Iphone 5 reklamace - neúspěch

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 17 dub 2013 16:38

Zdravím,
Mám s telefonem takovýhle problém: Nedělá mi to vždycky ale většinou ano. Když telefon zamknu na nějakou dobu tak po rozsvícení displeje mi automaticky ukáže že mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba a pak se to připojí zpět do sítě. Díky tomu mi zprávy když mám zamklej telefon a zhasnutej přijdou třeba po 20 minutách a někdo se mi když je zamknutej a zhasnutej telefon nemůže dovolat. Dával jsem to do reklamace ale za týden jsem to měl zpátky že to zkoušely a žádná závada tam není.
Co myslíte že mám udělat ? Reklamovat znova a udělat jim do obrázku screenshoty s tím jak to probíhá ? Mám to v záruce u vodafonu.

Bianchi
Příspěvky: 172
Registrován: 28 zář 2012 09:52

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Bianchi » 17 dub 2013 16:42

Jistě, že reklamovat znovu. Akorát bych vynechal operátora a dal iPhone na záruční opravu přímo do autorizovaného servisu. Zkuste iOpravnu.

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 17 dub 2013 16:45

oni to posílaj do svýho autorizovanýho servisu pro iphone. Je v Kladně myslim. Měl jsem 4 a reklamoval jsem u vodafonu taky a v pohodě všechno, tohle je první věc co mi vrátili a řekli že závadu nenašli.

Bianchi
Příspěvky: 172
Registrován: 28 zář 2012 09:52

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Bianchi » 17 dub 2013 19:26

Těžko říct, každopádně zkuste do iOpravny zavolat. Řekněte, že byste se potřeboval na něco zeptat technika ohledně záruční opravy iPhonu 5. Uvidíte, co se od technika dozvíte. Pak to lze řešit dál.

Barberry.pha
Příspěvky: 564
Registrován: 09 říj 2012 14:58

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Barberry.pha » 17 dub 2013 21:00

A restore a nastavení jako nový jste zkoušel? Než jste ho dal reklamovat?

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 17 dub 2013 21:12

iOpravna je absolutní nesmysl, nemají s tím nic společného. Tohle je jen mezi Vodafonem a Britexem. Znovu reklamace, pozorně zkontrolovat zápis do protokolu a znovu zopakovat vaši závadu. Uvidíte, ze dostanete refundovany kousek.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 17 dub 2013 22:12

Barberry.pha píše:A restore a nastavení jako nový jste zkoušel? Než jste ho dal reklamovat?
tak to mě opravdu nenapadlo nejdřív určitě zálohovat a pak restore a znova obnovit že ? jen pro jistotu :-)

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 18 dub 2013 04:29

Zazalohovat do iCloud či do iTunes, pokud chcete pak obnovovat. Pokud ne, záloha není třeba.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
Classic
Příspěvky: 410
Registrován: 01 srp 2012 09:08
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Classic » 18 dub 2013 10:52

Lava33 píše:Zdravím,
... mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba ...
Úplně stejně se mi chová poslední 3 týdny můj iPhone 5. Mám ho hned jak vyšel a ze začátku se to nikdy nestalo. Mám operátora 02 a je zvláštní, že se tak děje jen v určitých lokalitách v Praze většinou se silným signálem. Mimo se mi to nikdy nestalo. Teď ale 2 dny zase vše OK. Zatím jsem nic nerestoroval.
Emulátor SPECTRE128 - http://bit.do/_mac, s Apple od roku 1988.  Think Different 

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 18 dub 2013 15:38

Classic píše:
Lava33 píše:Zdravím,
... mám 1 čárku signálu za další 2 vteřiny to napíše vyhledávání a za dalších pár vteřin žádná služba ...
Úplně stejně se mi chová poslední 3 týdny můj iPhone 5. Mám ho hned jak vyšel a ze začátku se to nikdy nestalo. Mám operátora 02 a je zvláštní, že se tak děje jen v určitých lokalitách v Praze většinou se silným signálem. Mimo se mi to nikdy nestalo. Teď ale 2 dny zase vše OK. Zatím jsem nic nerestoroval.
Jinak já mám taky operátora O2 a od včera večer do teď se mi to nestalo tak možná je problém u O2 a né u telefonu. Jinak mi to dělalo docela často, ale někdy se to uklidní a je to jenom někdy. Nevim kde je problém.

