Nelze dokončit přihlášení do app store

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
radekk
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2017 09:16

Nelze dokončit přihlášení do app store

Příspěvek od radekk » 17 zář 2017 09:39

Ahoj všem.
Jsem začátečním s Mac. Mám problémy s dokončením přihlášení do app store. ID Apple mám vytvořené včetně platební kraty. Tak se zdá vše OK. Jsem i přihlášen do app store a když chci cokoli stáhnout, tak mi to píše hlášku "Toto ID zatím nebylo použito pro App Store." Dám možnost zkonrolovat, kterou to nabízí. Vše odsouhlasím, doplním a zkončím na stránce doplňte své Apple ID s chybouvou hláškou viz. příloha.
Co dělám špatně? Děkuji moc za pomoc.
Přílohy
chyba.jpg

skyppy2000
Příspěvky: 534
Registrován: 23 pro 2014 10:35
Bydliště: Cabo de Gata, Almería, Andalusia, Spain

Re: Nelze dokončit přihlášení do app store

Příspěvek od skyppy2000 » 18 zář 2017 10:18

Dobry den

a vzali si od Vas dolar? Oni ho pak vrati, ale oni si vezmou 0,99 USD, aby overili zpusobilost Vaseho uctu k provadeni bezhotovostnich internetovych plateb. Po pridani nove karty (vas pripad) si ten samy den strhnou ten zmineny dolar a za den dva byste ho mel mit spatky. Pote budete moci nakupovat na App Store.
iMac 5K - 27'' (2020) - 3,6 GHz Intel Core i9 - 128 GB 2666 MHz DDR4 - Radeon Pro 5500 XT 8 GB - 4 TB SSD

Macbook Pro 16" - 2,3 GHz Intel Core i9 - 64 GB 2666 MHz DDR4 - AMD Radeon Pro 5500M 8 GB GDDR6 - 8 TB SSD

iPhone 13 Pro 256 Mountain Blue

Uživatelský avatar
zmiy
Příspěvky: 302
Registrován: 31 črc 2012 09:36
Bydliště: internety

Re: Nelze dokončit přihlášení do app store

Příspěvek od zmiy » 18 zář 2017 12:31

Žádnou chybovou hlášku tam nevidím.

A k tomu strhávání peněz - jde jen o zablokování = ověření, zda je účet funkční a jsou na ne něm nějaké peníze.

radekk
Příspěvky: 4
Registrován: 17 zář 2017 09:16

Re: Nelze dokončit přihlášení do app store

Příspěvek od radekk » 18 zář 2017 15:51

Už je to vyřešené. Zavolal jsem na podporu Apple a tam mi něco v App Store odškrtli a už vše jede. Ale říkali, že bylo nutné je kontaktovat. Tak kdyby měl někdo stejný problém, tak už víte co s tím.

Odpovědět