spuštěné aplikace v pozadí

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Dobravila
Příspěvky: 6
Registrován: 01 kvě 2013 20:14

spuštěné aplikace v pozadí

Příspěvek od Dobravila » 01 kvě 2013 22:10

pardon jsem začátečník nebo jak se to nazývá když něco nefunguje,hledám tady asi hodinu jestli se neopakuju ale nemůžu nic najít!!
mac mě neposlouchá a prudí!!! dashboard hrozný název se spouští kdy chce honora ,nevím co si to dovoluje,kdysi jsem si stahla hudbu z youtube do toho dasb..... a někdy se pustí sám !!!nerozumím tomu,hlavně mě prudí že se něco tady spustí na pozadí a nevím kde to vypnout :?: ,převážně je to hudba a v itunes to není tak jak to vlastně zjistím co je momentálně spuštěno a hlavně jak to vypnout!nějaké cmd-tab nejde jen ikony z docku se zobrazí na to kašlu!itunes se klidně hádá s hudbou v pozadí hmm ,poradí mě někdo ? pustím hudbu pustím video a všichni se překřikují hmm humus! :cry: jako dashboart využívám snad na kurzy měn

Uživatelský avatar
Mironet
Příspěvky: 1383
Registrován: 02 říj 2012 13:22

Re: spuštěné aplikace v pozadí

Příspěvek od Mironet » 01 kvě 2013 22:33

Ještě jednou a česky prosím.

Uživatelský avatar
Alisczech
Administrátor
Příspěvky: 1902
Registrován: 11 črc 2012 14:34
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: spuštěné aplikace v pozadí

Příspěvek od Alisczech » 02 kvě 2013 04:58

Nejsem si úplně jistý, zda jsem pochopil dotaz, ale nebude ta hudna spuštěna jako nějaký widget na dashboardu? Pokud ano, mělo by stačit kliknout na velké mínus vlevo dole a pak vyhodit tu hudbu z dashboardu
 Certified Trainer, ACE, fotograf a žurnalista