Ahoj,
mám zvláštní problém s Outlookem 2016 for Mac. Po prvotním přidání našeho firemního exchange účtu do Outlooku se v pohodě načetly všechny zprávy ve všech složkách (Inbox, Odeslané, Koš...). Pokud ale napíšu někomu nový mail, tento mail (a všechny další) už se nezobrazí ve složce Odeslaná pošta. Zpráva se ale normálně odešle (příjemce ji dostane) a vidím ji v odeslané poště v Apple Mail nebo webovém klientu pro Outlook (OWA). Počítač nemám připojený do domény a přihlašuju se do Outlooku emialovou adresou a doménovým heslem.
Pokud účet v Outlooku smažu a přidám ho znovu, načtou se opět všechny zprávy, včetně těch nově odeslaných mailů.
Zkusil jsem to v práci na Macbooku s předplatným Office 365 (podniková Wi-Fi) a doma na iMacu (osobní Wi-Fi) s cracknutými Office (jen na zkoušku, jinak je doma nepotřebuju) Poprosil jsem i kolegu v práci, aby přidal svůj účet, abychom se ujistili, že můj účet není nějakým způsobem poškozený, vše se chovalo stejně.
Nemáte někdo nějakou radu?
Díky.
Outlook 2016 for Mac - nesynchronizuje se odeslaná pošta
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Carlooser, ondrejsotek, lukas5
Outlook 2016 for Mac - nesynchronizuje se odeslaná pošta
iPhone 12 mini, 256 GB
Apple Watch Series 4
MacBook Pro 2017 13"
iPad Air 2, 64 GB, Wi-Fi
iMac 27" (Mid 2011)
Apple Watch Series 4
MacBook Pro 2017 13"
iPad Air 2, 64 GB, Wi-Fi
iMac 27" (Mid 2011)
Re: Outlook 2016 for Mac - nesynchronizuje se odeslaná pošta
Zkus ten Office komplet smazat a nainstalovat znovu.
Používám Outlook 2016 jak s Office 365, tak i G Suite účtem a ani na jenom není s odeslanou poštou problém.
Používám Outlook 2016 jak s Office 365, tak i G Suite účtem a ani na jenom není s odeslanou poštou problém.
Re: Outlook 2016 for Mac - nesynchronizuje se odeslaná pošta
To jsem zkusil, nepomohlo...
iPhone 12 mini, 256 GB
Apple Watch Series 4
MacBook Pro 2017 13"
iPad Air 2, 64 GB, Wi-Fi
iMac 27" (Mid 2011)
Apple Watch Series 4
MacBook Pro 2017 13"
iPad Air 2, 64 GB, Wi-Fi
iMac 27" (Mid 2011)