Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann
Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Mé zkušenosti s reklamací iPhone jsou dvě a naprosto odlišné.
První proběhla v naprostém pořádku. iPhone byl vadný, takže jsem ho donesl do T-Mobilu na reklamaci a do deseti dnů jsem měl vyměněný přístroj za jiný. Přesně podle politiky Applu. Nakonec...není to to proč si ty zařízení kupujeme? Fungují spolehlivě a když náhodou ne, tak se výrobce omluví v podobě nového kusu.
Druhá zkušenost je ale naprosto otřesná. Není to vina Applu, ale neschopného obchodníka u kterého jsem iPhone kupoval. Hned po zapnutí přístroje se na displeji ukázala skvrna, která šla vyčistit, ale po půl hodině se objevila znovu. Přístroj jsem donesl na reklamaci, pan rádoby obchodník kroutil hlavou, že ještě nic takového neviděl, že je to zvláštní...atd. Zkrátím to, trvalo 35 dní než jsem dostal telefon zpět, ale displej měl opět chybu. Jinou, ale měl. Pan obchodník ( jedná se o firmu RedLine Liberec ) na mé námitky pravil, že jsem moc velký hnidopich a že to tedy rozhodně nemohu myslet vážně....že ho klidně bude tedy reklamovat, ale že to v servisu neuznají a že on se tomu nebude divit....blablabla.
Tento přístup mě naproto vyléčil od kupování jakéhokoliv produktu od malých rádoby obchodníků s Jablečným zařízení.
První proběhla v naprostém pořádku. iPhone byl vadný, takže jsem ho donesl do T-Mobilu na reklamaci a do deseti dnů jsem měl vyměněný přístroj za jiný. Přesně podle politiky Applu. Nakonec...není to to proč si ty zařízení kupujeme? Fungují spolehlivě a když náhodou ne, tak se výrobce omluví v podobě nového kusu.
Druhá zkušenost je ale naprosto otřesná. Není to vina Applu, ale neschopného obchodníka u kterého jsem iPhone kupoval. Hned po zapnutí přístroje se na displeji ukázala skvrna, která šla vyčistit, ale po půl hodině se objevila znovu. Přístroj jsem donesl na reklamaci, pan rádoby obchodník kroutil hlavou, že ještě nic takového neviděl, že je to zvláštní...atd. Zkrátím to, trvalo 35 dní než jsem dostal telefon zpět, ale displej měl opět chybu. Jinou, ale měl. Pan obchodník ( jedná se o firmu RedLine Liberec ) na mé námitky pravil, že jsem moc velký hnidopich a že to tedy rozhodně nemohu myslet vážně....že ho klidně bude tedy reklamovat, ale že to v servisu neuznají a že on se tomu nebude divit....blablabla.
Tento přístup mě naproto vyléčil od kupování jakéhokoliv produktu od malých rádoby obchodníků s Jablečným zařízení.
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Preto nakupujem najcastejsie priamo na apple.cz, u resellerov len v pripade fakt velmi dobrej akcie, ale redline neni myslim ani reseller - u takych priekupnikov nenakupujem vobec:)
Mimochodom, nemate pri prekroceni 30dni narok na vrstenie penazi???
Mimochodom, nemate pri prekroceni 30dni narok na vrstenie penazi???
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Ano, to máme.
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Problém není úplně v tom, jestli se jedná o malého obchodníka, nebo velkou firmu. Já kupoval iPhone u Mironetu, což je docela velká firma fungující od začátku 90 let. Byl to telefon pro anglický trh, což mi při nákupu zapomněli říct. Takže když jsem v druhém roce záruky reklamoval přímo u nich, telefon opravovali nejspíše sami, rozhodně s neoriginálními díly. A zákon neřeší čím opravují, jen jestli funguje. Že odezva a citlivost displaye je úplně jiná, není důvod k námitkám.
