Iphone 5 reklamace - neúspěch
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann
Iphone 5 reklamace - neúspěch
Zdravím,
Mám s telefonem takovýhle problém: Nedělá mi to vždycky ale většinou ano. Když telefon zamknu na nějakou dobu tak po rozsvícení displeje mi automaticky ukáže že mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba a pak se to připojí zpět do sítě. Díky tomu mi zprávy když mám zamklej telefon a zhasnutej přijdou třeba po 20 minutách a někdo se mi když je zamknutej a zhasnutej telefon nemůže dovolat. Dával jsem to do reklamace ale za týden jsem to měl zpátky že to zkoušely a žádná závada tam není.
Co myslíte že mám udělat ? Reklamovat znova a udělat jim do obrázku screenshoty s tím jak to probíhá ? Mám to v záruce u vodafonu.
Mám s telefonem takovýhle problém: Nedělá mi to vždycky ale většinou ano. Když telefon zamknu na nějakou dobu tak po rozsvícení displeje mi automaticky ukáže že mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba a pak se to připojí zpět do sítě. Díky tomu mi zprávy když mám zamklej telefon a zhasnutej přijdou třeba po 20 minutách a někdo se mi když je zamknutej a zhasnutej telefon nemůže dovolat. Dával jsem to do reklamace ale za týden jsem to měl zpátky že to zkoušely a žádná závada tam není.
Co myslíte že mám udělat ? Reklamovat znova a udělat jim do obrázku screenshoty s tím jak to probíhá ? Mám to v záruce u vodafonu.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Jistě, že reklamovat znovu. Akorát bych vynechal operátora a dal iPhone na záruční opravu přímo do autorizovaného servisu. Zkuste iOpravnu.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
oni to posílaj do svýho autorizovanýho servisu pro iphone. Je v Kladně myslim. Měl jsem 4 a reklamoval jsem u vodafonu taky a v pohodě všechno, tohle je první věc co mi vrátili a řekli že závadu nenašli.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Těžko říct, každopádně zkuste do iOpravny zavolat. Řekněte, že byste se potřeboval na něco zeptat technika ohledně záruční opravy iPhonu 5. Uvidíte, co se od technika dozvíte. Pak to lze řešit dál.
-
- Příspěvky: 564
- Registrován: 09 říj 2012 14:58
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
A restore a nastavení jako nový jste zkoušel? Než jste ho dal reklamovat?
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
iOpravna je absolutní nesmysl, nemají s tím nic společného. Tohle je jen mezi Vodafonem a Britexem. Znovu reklamace, pozorně zkontrolovat zápis do protokolu a znovu zopakovat vaši závadu. Uvidíte, ze dostanete refundovany kousek.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
tak to mě opravdu nenapadlo nejdřív určitě zálohovat a pak restore a znova obnovit že ? jen pro jistotuBarberry.pha píše:A restore a nastavení jako nový jste zkoušel? Než jste ho dal reklamovat?
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Zazalohovat do iCloud či do iTunes, pokud chcete pak obnovovat. Pokud ne, záloha není třeba.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Úplně stejně se mi chová poslední 3 týdny můj iPhone 5. Mám ho hned jak vyšel a ze začátku se to nikdy nestalo. Mám operátora 02 a je zvláštní, že se tak děje jen v určitých lokalitách v Praze většinou se silným signálem. Mimo se mi to nikdy nestalo. Teď ale 2 dny zase vše OK. Zatím jsem nic nerestoroval.Lava33 píše:Zdravím,
... mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba ...
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Jinak já mám taky operátora O2 a od včera večer do teď se mi to nestalo tak možná je problém u O2 a né u telefonu. Jinak mi to dělalo docela často, ale někdy se to uklidní a je to jenom někdy. Nevim kde je problém.Classic píše:Úplně stejně se mi chová poslední 3 týdny můj iPhone 5. Mám ho hned jak vyšel a ze začátku se to nikdy nestalo. Mám operátora 02 a je zvláštní, že se tak děje jen v určitých lokalitách v Praze většinou se silným signálem. Mimo se mi to nikdy nestalo. Teď ale 2 dny zase vše OK. Zatím jsem nic nerestoroval.Lava33 píše:Zdravím,
... mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba ...
