Reklamace iMacu u iStyle

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Odpovědět
funn3r
Příspěvky: 19
Registrován: 04 úno 2013 18:37
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od funn3r » 24 lis 2017 17:04

Ahoj, prosím o vyjádření k mému problému na https://www.facebook.com/iSTYLE.cz/post ... 3842965075 .Zajímá mě co si o tom myslíte, děkuji.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od SteveJSF » 24 lis 2017 17:19

Evidentně byl displej mechanicky poškozený, tak s tím těžko něco pořešíš. Je úplně jedno, jak velká byla ta prasklina v době, kdy jsi to doma balil. Důležitý je stav poškození v době, kdy jsi to předal pracovníkům iStylu.
Co se týče přístupu toho pracovníka iStylu, to tady těžko někdo objektivně zhodnotí, protože u toho nikdo z nás nebyl. On evidentně není servisním technikem a pouze řeší prodej zboží a jeho příjem do opravy. Nevím, jak dlouho tam pracuje, kolik má zkušeností s počítači Applu (pokud vůbec nějaké) a už vůbec ne kolik měl času se tam tomu počítači věnovat - má tam jiné starosti a povinnosti. Přestože si o servisních pracovnících iStylu nemyslím nic dobrého, negativních zkušeností s nimi mám víc než snesu, tak tady to holt vypadá v tvůj neprospěch - je to rozbité a záruka to nekryje.

funn3r
Příspěvky: 19
Registrován: 04 úno 2013 18:37
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od funn3r » 24 lis 2017 17:45

Jasně chápu, mají prostě v řádu mechanické poškození, čímž se kryjou. Tu jde ale spíše o princip jakým se chce iStyle prezentovat, jestli se chce schovávat za tyto klauzule, nebo chce působit jako obchod do kterého mají lídé důvod se vracet. Je jasné, že ani to že daný prodavač při rozbalování tu prasklinu zvětšil rovněž není jak dokázat. Co mě štve je to, že u výrobku který se defakto pyšní tím, že má "nejlepší" displej, dojde k takovým vadám jako je ztráta antireflexivní vrstvy, vypálení žlutých fleků a k duchům. A je jasné že, malé naprasknutí na žádnou z těchto vad nemá žádny vliv.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od SteveJSF » 24 lis 2017 17:55

Ne, to jasné není a navíc není ani jasné to, jak k němu došlo. Nikdo neví, jestli jsi s tím někde klepnul (dobře, nemusel jsi to nutně být ty), jak moc jsi na to tlačil, když jsi to čistil apod. Tím teda nevylučuju možnost vady, ale ta praslina tam je z nějakého důvodu. Já bych na to teda žádné Pronto nestříkal. I když doma na plazmu to manželka používá, ale na počítač bych si sáhnout nenechal.

funn3r
Příspěvky: 19
Registrován: 04 úno 2013 18:37
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od funn3r » 24 lis 2017 18:01

Co není jasné ? Povaha těch vad ? Stačí se podívat, že takové vady maji i displeje, které nejsou chráněné skleněnou vrstvou. Tudíž je jasné, že chyba je v samotném nekvalitním LCD panelu, který vyjel z linky.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od SteveJSF » 24 lis 2017 18:09

Ne, o povaze vad jsem vůbec nemluvil. V každém případě ten displej je poškozený mechanicky, takže pokud bys v tom servisu byl ty, tak jak bys to řešil? Tady holt nic nevymyslíš.

funn3r
Příspěvky: 19
Registrován: 04 úno 2013 18:37
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od funn3r » 24 lis 2017 18:16

Ono se stačí podívat na internet, a podobnými problémy trpí i ostatni uživatelé iMaců a také nemají prasklý displej.
Tady jde spíš o to jak se chce iStyle prezentovat, zda bude zamítat reklamace pod klauzulí "mechanické poškození" nebo bude opravdu řešit příčinu problému. A já se do role servisáka pasovat nemůžu, to by bylo neobjektivní :D. Zajímá mě jak se k tomu postaví, spíš mě lehce mrzí jednání prodavače a také jednání servisu, kteří mi nebyli schopni poskytnout telefonické vysvětlení, ale jen odpovídájí strohými emaily.

edit
Navíc tím, že to pan prodavač neposlal jako záruční opravu, teď budu nejspíš nucen platit i diagnostiku.

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Reklamace iMacu u iStyle

Příspěvek od SteveJSF » 25 lis 2017 00:33

Kdybych ti popsal moje vlastní zkušenosti se servisními techniky iStylu, tak bys ztratil i ty poslední iluze. Fakt už se k tomu nechci vracet, jen bych se naštval.

Odpovědět