Česká pošta nechce uznat reklamaci poškozeného balíku

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
Layo
Příspěvky: 389
Registrován: 29 dub 2013 19:28

Česká pošta nechce uznat reklamaci poškozeného balíku

Příspěvek od Layo » 10 bře 2017 16:16

Protože tady jsou zkušenější lidi s dohadováním, tak to hodím sem. Ve zkratce, posílal jsem monitor, pojištěno, 3x nálepka křehké, poštovné skoro 300,- a monitor došel ve stavu jako na fotce. Mám fotku zaplého monitoru den před odesláním, ale to je mi k ničemu. Adresát to reklamoval a pošta mu po nějaké době napsala, že krabice poškozená nebyla, takže jsem monitor poslal už rozbitý a není to jejich chyba. Já samozřejmě nemohu vědět, jestli s tím něco neudělal človek, kterému jsem to poslal a připravit jeho ani sebe o necelých 6000,- nechci. Kam by bylo asi nejlepší napsat/postěžovat si? Co s tím teď?
16930770_1504480169562414_890444167_o.jpg

Uživatelský avatar
Jadro
Příspěvky: 758
Registrován: 24 lis 2013 18:19

Re: Česká pošta nechce uznat reklamaci poškozeného balíku

Příspěvek od Jadro » 10 bře 2017 19:31

Ma prijemce fotky baliku jak vypadal? Pokud byl poskozeny, mel ho nafotit. Takhle sorry, ale je to jeho problem... Tohle plati i pro velke zasilky stroju apod. Pokud je poskozena zasilka, musi se fotit rozbalovani a nejlepe se svedky, pripadne udelat zaznam do predavaciho listu, ktery potvrzujes prepravci (pokud neco takoveho je). Nam takhle prisel poniceny novy stroj a bohuzel hur nez tenhle monitor a byl krapet drazsi :-) Vse se nafotilo, poslalo vyrobci, ktery jako zadavatel prepravy vse resil a uspesne.
Pokud prijemce nema, je to jeho smula
Edit: Mimochodem od te doby si fotim i baleni, napr kdyz jsem naposled posilal iPhone.

Layo
Příspěvky: 389
Registrován: 29 dub 2013 19:28

Re: Česká pošta nechce uznat reklamaci poškozeného balíku

Příspěvek od Layo » 11 bře 2017 00:01

Bylo to zabaleno líp jak originál, i v tom spisu se píše, že to nebylo nijak špatně zabaleno, ale je to prostě monitor, stejně jako třeba krabice se skleničkama, když s ní hodí, tak krabice bude vypadat netknutě, ale skleničky rozsekaný... Zítra kouknu na nějaký kontakty na webu

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: Česká pošta nechce uznat reklamaci poškozeného balíku

Příspěvek od swenak » 11 bře 2017 02:57

Nijak to asi nepomůže a není to zjevně tento případ, jelikož balík byl asi z vnějšku nepoškozen, ale nedávno mi přišla zásilka přes ČP a rovnou s protokolem, kdy dle všeho byl můj balík cestou poškozen (obálka na jedné straně roztržena) a sami vyplnili protokol bez toho, že bych si nějak stěžoval. Balík dokonce zalepili a kupodivu tam byl obsah, nikdo si nic nenechal. Přikládám fotky, aby jste případně věděli, jak vypadá protokol, já o viděl prvně :-) Je otázka, co by se pak dělo, kdyby to OK nebylo, asi bych si pěkně "užil".
Přílohy
IMG_2745.JPG
IMG_2744.JPG

Odpovědět