Bianchi
Příspěvky: 172
Registrován: 28 zář 2012 09:52

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Bianchi » 18 dub 2013 19:42

iMe1980 píše:iOpravna je absolutní nesmysl, nemají s tím nic společného. Tohle je jen mezi Vodafonem a Britexem. Znovu reklamace, pozorně zkontrolovat zápis do protokolu a znovu zopakovat vaši závadu. Uvidíte, ze dostanete refundovany kousek.
To má jako Vodafone záručák čistě na sebe, že to nikde jinde nejde reklamovat? Pak by to byl nesmysl. Jinak je jedno, do kterého autorizovaného servisu člověk doručí věc k reklamaci. Kdo rád čeká, ten reklamuje jen u prodejce. Já, když na něco pospíchám, reklamuji přímo v autorizovaném servisu a za pár dní je to vyřízeno. Reklamace u prodejce je akorát logistický koloběh.

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 18 dub 2013 22:59

Tak za prvé, žádný autorizovaný servis Applu zde není, první nejbližší je v Amsterdamu, toto jsou jen smluvní servisy, což je zcela něco jiného a mají také zcela jiné pravomoce. Za druhé, Vodafone = Britex. V záruce nikde jinde nepochodíte. Apple má s Vodafonem zvláštní úmluvu a tel. koupen od Vodafone a i u jiných operátorů je čistě na jejich smluvním servisu. Do iOpravny/českého servisu atd. můžete s jakýmkoliv iPhone koupeným jinde, než u operátora, klidně může být ze zahraničí tel., to je jedno. Jinak ne, nebo také ano, ale za penízky ;). Po záruce je to samozřejmě už jedno.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od SteveJSF » 19 dub 2013 07:41

Tak pozor - Apple na svem webu jasne ukazuje, na koho se muzes v otazce servisu jejich zarizeni obratit - nabizi ti autorizovane poskytovatele servisu Apple. A jsou mezi nimi i firmy ITS a Cesky servis, takze tim Amsterdamem se ohanis naprosto zbytecne.

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 19 dub 2013 07:54

Znovu Vám to vysvětlovat nebudu.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
Schumi
Příspěvky: 1189
Registrován: 31 črc 2012 13:21
Bydliště: Příbor

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Schumi » 19 dub 2013 08:35

Pokud byl však zakoupen u operátora, tak platí zcela jiné podminky pro reklamaci ...
Už to tu bylo přeci vysvětleno ...

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od SteveJSF » 19 dub 2013 17:49

Vsak to byla jen reakce na to, ze tu zadny autirizovany servis neni. On jinak Apple tyhle servisy nabizi k iPodum, Apple TV apod., ovsem ne k iPhonum - ty tam vubec neuvadi.

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od lanny » 19 dub 2013 19:21

Mám jeden ze svých stařeckých momentů:

Koupil jsem iPhone 5 na apple.cz. Říkáte tu, že není v ČR nikdo, kdo by mi ho v záruce opravil? Protože to ten šmejd nutně potřebuje-

Bianchi
Příspěvky: 172
Registrován: 28 zář 2012 09:52

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Bianchi » 19 dub 2013 19:27

iOpravna. Český servis z vlastní zkušenosti nedoporučuji !!! V iOpravně jsem byl akorát na záručním čištění prachu pod sklem iMacu. Přede mnou byl zákazník, kterýmu měnili v záruce iPhone za nový kus.

P.S. : To je tedy pěkně blbý, že mají operátoři kryté dotované telefony záručákem na sebe. Tím pádem, kdyby byla závada a oni nechtěli uznat, tak s tím nic člověk nezmůže. Mám jednu nemilou zkušenost s eshopem mobilů, kde to měli přesně takhle řešené, záručáky na sebe a zákazníci f*ck off.

