Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Jirka_S
Příspěvky: 1377
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Bydliště: CZ

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jirka_S » 30 zář 2016 13:34

prez net, z pravnim...
Uff. :(

MICKI2701000
Příspěvky: 1771
Registrován: 11 čer 2013 10:43
Bydliště: Brno

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od MICKI2701000 » 30 zář 2016 14:24

Proste obednavka zacla byt platna od obednani prez net prisla sms I mail s tim, ze zbozi se vyzvedne na prodejne. Ale o2 v takovem pripade to nebere jako obednakvu prez net, prestoze ani nemaj moznost placeni kartou na jejich strankach. Dle me proste se jedna jak popisuji I v tom clanku o klamavou praktiku a ojebavani zakazniku u o2 nic neobvykleho.
Kapisto?
iPhone 5S 64 GB
Mobile JuicePack
MBA 13 1,7 I5, 8 GB ram 512 SSD
3 TB TimeCapsule
Airport Express
LifeProof Nuud
Aftershokz Sportz M2 Headphones
Plantronics Voyager Legend Bluetooth

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od swenak » 30 zář 2016 14:48

On reagoval na blbou gramatiku, netuší, že jsi nevidomí :-)

OT: Píšeš, nebo diktuješ?

Uživatelský avatar
rony
Příspěvky: 3635
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od rony » 30 zář 2016 15:08

Píšeme pretože toto je diktovanie cez Voice Dictation iPhone

Funguje celkom dobre s mäkčeňmi aj dĺžňami, dokonca v môžem diktovať aj diakritiku.

ps: prve slovo malo byt Píše,
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Mac Mini  iPhone 13pro  iPad Pro  Pencil  TV  WATCH  AirPods  Homepod

Uživatelský avatar
Demonicus
Příspěvky: 1685
Registrován: 10 úno 2013 22:56
Bydliště: Morava

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Demonicus » 30 zář 2016 18:55

MICKI2701000 píše:Proste obednavka zacla byt platna od obednani prez net prisla sms I mail s tim, ze zbozi se vyzvedne na prodejne. Ale o2 v takovem pripade to nebere jako obednakvu prez net, prestoze ani nemaj moznost placeni kartou na jejich strankach. Dle me proste se jedna jak popisuji I v tom clanku o klamavou praktiku a ojebavani zakazniku u o2 nic neobvykleho.
Kapisto?
No, podle mě se s tím snažíš vyjebat ty (když použiji tvůj slovník). Kapisto? :D

Mohl sis nechat zboží zaslat domů, pak bys splnil podmínky objednání mimo prostory obvyklé.

Chápeš, proč je lhůta 14 dnů na vrácení při objednání na internetu? Slouží k tomu, aby si zákazník mohl telefon vyzkoušet a hlavně prohlédnout, protože tohle v kamenném obchodě může udělat před nákupem, nemá tuto možnost při nákupu na prodejně.

Schválně jsem jim mrknul na Eshop - pokud vybereš prodejnu, je tu napsáno "Výběr prodejny pro rezervaci : K zakoupení na prodejně" Tedy tím je snad řečeno vše, ne ?
No a poslední - souhlasil jsi s tím jejich obchodním řádem, nebo jak se to jmenuje a tam je to přece napsáno.
Apple Watch 2 42mm, iPhone 12 PRO Max, Time Capsule, Macbook Air 13"
Synology NAS -412+ -> nejlepší kamarád Apple hraček

Skupina uživatelů Apple Watch >> https://www.facebook.com/groups/582857818814445/ <<

MICKI2701000
Příspěvky: 1771
Registrován: 11 čer 2013 10:43
Bydliště: Brno

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od MICKI2701000 » 03 říj 2016 10:14

No tady maj aspon dopravu zdarma. Kolega na to spechal proto zvolil prodejnu nikde jinde ho nemeli ani skladem.
Napr. u takove alzy si to vyzvedavam na pobocce protoze davit pak o kilo vice jen za dorpavu se mi fakt nechce, ale nechme toho.
Tam je to klicove slovicko asi rezervace coz ale proste mate a ani mne by nenapadlo ve snu jak by to dopadlo, tka jen pro priste pro ostatni.
BTW: Nekdy pisu nekdy jen namlouvam, zalezi na aktualnim rozpolozeni a situaci.
iPhone 5S 64 GB
Mobile JuicePack
MBA 13 1,7 I5, 8 GB ram 512 SSD
3 TB TimeCapsule
Airport Express
LifeProof Nuud
Aftershokz Sportz M2 Headphones
Plantronics Voyager Legend Bluetooth

