Servis iPad - tragedie

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
aliencz
Příspěvky: 14
Registrován: 02 dub 2012 18:23

Servis iPad - tragedie

Příspěvek od aliencz » 02 dub 2012 18:36

Tak mě potkala ČERNÁ MŮRA všech majitelů iPadů. V úterý jsem zakoupil Nový iPad (3), ale už v sobotu jsem toho litoval. Malá nehoda, neopatrnost, Smart Cover mi zůstal v ruce (magnety nejsou tak silné, jak se zdály) a iPod se poroučel k zemi. Zázrak se bohužel nekonal, sklo je roztříštěné. Otevřená ústa, naprostá bezmoc, úžas nad tím, co se to právě vlastně odehrálo.

Sklo je rozbité, iPad ale pracuje normálně, vše šlape jak má, nic jiného, kromě rostříštěného skla, poškozené není. Tak aspoň že se dá používat.

Jenže to nekončí, Dnes celý den obvolávám ČR servisy, včetně Apple CZ:

iPady se oficiálně neopravují, ale vyměňují. Žádný autorizovaný servis neprovede žádnou opravu jiným způsobem, než výměnou. Pokud ano, okamžitě přicházím o veškerou záruku (která je mimochodem jen jeden rok).

Výměna New iPad stojí zhruba 85% ceny nového. V praxi to znamená, že můj 16GB základní model s původní cenou 12 230,- mohu získat nový za necelých 9490,- :-) Žádnou jinou možnost nemám.

Neautorizovaná výměna taktéž není možná (prozatím) neboť v ČR není jediný náhradní díl na nový model.

Celé je to velmi podivné.

Řešit jakýkoliv servis pouze formou výměny za téměř plnou cenu původního výrobku podle mého názoru nelze považovat za servis ani s velkým nadhledem.

Co si o tom myslíte vy, tedy kromě toho, že jsem gramlavej mamlas? :-)
-------

Napadá mě pojišťovna. Mám pojištění domácnosti s veškerou elektronikou, ale jak vymyset pojistnou událost na iPad prozatím netuším. Co vy? napadá někoho něco? :-)

Uživatelský avatar
kemo
Příspěvky: 278
Registrován: 23 led 2012 18:43
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis iPad - tragedie

Příspěvek od kemo » 02 dub 2012 20:41

tak jim to zkus rozmluvit.. rekni ze jsi jej pouzival dle navodu:

ehm:

„Tati, ještě jsem se tě nezeptala, jak zvládáš ten nový iPad, co jsme ti dali k narozeninám?“ - „Dobře!“

http://www.youtube.com/watch?v=TtXWWRyJLPw
~ AKG k701 + Nuforce Icon HDP + NuForce USB
~ Proud Snow Leopard user!
~ http://tehkemo.com

aliencz
Příspěvky: 14
Registrován: 02 dub 2012 18:23

Re: Servis iPad - tragedie

Příspěvek od aliencz » 03 dub 2012 11:03

V kontextu s popsanými událostmi vřele doporučuji každému pořídit komplexní pojištění při koupi. Škoda, že mě takto nikdo neupozornil a já blbec blbý na to nemyslel sám. Za 1600,- lze zakoupit prodlouženou záruku i s pojištěním až 3 roky, pojištění se vztahuje i na nehody formou pádu a podobně, krádež a td. Je to účinnější než jakýkoliv odolný futrál na iPad.

např:
http://www.datart.cz/sluzby/pojisteni_m ... robku.html

Odpovědět