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 19 dub 2013 19:41

lanny píše:Mám jeden ze svých stařeckých momentů:

Koupil jsem iPhone 5 na apple.cz. Říkáte tu, že není v ČR nikdo, kdo by mi ho v záruce opravil? Protože to ten šmejd nutně potřebuje-
Jestli je koupen na Apple.com/cz, tak klidně ceskyservis.cz, ale spíše to pořešit na přímo přes linku, přes podporu Applu. Protože v momentě, kdy by Vám ho ve smluvním servisu (iOpravna/český sevis atd.) vyměnili, tedy oprava formou výměny swap, dostanete nový (starý-refundovaný iPhone) a to vřele nedoporučuji.

Nevím, jak je to přesně při nákupu na Apple.com/cz , ale vím určitě, že v případě uznané reklamace, máte nárok na opět zcela nové balení, komplet balení, tedy regulérně nový kus.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od lanny » 19 dub 2013 19:46

iMe1980 píše: Jestli je koupen na Apple.com/cz, tak klidně ceskyservis.cz, ale spíše to pořešit na přímo přes linku, přes podporu Applu. Protože v momentě, kdy by Vám ho ve smluvním servisu (iOpravna/český sevis atd.) vyměnili, tedy oprava formou výměny swap, dostanete nový (starý-refundovaný iPhone) a to vřele nedoporučuji.

Nevím, jak je to přesně při nákupu na Apple.com/cz , ale vím určitě, že v případě uznané reklamace, máte nárok na opět zcela nové balení, komplet balení, tedy regulérně nový kus.
A jak to mám na té lince řešit? To oni mi nějak zaručí nový kus?

Děkujii.

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 19 dub 2013 19:50

Rád bych řekl, ale nevím přesně jak toto funguje. Co vím je, že když měl někdo např. po koupi hned problémy, zavolal Apple - následně přijel kurýr s novým iPhone a ten předešlý si ihned odvezl. Zkuste zavolat a uvidíte. Určitě prvně zkusit toto. Vše ostatní je druhá možnost. Dejte vědět, jak to pak ve skutečnosti je. :)

To je právě také ten rozdíl oproti koupení iPhone u operátora, kde jste pak limitován dohodou mezi Apple - operátorem - smluvními servisy (neplést s autorizovanými servisy - ten zde poblíž není jeden jediný, právě až v tom Amsterdamu).

Koupě na přímo od Applu, řeší následně zase jen Apple sám.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

iMattes
Příspěvky: 177
Registrován: 15 lis 2012 15:36

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMattes » 22 dub 2013 13:23

iMe1980 píše:Rád bych řekl, ale nevím přesně jak toto funguje. Co vím je, že když měl někdo např. po koupi hned problémy, zavolal Apple - následně přijel kurýr s novým iPhone a ten předešlý si ihned odvezl. Zkuste zavolat a uvidíte. Určitě prvně zkusit toto. Vše ostatní je druhá možnost. Dejte vědět, jak to pak ve skutečnosti je. :)

To je právě také ten rozdíl oproti koupení iPhone u operátora, kde jste pak limitován dohodou mezi Apple - operátorem - smluvními servisy (neplést s autorizovanými servisy - ten zde poblíž není jeden jediný, právě až v tom Amsterdamu).

Koupě na přímo od Applu, řeší následně zase jen Apple sám.
Hmm český servis je autorizovaný servis Applu. Tak nevím proč by měl být až v Holandsku. Když se řeší reklamace přímo u Apple.cz tak všechnu reklamaci řeší s ČS atd. Ale ČS je asi nejkvalitnější.
Přílohy
Snímek obrazovky 2013-04-22 v 14.19.16.png