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od SteveJSF » 28 čer 2017 23:56

Hledal jsem tu na fóru nějaké zkušenosti s APR prodejci, tak jsem rád za tohle vlákno. Před dvěma dny jsem se stavil v iSetos na Smíchově, chtěl jsem koupit iPad Pro, ale neměli ho. I když jsem byl v obchodě v tu chvíli jediný zákazník, tak prodavač se ke mně choval jak k idiotovi. Asi právě proto jsem byl v té prodejně jediný. Šel jsem pryč a objednal jsem ten iPad přes jejich e-shop, vyzvednutí na té samé prodejně. Čekal jsem, že mi druhý den potvrdí přijetí objednávky, ale nic, žádná reakce. A přitom na webu uvádějí, že ten iPad už mají skladem v prodejně na Smíchově, takže bych si ho tam hned mohl vyzvednout. Tak jsem jim napsal a pokud se mi v průběhu dne neozvou, tak tu objednávku zruším. Zřejmě iSetos nebude dobrá volba.

S iStylem jsem byl většinou spokojený. iSetos jsem teď zvolil jen kvůli slevě z programu VIP PREMIUM RB CLUB. Na iPadu se stylusem a coverem by to mělo dělat skoro dva tisíce, tak neber to. Jsem zvědavý, s čím mě iSetos ještě překvapí.

Uživatelský avatar
Jadro
Příspěvky: 758
Registrován: 24 lis 2013 18:19

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jadro » 29 čer 2017 09:30

Ja mam podobnou zkusenost i s iStyle. Ptal jsem se pri koupi jestli maji 14denni lhutu na vymenu i v pripade osobniho nakupu. Prodavac me ujistil, ze ano, ze to je bonus pece o zakaznika. Bohuzel po tydnu jsem zjistil, ze mam bordel na skle cocky zevnitr. No v prodejne ze me delali totalniho debila. A samo jedine reklamace, 30 dni lhuta. Protoze oni nemuzou, musi posoudit vyrobce a kde si cosi. Kecy v kleci.
Pristi iPhone zase jedine v Drazdanech. Tam se mi pri stejny vade omlouvali a jako omluvu mi dali vybrat pouzdro v hodnote 40€

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od swenak » 29 čer 2017 10:09

To je ale něco jiného. Pokud jste uvedl vadu, není to bez důvodu a tam 14dnů nelze použít ani při nákupu přes internet, pokud se nepletu. Že to někde mění je věc druhá, to užnje ten bonus prodejce. iStyle tento bonus nenabízí, dopadnul jsem stejně, ale já to věděl, nevěděl jsem, že to bude trvat týdny:))

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od SteveJSF » 29 čer 2017 11:49

K mému případu - po mailové urgenci neobdržené akceptace objednávky mi dorazil mail, kde uvedli, že to prověří a zjednají nápravu. Následně mi dorazil mail s informací o tom, že zboží je na prodejně připraveno k odběru. Tím mě nechali trochu v nejistotě, protože jsem pořád neměl tu akceptaci objednávky a nevěděl jsem, jestli mi poskytnou tu slevu - nevěděl jsem, do čeho jdu. Zároveň mi tím však nechali otevřena zadní vrátka - bez akceptace objednávky není uzavřena kupní smlouva, takže stačí jít na prodejnu a při jakékoliv nesrovnalosti či pochybnosti jen poslat mail se zrušením objednávky.

Všechno naštěstí dopadlo pozitivně. Na prodejně už o slevě něco věděli, pro jistotu si ji jen ověřili (nebyli si jisti - nedivím se) a odešel jsem se zbožím i se slevou. A to i s platbou kartou - tahle možnost u objednávky z neznámeho důvodu nebyla. Zaměstnanci v prodejně byli taky naprosto OK.

Závěrem tedy - záleží na tom, na koho narazíte. Nákup v iSetos tedy můžu doporučit a vyplatí se hlavně tomu, kdo má nějakou lepší platební kartu od RB s členstvím ve VIP PREMIUM RB CLUB. Sleva 5% na iPad Pro a 10% na příslušenství (pencil a leather cover) mi ušetřila skoro 2 tisíce, což není málo.

iPad jsem na prodejně nekontroloval - rizika si uvědomuju, ale v případě problémů nebudu bezbranný a budu to umět řešit.

Odpovědět