Kalendář MacOS Yosemite nefunguje oznámení

Používáte Mac, iPad či iPhone pro kancelářskou práci? Potřebujete pomoct? Zde je to pravé místo

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Carlooser, ondrejsotek, lukas5

Odpovědět
Jansulc
Příspěvky: 37
Registrován: 08 pro 2016 02:16

Kalendář MacOS Yosemite nefunguje oznámení

Příspěvek od Jansulc » 02 lis 2017 10:37

Ahoj,

používám Macbook Air, iPad Air2 a iPhone SE. Vše mám synchronizované, ale od minulého týdne mi v kalendáři na Macu nefunguje oznámení. Ukáže si mi počet oznámení, ale když na ta oznámení kliknu, tak kalendář spadne s hláškou, že aplikace neočekávaně spadla a nabídne mi to možnosti Ignorovat, Ohlásit, Spustit znovu. Nutno říci, že v iPadu i Iphone mi oznámení fungují normálně. Všechny události se řádně zobrazují a synchronizují i do Macu, ale v Macu zkrátka v kalendáři nejde kliknout na Oznámení a to ani na ikonu ani prostřednictvím ZOBRAZENÍ a ZOBRAZIT OZNÁMENÍ. Výsledek je stejný - pád aplikace. Prosím o návrh řešení, celou dobu to normálně fungovalo a najednou se to nějak zaseklo. Přitom jsem se systémem nic nedělal, nic nového neinstaloval, nezasahoval jsem do iCloudu ani nic jiného.

Předem děkuji za ochotu můj problém řešit a přeji pěkný den
Přílohy
Snímek obrazovky 2017-11-02 v 10.28.49.png

pajasXS
Příspěvky: 31
Registrován: 13 pro 2017 16:54
Bydliště: Slaný

Re: Kalendář MacOS Yosemite nefunguje oznámení

Příspěvek od pajasXS » 19 pro 2017 19:32

Jansulc píše:Ahoj,

používám Macbook Air, iPad Air2 a iPhone SE. Vše mám synchronizované, ale od minulého týdne mi v kalendáři na Macu nefunguje oznámení. Ukáže si mi počet oznámení, ale když na ta oznámení kliknu, tak kalendář spadne s hláškou, že aplikace neočekávaně spadla a nabídne mi to možnosti Ignorovat, Ohlásit, Spustit znovu. Nutno říci, že v iPadu i Iphone mi oznámení fungují normálně. Všechny události se řádně zobrazují a synchronizují i do Macu, ale v Macu zkrátka v kalendáři nejde kliknout na Oznámení a to ani na ikonu ani prostřednictvím ZOBRAZENÍ a ZOBRAZIT OZNÁMENÍ. Výsledek je stejný - pád aplikace. Prosím o návrh řešení, celou dobu to normálně fungovalo a najednou se to nějak zaseklo. Přitom jsem se systémem nic nedělal, nic nového neinstaloval, nezasahoval jsem do iCloudu ani nic jiného.

Předem děkuji za ochotu můj problém řešit a přeji pěkný den
A nějaká menší aktualizace přes noc nebyla nebo tak podobně? Osobně bych si udělal zálohu dat a provedl upgrade na nejnovější MacOS.

Nedávno jsem s klientovi řešil nefunkční skype, také měla Yosemite a zprovoznil jsem to aktualizaci MacOS.



Sent from my iPad using Tapatalk
MacBook PRO 13'' (mid 2011, High Sierra, 2,3 GHz i5, 8 GB RAM, SSD Samsung 250GB)
iPhone 6S (iOS 12, 64GB)
Apple Watch 42mm Series 2

Odpovědět