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
To má jako Vodafone záručák čistě na sebe, že to nikde jinde nejde reklamovat? Pak by to byl nesmysl. Jinak je jedno, do kterého autorizovaného servisu člověk doručí věc k reklamaci. Kdo rád čeká, ten reklamuje jen u prodejce. Já, když na něco pospíchám, reklamuji přímo v autorizovaném servisu a za pár dní je to vyřízeno. Reklamace u prodejce je akorát logistický koloběh.iMe1980 píše:iOpravna je absolutní nesmysl, nemají s tím nic společného. Tohle je jen mezi Vodafonem a Britexem. Znovu reklamace, pozorně zkontrolovat zápis do protokolu a znovu zopakovat vaši závadu. Uvidíte, ze dostanete refundovany kousek.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Tak za prvé, žádný autorizovaný servis Applu zde není, první nejbližší je v Amsterdamu, toto jsou jen smluvní servisy, což je zcela něco jiného a mají také zcela jiné pravomoce. Za druhé, Vodafone = Britex. V záruce nikde jinde nepochodíte. Apple má s Vodafonem zvláštní úmluvu a tel. koupen od Vodafone a i u jiných operátorů je čistě na jejich smluvním servisu. Do iOpravny/českého servisu atd. můžete s jakýmkoliv iPhone koupeným jinde, než u operátora, klidně může být ze zahraničí tel., to je jedno. Jinak ne, nebo také ano, ale za penízky . Po záruce je to samozřejmě už jedno.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Tak pozor - Apple na svem webu jasne ukazuje, na koho se muzes v otazce servisu jejich zarizeni obratit - nabizi ti autorizovane poskytovatele servisu Apple. A jsou mezi nimi i firmy ITS a Cesky servis, takze tim Amsterdamem se ohanis naprosto zbytecne.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Znovu Vám to vysvětlovat nebudu.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Pokud byl však zakoupen u operátora, tak platí zcela jiné podminky pro reklamaci ...
Už to tu bylo přeci vysvětleno ...
Už to tu bylo přeci vysvětleno ...
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Vsak to byla jen reakce na to, ze tu zadny autirizovany servis neni. On jinak Apple tyhle servisy nabizi k iPodum, Apple TV apod., ovsem ne k iPhonum - ty tam vubec neuvadi.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Mám jeden ze svých stařeckých momentů:
Koupil jsem iPhone 5 na apple.cz. Říkáte tu, že není v ČR nikdo, kdo by mi ho v záruce opravil? Protože to ten šmejd nutně potřebuje-
Koupil jsem iPhone 5 na apple.cz. Říkáte tu, že není v ČR nikdo, kdo by mi ho v záruce opravil? Protože to ten šmejd nutně potřebuje-
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
iOpravna. Český servis z vlastní zkušenosti nedoporučuji !!! V iOpravně jsem byl akorát na záručním čištění prachu pod sklem iMacu. Přede mnou byl zákazník, kterýmu měnili v záruce iPhone za nový kus.
P.S. : To je tedy pěkně blbý, že mají operátoři kryté dotované telefony záručákem na sebe. Tím pádem, kdyby byla závada a oni nechtěli uznat, tak s tím nic člověk nezmůže. Mám jednu nemilou zkušenost s eshopem mobilů, kde to měli přesně takhle řešené, záručáky na sebe a zákazníci f*ck off.
P.S. : To je tedy pěkně blbý, že mají operátoři kryté dotované telefony záručákem na sebe. Tím pádem, kdyby byla závada a oni nechtěli uznat, tak s tím nic člověk nezmůže. Mám jednu nemilou zkušenost s eshopem mobilů, kde to měli přesně takhle řešené, záručáky na sebe a zákazníci f*ck off.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Jestli je koupen na Apple.com/cz, tak klidně ceskyservis.cz, ale spíše to pořešit na přímo přes linku, přes podporu Applu. Protože v momentě, kdy by Vám ho ve smluvním servisu (iOpravna/český sevis atd.) vyměnili, tedy oprava formou výměny swap, dostanete nový (starý-refundovaný iPhone) a to vřele nedoporučuji.lanny píše:Mám jeden ze svých stařeckých momentů:
Koupil jsem iPhone 5 na apple.cz. Říkáte tu, že není v ČR nikdo, kdo by mi ho v záruce opravil? Protože to ten šmejd nutně potřebuje-
Nevím, jak je to přesně při nákupu na Apple.com/cz , ale vím určitě, že v případě uznané reklamace, máte nárok na opět zcela nové balení, komplet balení, tedy regulérně nový kus.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
A jak to mám na té lince řešit? To oni mi nějak zaručí nový kus?iMe1980 píše: Jestli je koupen na Apple.com/cz, tak klidně ceskyservis.cz, ale spíše to pořešit na přímo přes linku, přes podporu Applu. Protože v momentě, kdy by Vám ho ve smluvním servisu (iOpravna/český sevis atd.) vyměnili, tedy oprava formou výměny swap, dostanete nový (starý-refundovaný iPhone) a to vřele nedoporučuji.
