Helios Orange na MacBook Air / Bootcamp, parallels, virtuaL

Řešíte problém s výběrem nebo provozem počítačů od Applu? Pomůžeme Vám.

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Unreed

Hany
Příspěvky: 11
Registrován: 14 dub 2017 19:50

Helios Orange na MacBook Air / Bootcamp, parallels, virtuaL

Příspěvek od Hany » 14 dub 2017 20:42

Zdravím,
Mám takový dotaz ohledně chodu programu Helios Orange, který v práci potřebuji pouze k občasnému schvalování faktur a vydávání objednávek, tzn. jednou denně bych program použil na několik minut. Tento program jde spustit pouze na win. Dotazoval jsem se technika z Helios Orange, že jsem našel tyto možnosti:

1. Každý Mac je v základu vybaven tzv. BootCamp. Do tohoto systému nainstalovat WIN a při restartu lze zvolit, jestli bootovat do prostředí Mac OS, nebo WIN. (Tento způsob je používán vyjímečně.)

2. Nainstalovat virtuální prostředí (nejčastěji Fusion nebo Parallels), pak jde souběžně pracovat v prostředí Mac OS i WIN. (Tento způsob je používán většinou.)

3. Použít vzdálenou plochu, např. přes TunnelBlick.

4. Pro připojení na Windows server 2012 lze použít Microsoftí RDP přímo z Apple Storu.

a odpověděl mi následující:

Dostupné možnosti jste popsal v zásadě velmi přesně, není skoro co dodat. Helios je standardní „Win32“ aplikace, takže její nativní běh na jiných platformách (kromě Mac OS třeba na Linuxu) zkrátka není jednoduše možný. Vždy by se jednalo o nějakou formu virtualizace/emulace.