Pokud cokoliv Apple reklamujete v prvním roce záruky, je úplně jedno kde a od koho jste výrobek koupil. Jděte (nebo pošlete) rovnou do autorizovaného servisu. Já chodím do iOpravna.cz. V případě iPhone a iPadu, nejspíš i iPodu, dostanete nový kus. Počítače opravují, ale oprava zpravidla trvá v řádu jednotek dnů. V druhém roce reklamace už je to, kde byl koupen, důležité. Pokud je to oficiální kus pro prodej v ČR, není problém a řeší autorizovaný servis jako v prvním roce. Pokud je cokoliv jinak, musíte k obchodníkovi. Cokoliv jinak může být i to, že telefon je pro ČR trh, ale telefony mají registraci pro prodej u mobilních operátorů. Pak opět nastává problém a musíte k prodejci. Ten to dá opravit do nejlevnější pouliční opravny...
Pokud cokoliv Apple reklamujete v prvním roce záruky, je úplně jedno kde a od koho jste výrobek koupil. Jděte (nebo pošlete) rovnou do autorizovaného servisu. Já chodím do iOpravna.cz. V případě iPhone a iPadu, nejspíš i iPodu, dostanete nový kus. Počítače opravují, ale oprava zpravidla trvá v řádu jednotek dnů. V druhém roce reklamace už je to, kde byl koupen, důležité. Pokud je to oficiální kus pro prodej v ČR, není problém a řeší autorizovaný servis jako v prvním roce. Pokud je cokoliv jinak, musíte k obchodníkovi. Cokoliv jinak může být i to, že telefon je pro ČR trh, ale telefony mají registraci pro prodej u mobilních operátorů. Pak opět nastává problém a musíte k prodejci. Ten to dá opravit do nejlevnější pouliční opravny...
-
- Příspěvky: 564
- Registrován: 09 říj 2012 14:58
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
A nepodepisoval jste nějaký reklamační protokol? Kde třeba bylo malým napsáno že přistupujete na reklamační lhůtu např 60 dnů?pavlosji píše:Ano, to máme.
Známému se tohle totiž stalo, taky nějaký malý mobil obchod.
Jinak otázka, proč jste tam iPhone kupoval?
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
a to by me zrovna taky zajimalo.
co ja vim, tak ten obchudek iphony bezne neprodava, a pokud ano, tak vylozene na objednavku. Mozna se neco zmenilo, ale nerekl bych, vzhledem k cenove politice apple a nasich operatoru. Otazkou je, jestli nahodou to nebylo tak, ze jste to tam sel reklamovat, protoze je to v Liberci a on to nekam poslal - do nejakeho autorizovaneho servisu, kde vam tu opravu provedli tak, jak ji provedli.
Konkretne v Redline jsem nakupoval asi 4x a nikdy zadny problem - ani s reklamaci, ani s jednanim, proste obchod jak ma byt.
A kupoval jsem tam proto, ze v te dobe jeste nebyl ani nejaky apr, a ani apple.cz
co ja vim, tak ten obchudek iphony bezne neprodava, a pokud ano, tak vylozene na objednavku. Mozna se neco zmenilo, ale nerekl bych, vzhledem k cenove politice apple a nasich operatoru. Otazkou je, jestli nahodou to nebylo tak, ze jste to tam sel reklamovat, protoze je to v Liberci a on to nekam poslal - do nejakeho autorizovaneho servisu, kde vam tu opravu provedli tak, jak ji provedli.
Konkretne v Redline jsem nakupoval asi 4x a nikdy zadny problem - ani s reklamaci, ani s jednanim, proste obchod jak ma byt.
A kupoval jsem tam proto, ze v te dobe jeste nebyl ani nejaky apr, a ani apple.cz
Re: Jaké máte zkušenosti s případnou reklamací?
Kupoval jsem to tam, protože mi ho doporučil kamarád. Ten obchod bežně iPhony prodává. Paradoxně jsem nepodepsal nic. iPhone jsem koupil tam, tam jsem ho i reklamoval. Prostě blbá zkušenost.