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 22 dub 2013 14:21

Já nevím, no, už jsem to psal dvakrát a napíši to pro méně chapave ještě jednou tedy a naposledy. Je velký rozdíl mezi smluvní servis a autorizovaný servis. Autorizovaný servis Apple je jen Holandsko a pak UK. A zase tu někdo napište něco o českým servisu nebo iOpravne. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Kdo mne za co trestá.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

iMattes
Příspěvky: 177
Registrován: 15 lis 2012 15:36

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMattes » 22 dub 2013 15:37

iMe1980 píše:Já nevím, no, už jsem to psal dvakrát a napíši to pro méně chapave ještě jednou tedy a naposledy. Je velký rozdíl mezi smluvní servis a autorizovaný servis. Autorizovaný servis Apple je jen Holandsko a pak UK. A zase tu někdo napište něco o českým servisu nebo iOpravne. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Kdo mne za co trestá.
Tak já to napíšu po druhé pro ty méně chápavé taky. ČS není smluvní, ale přímo autorizovaným servisem od Applu a řeší všechny reklamace Apple produktů v ČR (mimo zakoupenýho iphonu u operátora). :D :) ;)

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 22 dub 2013 15:42

[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] Tak jo, mate pravdu. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 22 dub 2013 17:07

Tak jsem provedl restore a děje se to pořád. takže zkusim reklamovat znova a doufat že už mi tu reklamaci uznaj. Je úplně jasný že je problém v telefonu, protože pokud telefon nezamknu signál mám stále.

iMattes
Příspěvky: 177
Registrován: 15 lis 2012 15:36

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMattes » 23 dub 2013 08:05

Lava33 píše:Tak jsem provedl restore a děje se to pořád. takže zkusim reklamovat znova a doufat že už mi tu reklamaci uznaj. Je úplně jasný že je problém v telefonu, protože pokud telefon nezamknu signál mám stále.
Doporučil bych Český servis. S iOpravnou hodně lidí nemá dobrý zkušenosti.

Uživatelský avatar
Radka
Příspěvky: 26
Registrován: 09 srp 2012 05:35
Bydliště: Karlsbad

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Radka » 23 dub 2013 08:18

Lava33 píše:... protože pokud telefon nezamknu signál mám stále ...
Stejný problém u iP5 se ztrátou signálu se mi vyřešil až výměnou SIMky u O2 :?

Lava33
Příspěvky: 6
Registrován: 17 dub 2013 16:29

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Lava33 » 23 dub 2013 20:00

Radka píše:
Lava33 píše:... protože pokud telefon nezamknu signál mám stále ...
Stejný problém u iP5 se ztrátou signálu se mi vyřešil až výměnou SIMky u O2 :?
takže mám zkusit místo reklamace výměnu simkarty ... díky za radu

Uživatelský avatar
Cedavera
Příspěvky: 124
Registrován: 30 črc 2012 16:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Cedavera » 12 lis 2013 21:48

Chtěl jsem se zeptat, má právo Britex rozdělávat iphona a lést do něj? Iphon koupen u Vodafonu. Díky
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 12 lis 2013 23:09

V podstatě ano i ne. Dříve byly fámy, že smí řešit jen softwarové věci, žádné mechanické, ale není to pravda. Můžou to i to, jen co se týká věcí právě mechanických, mohou jen něco, tedy rozebírat a měnit jen jisté části. Jaké? O tom mluvit nechtějí a ani nebudou. Smlouva mezi smluvními servisy-operátorem-Applem. A navíc se bojí zneužití informací zákazníky. Má to své opodstatnění na jednu stranu, obzvláště zde u nás v Čechách. :D

Každopádně výsledek je- buď opravený iPhone - nebo refundovaný. Tedy, někdy někde někým použitý. Mění se pak za nové jen části jako je obal/tedy jen zevnějšek.

Proto vždy po úspěšné reklamaci dostáváte jen kus za kus ... bez příslušenství, krabičky atd. Prostě zcela jinak, než když si iPhone jdete jako nový prvně koupit.

Ve státech a snad i v jiných zemích Vám po uznání reklamace v Apple store dají vždy iPhone nový, nový znamená originálně zabalený jako při koupi, není zde žádného rozdílu.

Zde po zakoupení iPhone od operátora je jediná šance opět na zcela nový kus jen tehdy, máte-li tři stejně uznané závady za sebou, pak dostanete u operátora po odevzdání všech věcí jako krabička, sluchátka, pinzeta, nabíječka opět zcela nový zabalený kus a nebo samozřejmě peníze.

