Thunderbird - po aktualizaci nefunguje

Používáte Mac, iPad či iPhone pro kancelářskou práci? Potřebujete pomoct? Zde je to pravé místo

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Carlooser, ondrejsotek, lukas5

Odpovědět
mgrpasi
Příspěvky: 9
Registrován: 12 črc 2015 17:09

Thunderbird - po aktualizaci nefunguje

Příspěvek od mgrpasi » 14 lis 2016 15:55

Dobrý den,

tímto bych Vás chtěl požádat o pomoc s poštovním klientem Thunderbird v rámci macOS Sierra na MacBook Air 2014. Do včerejšího dne klient bez problému zvládal 3 účty (wedos, gmail, a jeden firemní). Včera vyskočila hláška týkající se aktualizace a mělo mám pocit dojít k zakázání nějakých zásuvných modulů. Po udělení souhlasu došlo i po opakovaných restartech k zamrzání a neadekvátně pomalé odezvě v rámci jednotlivých složek účtů (doručená/odeslaná/koš atd.). Snažil jsem se prohledávat internet, ale výsledek je pořád stejný. Již jsem vyzkoušel odinstalaci a instalaci pošt. klienta, vymazání souboru "folderTree.json" z Profiles (údajně to mělo pomoci), odstranění účtů, restartovat se zakázanými doplňky, ale výsledek je stále stejný. Zajímavé je, že vše co se nachází v nejvyšší liště (Thunderbird/soubor/úpravy atd.) bez problému reaguje, ale jednotlivé účty i např. karty (vše co je umístěno níž) nikoli. Rád byl vložil obrázky s chybovým hlášením, bohužel nevím jak :cry:

Velmi děkuji všem za pomoc.

Pavel

mgrpasi
Příspěvky: 9
Registrován: 12 črc 2015 17:09

Re: Thunderbird - po aktualizaci nefunguje

Příspěvek od mgrpasi » 14 lis 2016 20:28

Tak se mi povedlo rozchodit Mail od Applu. Zajímavé je, že zejména účet od Wedos jsem musel několikrát nastavit a vymazat. Ale už funguje a snad bude. Pokud někoho něco napadne s ohledem na můj problém s Thunderbirdem budu rád za každou radu. Pro tuto chvíli komplet Thunderbird odinstalován. Musím říct, že mi Thunderbird plně vyhovoval a prvotní nastavení účtů bylo hned na první pokus. No, co se dá dělat.

Odpovědět