURLErrorDomain:-1205).
Moll by jute mi někdo prosím poradit, co se s tím dá dělat?
Děkuju moc.
problém s prohlížečem
Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas
Re: problém s prohlížečem
stahnout http://ca.zcu.cz/crl/ZCUrootCA.der
otevrit Applications - Utilities - Keychain acess.app (Spravce klicu)
kliknout vlevo nahore na zamecek - otevrit pro upravy
kliknout v level sloupci na System
pretahnout z Finderu ten *.der do okna s certifikaty v Keychain Access.app
kliknout na importovany certifikat pr. tlacitkem mysi - Get info - Trust - when using this certificate - zmenit na Always Trust
kliknout na zamecek vlevo nahore
pozn. podrobnosti http://support.zcu.cz/index.php/Import_ ... u_Z%C4%8CU
otevrit Applications - Utilities - Keychain acess.app (Spravce klicu)
kliknout vlevo nahore na zamecek - otevrit pro upravy
kliknout v level sloupci na System
pretahnout z Finderu ten *.der do okna s certifikaty v Keychain Access.app
kliknout na importovany certifikat pr. tlacitkem mysi - Get info - Trust - when using this certificate - zmenit na Always Trust
kliknout na zamecek vlevo nahore
pozn. podrobnosti http://support.zcu.cz/index.php/Import_ ... u_Z%C4%8CU
Re: problém s prohlížečem
Děkuji vám za rychlou odpověď, bohužel to nepomohlo... Vše jsem udělala podle návodu, certifikát je aktivován, ale na stránky se stále nemohu dostat. Zkoušela jsem i po instalaci restartovat počítač. nevíte, čím by to mohlo být? Omlouvám se za zdržování, v těchto věcech se moc nevyznám.
Re: problém s prohlížečem
abych se nekam nedostal kvuli certifikatu se mi uz dlouho nestalo .. proto by stalo za to kontaktovat administratora zcu.cz at si laskave upravi nastaveni sveho weboveho serveru
https://knowledge.symantec.com/support/ ... cale=en_US
https://knowledge.symantec.com/support/ ... cale=en_US