Snad jsem na nic nezapomenul. :)
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od iMe1980 » 12 lis 2013 23:25

Mám hodně historek s reklamacemi přes Vodafone a Britex a taky pár historek z prodejen Vodafone. Všechny více méně úspěšně vždy dotáhnuty ke zdárnému konci :).

Jedna za všechny, asi dva roky zpět. Šli jsme na Václavák do prodejny pro druhou reklamaci iPhone 3gs mé přítelkyně. Po druhé ta samá chyba (jedna z mnoha z reklamačního protokolu) zažloutlý display plus výrobní číslo označující anglický trh pro O2 operátora (v Britexu to prostě motaj a mydlí jak se dá ;) ). takže už z principu mne to štvalo :lol: .

Takže rozhovor s jedním prodavačem, pak s druhým, s dvěma naráz a pak jsem si nechal zavolat manažera prodejny. Přišla mladá ženská, po mém monologu, kde jsem jí vysvětlil, že vím jak věci fungují a, že takhle se mi to nelíbí a že jsem s Vodafonem v té době 11 let, mi odpověděla ... co chcete? Říkám, nový iPhone 4. A bylo. Na místě vyřešeno. Bez vyjádření a posudku servisu/tedy vlastně s vyjádřením z druhé reklamace, že je vše okay, tak i přesto jsme odešli s novým iPhonem.

Za poslední asi tři roky mám teď, myslím, 12 iPhone jako kus celkově. Opravdu mnoho a mnoho reklamací a kdybych měl teď trochu víc času, věděl bych i o další reklamaci teď, neustálé padání aplikací, restartování, ztráta signálu, zamrzání, fialová obrazovka při focení a dál si teď nevzpomínám. Všechno jsou to jen stroje, ale něco stojí a proto by to mělo i fungovat a na druhou stranu chci za své peníze i solidní jednání v případě problému.

Těch reklamací bylo zřejmě tolik, protože každý vyměněný kus je refundovaný/použitý a tam se problémy přímo nabízí a také, že tam jsou. Takže stačí tři obyčejné reklamace (tři telefony např. iPhone 3gS, iPhone 4s, iPhone 5 a na každém z nich se vyskytne něco co nemá) a rázem z nich máte reklamací devět, než se dopracujete zase k novému kusu, novému/balenému.

Vlastně to může znamenat i to, že s problémem, který máte nyní (ale nikterak závažný, dalo by se s ním žít) se výměnou za refunďák tento jeden problém vyřeší, ale taky se zcela pravděpodobně naskytne dříve či později problém jiný a zcela více to bude opět pravděpodobnější, než v případě zcela nového/zabaleného kusu.

Jen jsem se tak nahlas zamyslel. :mrgreen:
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
Cedavera
Příspěvky: 124
Registrován: 30 črc 2012 16:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Cedavera » 13 lis 2013 19:35

Jde o to, že manželce vyměnili v britexu iphon za "nový" - vyměnili imei a poslali jiný iphone (zabalený v kompletním balení nebyl) Když ho reklamovala nyní - kvůli signálu - reklamaci neuznali viz:

Dle postupu nastaveného výrobcem Apple, byl zjištěn neodborný zásah do telefonu (neoriginální touchpanel + LCD). Stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami výrobce. Oprava telefonu není možná. Vráceno bez opravy zpět.

Nicméně manželka si není vědoma nějakého neodborného zásahu. Určitě se nevrtala v iphonu ona! Jednalo se o 3 reklamaci a chtěli jsme odstoupit od kupní smlouvy. Máme nějakou šanci?

Díky
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB

tlacenka
Příspěvky: 8064
Registrován: 09 zář 2012 17:48

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od tlacenka » 13 lis 2013 19:52

V cechach?
Mate reklamacni protokoly?

Uživatelský avatar
Cedavera
Příspěvky: 124
Registrován: 30 črc 2012 16:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Iphone 5 reklamace - neúspěch

Příspěvek od Cedavera » 13 lis 2013 20:07

jj oba reklamační protokoli naštěstí mám
MacBook Pro 13" Retina mid 2014
iPhone 5S 16GB

Odpovědět