Nevím, jak je to přesně při nákupu na Apple.com/cz , ale vím určitě, že v případě uznané reklamace, máte nárok na opět zcela nové balení, komplet balení, tedy regulérně nový kus.
Děkujii.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Rád bych řekl, ale nevím přesně jak toto funguje. Co vím je, že když měl někdo např. po koupi hned problémy, zavolal Apple - následně přijel kurýr s novým iPhone a ten předešlý si ihned odvezl. Zkuste zavolat a uvidíte. Určitě prvně zkusit toto. Vše ostatní je druhá možnost. Dejte vědět, jak to pak ve skutečnosti je.
To je právě také ten rozdíl oproti koupení iPhone u operátora, kde jste pak limitován dohodou mezi Apple - operátorem - smluvními servisy (neplést s autorizovanými servisy - ten zde poblíž není jeden jediný, právě až v tom Amsterdamu).
Koupě na přímo od Applu, řeší následně zase jen Apple sám.
To je právě také ten rozdíl oproti koupení iPhone u operátora, kde jste pak limitován dohodou mezi Apple - operátorem - smluvními servisy (neplést s autorizovanými servisy - ten zde poblíž není jeden jediný, právě až v tom Amsterdamu).
Koupě na přímo od Applu, řeší následně zase jen Apple sám.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Hmm český servis je autorizovaný servis Applu. Tak nevím proč by měl být až v Holandsku. Když se řeší reklamace přímo u Apple.cz tak všechnu reklamaci řeší s ČS atd. Ale ČS je asi nejkvalitnější.iMe1980 píše:Rád bych řekl, ale nevím přesně jak toto funguje. Co vím je, že když měl někdo např. po koupi hned problémy, zavolal Apple - následně přijel kurýr s novým iPhone a ten předešlý si ihned odvezl. Zkuste zavolat a uvidíte. Určitě prvně zkusit toto. Vše ostatní je druhá možnost. Dejte vědět, jak to pak ve skutečnosti je.
To je právě také ten rozdíl oproti koupení iPhone u operátora, kde jste pak limitován dohodou mezi Apple - operátorem - smluvními servisy (neplést s autorizovanými servisy - ten zde poblíž není jeden jediný, právě až v tom Amsterdamu).
Koupě na přímo od Applu, řeší následně zase jen Apple sám.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Já nevím, no, už jsem to psal dvakrát a napíši to pro méně chapave ještě jednou tedy a naposledy. Je velký rozdíl mezi smluvní servis a autorizovaný servis. Autorizovaný servis Apple je jen Holandsko a pak UK. A zase tu někdo napište něco o českým servisu nebo iOpravne. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Kdo mne za co trestá.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Tak já to napíšu po druhé pro ty méně chápavé taky. ČS není smluvní, ale přímo autorizovaným servisem od Applu a řeší všechny reklamace Apple produktů v ČR (mimo zakoupenýho iphonu u operátora).iMe1980 píše:Já nevím, no, už jsem to psal dvakrát a napíši to pro méně chapave ještě jednou tedy a naposledy. Je velký rozdíl mezi smluvní servis a autorizovaný servis. Autorizovaný servis Apple je jen Holandsko a pak UK. A zase tu někdo napište něco o českým servisu nebo iOpravne. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Kdo mne za co trestá.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Tak jo, mate pravdu. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Tak jsem provedl restore a děje se to pořád. takže zkusim reklamovat znova a doufat že už mi tu reklamaci uznaj. Je úplně jasný že je problém v telefonu, protože pokud telefon nezamknu signál mám stále.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Doporučil bych Český servis. S iOpravnou hodně lidí nemá dobrý zkušenosti.Lava33 píše:Tak jsem provedl restore a děje se to pořád. takže zkusim reklamovat znova a doufat že už mi tu reklamaci uznaj. Je úplně jasný že je problém v telefonu, protože pokud telefon nezamknu signál mám stále.
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Stejný problém u iP5 se ztrátou signálu se mi vyřešil až výměnou SIMky u O2Lava33 píše:... protože pokud telefon nezamknu signál mám stále ...
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
takže mám zkusit místo reklamace výměnu simkarty ... díky za raduRadka píše:Stejný problém u iP5 se ztrátou signálu se mi vyřešil až výměnou SIMky u O2Lava33 píše:... protože pokud telefon nezamknu signál mám stále ...
