Proč jsme pozadu za USA?

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od lanny » 02 říj 2012 14:40

Pŕestala mně fungovat nabíječka na iPhone. Iphone jsem koupil na apple.cz. Na telefonu mi sdělili, že musím zajet do authorizovaného servisu, tam to vyzkouší, uznají nebo neuznají reklamaci a podle toho se zařídí. V Praze jsou takové servisy dva.

Stalo se mně něco podobného v USA. Šel jsem do Apple storu v sousedství, tam to zkusili, hodili do koše a dali mi nový kus. 5 minut.

Uživatelský avatar
rony
Příspěvky: 3637
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od rony » 02 říj 2012 14:52

lebo nemame obchody, ktore vlastni priamo Apple.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Mac Mini  iPhone 13pro  iPad Pro  Pencil  TV  WATCH  AirPods  Homepod

Uživatelský avatar
Alisczech
Administrátor
Příspěvky: 1902
Registrován: 11 črc 2012 14:34
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od Alisczech » 02 říj 2012 23:43

Presne tak. Apple v CR provozuje online store a prostrednictvim partneru servisni sit. Obchody jsou reselleri, kteri jedou na svuj ucet a tudiz je pro Apple snazsi vas poslat do servisu
 Certified Trainer, ACE, fotograf a žurnalista
http://jbrezina.cz http://ilumio.cz http://4foto.cz http://fripito.com

Uživatelský avatar
albertan
Příspěvky: 1857
Registrován: 30 črc 2012 15:08
Bydliště: Calgary, AB, Canada

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od albertan » 03 říj 2012 01:13

V USA a Kanade to tak funguje i jinych obchodech - BestBuy, FutureShop, Source, OfficeDepot, Staples, ...
iPhone 6S 128GB Samsung Galaxy S7 Edge
Samsung Gear S3 Frontier
iPad Pro 10.5 512GB LTE
Apple TV 4 & 3
MB Pro Retina 15 i7 2.7 GHz 16GB 768GB 2012
MB Air 13 i7 1.7 GHz 8GB 512GB 2013
MS Surface Book i7 with Performance Base 16GB 512GB
2x MacMini

Faramir

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od Faramir » 03 říj 2012 03:56

Protože jsme pro (nejen) Apple nezajímavý trh. Je vůbec s podivem, že pro pár "podivínů" vytvořili lokalizaci, ostatně u OS X to trvalo hodně dlouho a stejně tam dodnes není kontrola pravopisu, o českém diktování či ovládání hlasem nemluvě...

Uživatelský avatar
albertan
Příspěvky: 1857
Registrován: 30 črc 2012 15:08
Bydliště: Calgary, AB, Canada

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od albertan » 03 říj 2012 05:42

Ta easy vymena funguje v USA a Kanade nejen s Apple produkty, ale vcelku s cimkoliv ...
iPhone 6S 128GB Samsung Galaxy S7 Edge
Samsung Gear S3 Frontier
iPad Pro 10.5 512GB LTE
Apple TV 4 & 3
MB Pro Retina 15 i7 2.7 GHz 16GB 768GB 2012
MB Air 13 i7 1.7 GHz 8GB 512GB 2013
MS Surface Book i7 with Performance Base 16GB 512GB
2x MacMini

Uživatelský avatar
rony
Příspěvky: 3637
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od rony » 03 říj 2012 06:32

tak budete musiet preskumat ako to funguje. Nie z pohladu zakaznika ale z pohladu logistiky. A potom porovnat preco ta logistika u nas funguje inak. Tazko budeme hlbat nad tym, co koncovi vidia, ked nevidime co je za tym.

Poviem ti priklad: mne zadrhlo koliesko na LX Revolution. Prisiel som do obchodu. Vysvetlil. Vybral novu krabicu a o 5 minut som s nou siel domov. Nic sme neriesili.

Osobne si sice myslim, ze taketo nieco pozadujeme a je to pekne, no v skutocnosti by som bol radsej, aby sa vyrobky robili a dali opravovat, nie vymienat.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Mac Mini  iPhone 13pro  iPad Pro  Pencil  TV  WATCH  AirPods  Homepod

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od lanny » 03 říj 2012 07:30

@roni Sice máte filosoficky pravdu, ale u velkého množství produktů by to bylo ptakticky nemožné. Kromě toho by to bylo i těžce ne-ekonomické. Jistě sám kolem sebe máte spoustu věcí, které stojí pár Eur (uvažujme ve výrobní ceně) a jejichž oprava vy stála 10x více.

Tato logistika, o které mluvíte, je už nezvratná. Američtí (a ano i kanadští) obchodníci si spočítali, že vstřícné chování k zákazníkům se jim zkrátka vyplatí.

Uživatelský avatar
sova
Příspěvky: 31
Registrován: 31 črc 2012 10:47
Bydliště: Praha

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od sova » 03 říj 2012 09:06

celej problém tkví v tom, že v ČR je zákazník pro obchodníky uplný h****. Tady člověka podělaj a eště ho seřvou a pak se mu ještě vysmějou, nikdo si tu zákazníků neváží tak jako venku. A obchodníci co sem přijdou se vždy rádi přizpůsoběj. To je dost vidět předevšim u bank a operátorů.. dál neni co dodat

Uživatelský avatar
rony
Příspěvky: 3637
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Proč jsme pozadu za USA?

Příspěvek od rony » 03 říj 2012 13:51

aj v tych "cudzich" bankach a obchodnych firmach robia NASI ludia. Takze je to kopanec nakoniec do nich. Argument, ze ich k tomu nutia nejaki sefovia z centraly tisic km daleko je k uvahe ale nic nenuti nikoho spravat sa ako blbec.

ale to je uz vedlajsi problem. Otazka znela preco Apple Store vlastneny firmou Apple vymiena svoje vlastne vyrobky lahsie ako nejaky miestny LEN autorizovany predajca resp. dokonca ani to nie, len nejaky operator, ktory mobily predava len ako sucast svojho biznisu.

Ak vam ale ide o filozofiu, potom treba naozaj vstupit DO SEBA. Na jednej strane pozadujete sluzby ake vidite vonku no zaroven ste sucast systemu, ktory kritizujete. PResnejsie, patrim do neho aj ja. Urcite by sme nasli adekvatny pripad, kedy sa podobne spravate aj vy a nevidite v tom nic nenormalne. Vystupit z toho kruhu je tazsie ako sa zda.

Nevyvraciam vam pocit, ze taky system pristup k zakaznikom je zly, bozechran, tiez by som bol radsej. No nic s tym neurobite, ked len na toho hlupaka za pultom nakricite a vzapati pojdete domov zaplatit mu dalsi sek za sluzby, ktore vam jeho firma poskytuje.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Mac Mini  iPhone 13pro  iPad Pro  Pencil  TV  WATCH  AirPods  Homepod

Odpovědět