Reklamace O2 a zajištění dat

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
moravan30
Příspěvky: 21
Registrován: 03 pro 2015 10:12

Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od moravan30 » 19 úno 2016 16:46

Ahoj,
mám problém a dotaz. Reklamoval někdo Iphone 5C u O2 ? Jak dlouho jim trvá reklamace a jaký mají přístup. Jelikož mám dost blbou závadu. Při telefonování mi vynechává zvuk ale jen někdy třeba i když to vyzvání prostě, když se to projeví tak je pár sekund úplné ticho a pak to zase jede. Jde o to, že bych byl nerad měsíc bez telefonu a pak se mi vrátil s tím, že se závada neprojevila. A druhá část dotazu, jak zabezpečit to co v mobilu mám, když ho zresetuji do továrny tak možná prázdný telefon ten problém dělat nebude... Jde nějak smazat pouze uživatelské data ? A ještě jeden dotaz půjde záloha v itunes z 5C obnovit do iphonu 4? ten mám totiž doma nevyužitý tak bych ho mohl po dobu reklamace používat...
Snad je to trochu srozumitelné... primárně mě zajímá jestli to má vůbec cenu takovou závadu reklamovat...

Uživatelský avatar
Hajnejch
Příspěvky: 2576
Registrován: 10 říj 2013 07:17
Bydliště: Všude zdejší

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od Hajnejch » 19 úno 2016 17:25

Pokud je na obou telefonech stejný nebo vyšší (na té čtyřce) systém tak ze zálohy obnovíte, jinak nepochodíte. Jediné co můžete je zapnout iCloud a kontakty a další věci od Applu se vám tam nahrají. U ostatních aplikací máte na dobu reklamace smůlu. Ze zákona je na vyřízení měsíc, tak dál to trvat nemůže. Po měsíci máje nárok na vrácení korunek.

moravan30
Příspěvky: 21
Registrován: 03 pro 2015 10:12

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od moravan30 » 19 úno 2016 17:31

Děkuji za reakci, zkusím tedy čtverku oprášit a uvidím. No jde mi hlavně o to aby se po měsíci pětka nevrátila ve stejném stavu a bude to jen ztráta času.... Jak vůbec Apple takové sporné reklamace řeší ? má někdo zkušenost ?

Uživatelský avatar
Jadro
Příspěvky: 758
Registrován: 24 lis 2013 18:19

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od Jadro » 19 úno 2016 18:10

Tady je otazka jestli je to tim HW. Mohla by to klidne delat SIM. Zkousel jsi ji v jinem telefonu?
Zkusil bych:
SIM v jinem telefonu
5C zazalohovat, uvest do tovarniho, nastavit jako novy (nenahravat zalohu) a chvili takhle pouzivat (tim se vylouci SW bordel v soucasnem 5C)
Pak teprve bych reklamoval

Uživatelský avatar
Honza.Mac
Příspěvky: 3016
Registrován: 11 kvě 2015 22:12

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od Honza.Mac » 19 úno 2016 18:53

Reklamace = 30 dní
Závada = možná závada v telefonu ale spíše se přikláním k @Jadro, takto se projevuje závada na síti, mobilní. A jak doporučuje tak zkusit SIM v jiném telefonu, klidně to může být způsobeno tou jejich "chytrou" sítí, tedy nasazením VoLTE v jejich 4G ...
Pak zkusit vyměnit SIM kartu (je to zdarma).
Otázkou je, jakou kvalitu má mobilni síť kvalitu v místě kde se závada projevuje a jestli tyto problémy nemají i ostatní ....
Honza.Mac
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red

moravan30
Příspěvky: 21
Registrován: 03 pro 2015 10:12

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od moravan30 » 23 úno 2016 18:46

Dík za rady, zkusím restart do továrního nastavení a uvidím. Mobil provozuji v síti T-mobile, koupil jsem ho z druhé ruky jako druhý majitel a kupovaný byl v O2 je pořád v záruce. Napadlo mě jestli to nemůže souviset i s tím, že mám téměř plnou paměť.

Kuba.Vlk360
Příspěvky: 155
Registrován: 12 říj 2014 23:28
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od Kuba.Vlk360 » 25 bře 2016 13:08

Zdravím, řekl bych, že si sem jistý, ale nechci tetu posílat do Prahy s tím, že to pak nepůjde. Má koupený iPhone 5S u O2 a potřebuje ho reklamovat, je možné, ho reklamovat i jinde? iStyle například? Díky
 iMac 27"  iPad Pro 11”  iPhone X  Apple Watch 4  Apple TV 4  Airpods 2nd gen.
† Macbook 12” † Macbook Air 13" † iPad Mini 2 † iPhone 4 † iPhone 5 † iPhone 6 † iPhone 6S Plus

skyppy2000
Příspěvky: 534
Registrován: 23 pro 2014 10:35
Bydliště: Cabo de Gata, Almería, Andalusia, Spain

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od skyppy2000 » 03 dub 2016 23:25

Kuba.Vlk360 Já si myslím, že by to neměl být problém hodit iPhone 5s na pobočku O2 u Vás v Ústí nad Labem - případně někde v místě bydliště Vaší tety, kde je prodejna O2. Však oni si to nějak přepraví mezi jejich pobočkami.
Když si koupíte ivěc v iStyle třeba v Praze a bydlíte v Ostravě, kde je taktéž iStyle, půjdete logicky reklamovat tam. iStyle jako iStyle tudíž O2 jako O2 né? Ale raději si zavolejte na O2 zákaznickou linku, kde Vám řeknou více informací. Přeji hodně štěstí.
iMac 5K - 27'' (2020) - 3,6 GHz Intel Core i9 - 128 GB 2666 MHz DDR4 - Radeon Pro 5500 XT 8 GB - 4 TB SSD

Macbook Pro 16" - 2,3 GHz Intel Core i9 - 64 GB 2666 MHz DDR4 - AMD Radeon Pro 5500M 8 GB GDDR6 - 8 TB SSD

iPhone 13 Pro 256 Mountain Blue

Kuba.Vlk360
Příspěvky: 155
Registrován: 12 říj 2014 23:28
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Reklamace O2 a zajištění dat

Příspěvek od Kuba.Vlk360 » 04 dub 2016 00:56

Právě nechci aby teta reklamovala u o2 kvůli mé špatné zkušenosti, předchozí iphone 5 mi totalně v britexu poškrábali a zničili a trvalo 2 měsíce než sem ho měl zpět, protože jsem jim ho 2x vracel.. Pokaždý byl ještě v horším stavu.. Zezačátku ode mě jen na vrchu, kde je zamykací tlačítko sundaná lehce barva, po prvním vrácení mi ho dali s poškrábanými zády a celým tělem kolem dokola a po druhém vrácení ještě horší...
 iMac 27"  iPad Pro 11”  iPhone X  Apple Watch 4  Apple TV 4  Airpods 2nd gen.
† Macbook 12” † Macbook Air 13" † iPad Mini 2 † iPhone 4 † iPhone 5 † iPhone 6 † iPhone 6S Plus

Odpovědět