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Chtěl jsem se zeptat, má právo Britex rozdělávat iphona a lést do něj? Iphon koupen u Vodafonu. Díky
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB
iPhone 5S 16GB
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
V podstatě ano i ne. Dříve byly fámy, že smí řešit jen softwarové věci, žádné mechanické, ale není to pravda. Můžou to i to, jen co se týká věcí právě mechanických, mohou jen něco, tedy rozebírat a měnit jen jisté části. Jaké? O tom mluvit nechtějí a ani nebudou. Smlouva mezi smluvními servisy-operátorem-Applem. A navíc se bojí zneužití informací zákazníky. Má to své opodstatnění na jednu stranu, obzvláště zde u nás v Čechách.
Každopádně výsledek je- buď opravený iPhone - nebo refundovaný. Tedy, někdy někde někým použitý. Mění se pak za nové jen části jako je obal/tedy jen zevnějšek.
Proto vždy po úspěšné reklamaci dostáváte jen kus za kus ... bez příslušenství, krabičky atd. Prostě zcela jinak, než když si iPhone jdete jako nový prvně koupit.
Ve státech a snad i v jiných zemích Vám po uznání reklamace v Apple store dají vždy iPhone nový, nový znamená originálně zabalený jako při koupi, není zde žádného rozdílu.
Zde po zakoupení iPhone od operátora je jediná šance opět na zcela nový kus jen tehdy, máte-li tři stejně uznané závady za sebou, pak dostanete u operátora po odevzdání všech věcí jako krabička, sluchátka, pinzeta, nabíječka opět zcela nový zabalený kus a nebo samozřejmě peníze.
Snad jsem na nic nezapomenul.
Každopádně výsledek je- buď opravený iPhone - nebo refundovaný. Tedy, někdy někde někým použitý. Mění se pak za nové jen části jako je obal/tedy jen zevnějšek.
Proto vždy po úspěšné reklamaci dostáváte jen kus za kus ... bez příslušenství, krabičky atd. Prostě zcela jinak, než když si iPhone jdete jako nový prvně koupit.
Ve státech a snad i v jiných zemích Vám po uznání reklamace v Apple store dají vždy iPhone nový, nový znamená originálně zabalený jako při koupi, není zde žádného rozdílu.
Zde po zakoupení iPhone od operátora je jediná šance opět na zcela nový kus jen tehdy, máte-li tři stejně uznané závady za sebou, pak dostanete u operátora po odevzdání všech věcí jako krabička, sluchátka, pinzeta, nabíječka opět zcela nový zabalený kus a nebo samozřejmě peníze.
Snad jsem na nic nezapomenul.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Mám hodně historek s reklamacemi přes Vodafone a Britex a taky pár historek z prodejen Vodafone. Všechny více méně úspěšně vždy dotáhnuty ke zdárnému konci .
Jedna za všechny, asi dva roky zpět. Šli jsme na Václavák do prodejny pro druhou reklamaci iPhone 3gs mé přítelkyně. Po druhé ta samá chyba (jedna z mnoha z reklamačního protokolu) zažloutlý display plus výrobní číslo označující anglický trh pro O2 operátora (v Britexu to prostě motaj a mydlí jak se dá ). takže už z principu mne to štvalo .
Takže rozhovor s jedním prodavačem, pak s druhým, s dvěma naráz a pak jsem si nechal zavolat manažera prodejny. Přišla mladá ženská, po mém monologu, kde jsem jí vysvětlil, že vím jak věci fungují a, že takhle se mi to nelíbí a že jsem s Vodafonem v té době 11 let, mi odpověděla ... co chcete? Říkám, nový iPhone 4. A bylo. Na místě vyřešeno. Bez vyjádření a posudku servisu/tedy vlastně s vyjádřením z druhé reklamace, že je vše okay, tak i přesto jsme odešli s novým iPhonem.
Za poslední asi tři roky mám teď, myslím, 12 iPhone jako kus celkově. Opravdu mnoho a mnoho reklamací a kdybych měl teď trochu víc času, věděl bych i o další reklamaci teď, neustálé padání aplikací, restartování, ztráta signálu, zamrzání, fialová obrazovka při focení a dál si teď nevzpomínám. Všechno jsou to jen stroje, ale něco stojí a proto by to mělo i fungovat a na druhou stranu chci za své peníze i solidní jednání v případě problému.
