iPhone 7 Plus - problém s fakturací

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Drago94
Příspěvky: 4
Registrován: 13 úno 2017 13:23

iPhone 7 Plus - problém s fakturací

Příspěvek od Drago94 » 03 kvě 2017 15:32

Zdravím, mám IPhone 7 Plus krátce. Ještě před týdnem jsem zakoupil za 1,99€ jednu Appku a peníze se mi normálně strhly. Teď když si chci stáhnout jakoukoliv appku, která je zdarma, tak to po mě chce ověření. Zadám heslo a pak mě to přesměruje na údaje o kreditní kartě a s větou: Nastal problém s fakturací předchozího nákupu. Aktualizujte svoji platební metodu. Vůbec nemohu nic stahovat. Co s tím? :roll:

Budu vděčný za rady.

Merlin_CZ
Příspěvky: 259
Registrován: 02 srp 2012 21:21

Re: iPhone 7 Plus - problém s fakturací

Příspěvek od Merlin_CZ » 03 kvě 2017 18:14

Zrejme neprobehlo strzeni za predchozi platbu - nepovolene inet transakce/nedostatecny stav uctu atd - strhla se urcite cela castka a ne jen cast? Byl po strzeni jeste kladny zustatek ?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odpovědět