kousl se mi kalendář

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
vladimirpick
Příspěvky: 272
Registrován: 11 zář 2013 16:45

kousl se mi kalendář

Příspěvek od vladimirpick » 14 dub 2017 09:54

Dobrý den,
na MB se mi kousl kalendář - hlásí, že přesunuje na server, ale trvá to strašně dlouho.
Po vynuceném ukončení a opětovném spuštění totéž.
Stalo se po přihlášení na své AppleID v předvolbě iCloud.
Odpojil jsem ho ze sdílení v iCloudu - nepomáhá.
Poradíte? Opravdu to trvá nekonečně dlouho? Připojení mám 20 MBps.
Zdravím
Vladimír
Přílohy
kalendář.tiff
kalendář.tiff (52.59 KiB) Zobrazeno 922 x
Vladimír
MacBook Air 2019, Sonoma 14.2,
128 GB, 8 GB
iPhone 12 mini, iOS 17.2 64 GB

vladimirpick
Příspěvky: 272
Registrován: 11 zář 2013 16:45

Re: kousl se mi kalendář

Příspěvek od vladimirpick » 14 dub 2017 10:13

Problém vyřešen.
Přestal se mi kalendář v MB zničehonic synchronizovat s iPhonem.
Odhlásil jsem iCloud, dal restart, připojil se k iCloudu a chodí.
V.
Vladimír
MacBook Air 2019, Sonoma 14.2,
128 GB, 8 GB
iPhone 12 mini, iOS 17.2 64 GB

Odpovědět