Nastavení rodiny

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Hansnosta
Příspěvky: 12
Registrován: 04 led 2017 17:13

Nastavení rodiny

Příspěvek od Hansnosta » 21 dub 2017 17:46

Zdravím,

na zařízeních Apple používám RODINU. Celou dobu bylo vše v pořádku až teď je problém. Když něco koupím já, vše proběhne v pořádku, ale pokud jiný účastník rodiny, tak to nefunguje. Sdílení je nastaveno a i zkontrolováno a stále nic. Karta v pořádku, prostředky na ní jsou, internetová platba povolena. Dokonce jsem zkoušel druhou kartu, kterou normálně používám a nic, stejný závěr. Účastníkovi rodiny se pouze ukáže - je třeba, aby organizátor vaší rodiny zadal bezpečnostní kód u své platební metody. Toto právě nechápu, hned na to koupím něco já a vše proběhne normálně.

Dokáže někdo pomoct... Děkuji...

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Nastavení rodiny

Příspěvek od mberdych » 21 dub 2017 18:29

Jde o to, že Vaše karta na tom konkrétním zařízení ještě nebyla použita. Bezpečnostní kód je cvv kód z platební karty. Zadní strana, 3 čísla. Je třeba ho zadat pokaždé když se platba použije na zařízení, že kterého se ještě neplatilo. Týká se to jakéhokoliv nové Apple zařízení, nejen v rodině. Měl by si o něj říct tam, kde se nakupuje. Dělá se to jen poprvé.

Hansnosta
Příspěvky: 12
Registrován: 04 led 2017 17:13

Re: Nastavení rodiny

Příspěvek od Hansnosta » 21 dub 2017 19:14

Tak problém byl jinde, o tom CVV jsem věděl a chápal jsem to nějak tak 😊, ale byla tam výzva na zadání hesla a přítelkyně neustále dávala heslo špatně, po te došlo k blokaci účtu me přítelkyně 😂. Účet jsem odblokoval, zadal heslo správně, po te přišla výzva na potvrzení CVV a hle, vše se realizovalo v pořádku. I tak děkuji za radu 👍

Odpovědět