Těch reklamací bylo zřejmě tolik, protože každý vyměněný kus je refundovaný/použitý a tam se problémy přímo nabízí a také, že tam jsou. Takže stačí tři obyčejné reklamace (tři telefony např. iPhone 3gS, iPhone 4s, iPhone 5 a na každém z nich se vyskytne něco co nemá) a rázem z nich máte reklamací devět, než se dopracujete zase k novému kusu, novému/balenému.
Vlastně to může znamenat i to, že s problémem, který máte nyní (ale nikterak závažný, dalo by se s ním žít) se výměnou za refunďák tento jeden problém vyřeší, ale taky se zcela pravděpodobně naskytne dříve či později problém jiný a zcela více to bude opět pravděpodobnější, než v případě zcela nového/zabaleného kusu.
Jen jsem se tak nahlas zamyslel.
Jedna za všechny, asi dva roky zpět. Šli jsme na Václavák do prodejny pro druhou reklamaci iPhone 3gs mé přítelkyně. Po druhé ta samá chyba (jedna z mnoha z reklamačního protokolu) zažloutlý display plus výrobní číslo označující anglický trh pro O2 operátora (v Britexu to prostě motaj a mydlí jak se dá ). takže už z principu mne to štvalo .
Takže rozhovor s jedním prodavačem, pak s druhým, s dvěma naráz a pak jsem si nechal zavolat manažera prodejny. Přišla mladá ženská, po mém monologu, kde jsem jí vysvětlil, že vím jak věci fungují a, že takhle se mi to nelíbí a že jsem s Vodafonem v té době 11 let, mi odpověděla ... co chcete? Říkám, nový iPhone 4. A bylo. Na místě vyřešeno. Bez vyjádření a posudku servisu/tedy vlastně s vyjádřením z druhé reklamace, že je vše okay, tak i přesto jsme odešli s novým iPhonem.
Za poslední asi tři roky mám teď, myslím, 12 iPhone jako kus celkově. Opravdu mnoho a mnoho reklamací a kdybych měl teď trochu víc času, věděl bych i o další reklamaci teď, neustálé padání aplikací, restartování, ztráta signálu, zamrzání, fialová obrazovka při focení a dál si teď nevzpomínám. Všechno jsou to jen stroje, ale něco stojí a proto by to mělo i fungovat a na druhou stranu chci za své peníze i solidní jednání v případě problému.
Těch reklamací bylo zřejmě tolik, protože každý vyměněný kus je refundovaný/použitý a tam se problémy přímo nabízí a také, že tam jsou. Takže stačí tři obyčejné reklamace (tři telefony např. iPhone 3gS, iPhone 4s, iPhone 5 a na každém z nich se vyskytne něco co nemá) a rázem z nich máte reklamací devět, než se dopracujete zase k novému kusu, novému/balenému.
Vlastně to může znamenat i to, že s problémem, který máte nyní (ale nikterak závažný, dalo by se s ním žít) se výměnou za refunďák tento jeden problém vyřeší, ale taky se zcela pravděpodobně naskytne dříve či později problém jiný a zcela více to bude opět pravděpodobnější, než v případě zcela nového/zabaleného kusu.
Jen jsem se tak nahlas zamyslel.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
Jde o to, že manželce vyměnili v britexu iphon za "nový" - vyměnili imei a poslali jiný iphone (zabalený v kompletním balení nebyl) Když ho reklamovala nyní - kvůli signálu - reklamaci neuznali viz:
Dle postupu nastaveného výrobcem Apple, byl zjištěn neodborný zásah do telefonu (neoriginální touchpanel + LCD). Stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami výrobce. Oprava telefonu není možná. Vráceno bez opravy zpět.
Nicméně manželka si není vědoma nějakého neodborného zásahu. Určitě se nevrtala v iphonu ona! Jednalo se o 3 reklamaci a chtěli jsme odstoupit od kupní smlouvy. Máme nějakou šanci?
Díky
Dle postupu nastaveného výrobcem Apple, byl zjištěn neodborný zásah do telefonu (neoriginální touchpanel + LCD). Stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami výrobce. Oprava telefonu není možná. Vráceno bez opravy zpět.
Nicméně manželka si není vědoma nějakého neodborného zásahu. Určitě se nevrtala v iphonu ona! Jednalo se o 3 reklamaci a chtěli jsme odstoupit od kupní smlouvy. Máme nějakou šanci?
Díky
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB
iPhone 5S 16GB
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
V cechach?
Mate reklamacni protokoly?
Mate reklamacni protokoly?
Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch
jj oba reklamační protokoli naštěstí mám
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB
iPhone 5S 16GB