Stránka 1 z 1

Problem s iMessages

Napsal: 01 srp 2018 20:26
od Pontius
Ahoj,

vcera jsem prevedl cislo od O2 k VF a od te doby mi iMessages chodi z emailove adresy, neni u nich uveden muj kontakt - tel. cislo. Kdyz se divam na nastaveni, tak se mi u moznosti nastaveni tel. cisla stale toci, ze se to zpracovava.

Mym cilem pouze je, aby iMessages chodily z meho tel. cisla a nebyl tam jako kontakt email. Drive mi to v poradku slo.

Vite, co s tim? Kde by mohla byt chyba?

Diky moc!

Re: Problem s iMessages

Napsal: 01 srp 2018 20:44
od mberdych
Nevím kde je problém, obecně stačí vypnout aktivaci iMessage a znovu zapnout. Pro správnou funkčnost je nutné mít povolené zahraniční SMS, ověřuje se to na zahraničním čísle a pokud na nej neposle zprávu, tak aktivace neprobehne.

Re: Problem s iMessages

Napsal: 06 srp 2018 19:24
od Pontius
Diky moc! Uz to slape :)

Re: Problem s iMessages

Napsal: 25 říj 2020 11:12
od Paroli
Ahoj,

třeba to někomu pomůže, u dcerky jsem půl roku řešil iMessage, neproběhla aktivace. iMessage šel pouze pres iCloud, nešel na mobilní číslo.
Řešil jsem to apple support (bezva) a s T-mobile (no comment)

Ano, funguje to přibližně jak psáno výše, že se při aktivaci odešle nějaká SMS do ciziny na aktivační server Applu.
T-mobile mi půl roku tvrdí, že u nich je vše taky OK, že SMS do zahraniční nejsou blokovány, že u nich s aktivací problém není.

ALE...

Po půl roce, když jsem to opět zkoušel, mi jeden jejich T-mobile prostořeký operátor řekl, že na tom čísle opravdu nejsou žádné blokace SMS, pouze blokování hovorů do zahraničí, asi aby dcerka neprovolala ..... heuréééka.

Nechal jsem zrušil VEŠKERÉ blokace, tedy i hovorů ?!? a už to fičí....