Pomoc s itunes

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Doodo
Příspěvky: 3
Registrován: 08 lis 2015 18:06

Pomoc s itunes

Příspěvek od Doodo » 18 říj 2017 07:03

Ahoj, prosím poraďte
Před lety jsem na iphone 4S stáhla pár aplikací přes mail známého. Od té doby mám na každém dalším telefonu dva různé maily na apple id a itunes. Nyní bych potřebovala sjednotit tento mail, aby zůstal jen můj. Bez hesla na známého mail, protože k tomu se už nedostanu.

mike-biker
Příspěvky: 396
Registrován: 09 lis 2014 12:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomoc s itunes

Příspěvek od mike-biker » 18 říj 2017 07:51

Tak pozor, zde si to trochu pleteš.
APPLE ID - to je mailová adresa, která spolu s heslem umožňuje přístup k tvým údajům a komunikaci s APPLE, iCloudem a App Storem - což je obchod pro nákup a stahování aplikací.
Doporučuji tedy provést zálohu, potom restore telefonu, aby byl v továrním nastavení a přihlásit se pouze svým APPLE ID. (tvým mailem). Taktéž do App Store se budeš přihlašovat pouze svým účtem
Ovšem o aplikace stažené prostřednictvím kamarádova APPLE ID přijdeš, ty si musíš stáhnout a případně zaplatit přes tento svůj účet.
iPhone 13 Pro 256GB Graphite.
iPhone 13 Mini 128GB as reserve.

Odpovědět