Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Máte téma nebo dotaz, který nevíte, kam zařadit? Vložte jej do této sekce a my pro něj najdeme správné zařazení a snad i odpověď.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Schumi, Hallfdann

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 18 pro 2013 16:55

Zdravím,

rád bych zde zvěřejnil otevřený dopis o neefektivních praktikách prodejny iSetos Hradec Králové.

Prosím bez flamu a napadání, jedná se pouze o moji zkušenost a můj názor. Možná mnoho z Vás v tomto čtení vídí příliš mnoho naivity z mé strany, avšak se domnívám, že v konkurenci mnoha prodejců jde hlavně o finální dojem zákazníka, proto vidím potřebu ukázat potenciálním zákazníkům mou zkušenost.

Dobrý den,

rád bych podal stížnost na vaši prodejnu iSetos v Hradci Králové.

Minulý týden 13.12.2013 kolem 20:00hod jsem na této prodejně zakoupil iPad mini retina 32gb cellular. Jelikož jsem neměl čas a v prodejně bylo poměrně dost lidí, nechtěl jsem zdržovat a přístroj jsem tedy nepožadoval zkontrolovat. Po vybalení jsem byl udiven, pravděpodobně jsem měl smůlu na opravdu špatný kus. Přístroj byl odřený na vrchní straně, měl mrtvé pixely a vykazoval značný ghosting - po změně činnosti na obrazovce zůstával na pár vteřin vypálený obraz předchozí.

Druhý den ráno 14.12.2013 po otvrací době jsem tedy dojel na prodejnu ( 70km) s tím že bych chtěl přístroj reklamovat. Prodejce okamžitě zaujal zcela opačný postoj než při prodeji a jeho neochotu dával dosti najevo. Popsal jsem problém, sepsalo se reklamační řízení. Zde bych se rád pozastavil nad položkou Stav přístroje : "Přístroj nese lehké známky používání "... Přístroj jsem měl v ruce asi 8min... tím mi chcete říci že jste mi prodali použitý produkt?! Co mě šokovalo ještě více, byla skutečnost, že servis mění přístroj i za repasované zboží! Já koupil v kamenné prodejně vyšší verzi přístroje a nyní mi bude vyměněn za používaný a repasovaný?!

Chtěl bych poukázat na jednu věc, iPad jsem kupoval jako cestovní doplněk. 28.12. odjíždím dlouhodobě pracovně do ciziny a tento přístroj měl být můj doplněk sebou. Ikdyž je přístroj již v reklamačním řízení ( jsem ve spojení s Českám servisem), pravděpodobně termín nestihneme.

Sám pracuji ve firmě, která se živí prodejem a přijde mi zcela nepochopitelné dobrého zákazníka brát ( ano, beru se jako dobrý zákazník jelikož moje útrata na vaší prodejně byla za poslední rok kolem 120tis.) jako stádo a jakýmkoliv způsobem nevyjít vstříc.

Bohužel najdou se i další nepříjemnosti spojené s prodejnou v Hradci Králové ( rezervovaný produkt mi byl prodán, nebylo mi vyhověno rezervace iPadu Air na pár hodin a zákazníkovi po mně byl rezevován atd).

Po těchto zkušenostech jsem tak znechucen přístupem k zákazníkům, že budu hledat jiíného prodejce pro firemní rozšiřování.

Prosím o přeposlání emailu na patřičná místa.


Na základě těchto zkušeností nedoporučuji koupi jakéhokoliv zařízení na této prodejně.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
MichalM.Mac
Příspěvky: 3342
Registrován: 30 črc 2012 11:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od MichalM.Mac » 18 pro 2013 17:13

Prodejce okamžitě zaujal zcela opačný postoj než při prodeji a jeho neochotu dával dosti najevo.
Tím se myslí neochota vyjít vstříc a vyměnit hned za jiný kus (ve stylu Applu) nebo neochota řešit reklamaci? Pokud to druhé, tak to opravdu nechápu, když to pak stejně celé řeší autorizovaný servis.

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lanny » 18 pro 2013 17:41

Mne udivuje ta neochota - podle popisu mu prodali použitý iPad (doufal bych, že omylem) a měli by jej okamžitě vyměnit. Mně se to stalo v jednom eshopu a hodinu po zavolání přijel chlapík s novým (jednalo se o midi kontroler).

Uživatelský avatar
Caanigia
Příspěvky: 432
Registrován: 03 srp 2012 00:08

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Caanigia » 18 pro 2013 17:54

Já taky nekontroluju stav zboží při koupi osobně, prostě vidím, že je zabalen ve folii a vybaluji až doma. Koukám, že dělám špatně, ale díky bohu jsem měl tedy štěstí.
Navíc pokud nekupuji přímo z apple.cz tak jedině v iStyle (poslední zkušenost z koupí mimo tyto dvě možnosti mě v tom utvrdila), všechny ty nový prodejny co se teď všude otvírají prostě nerespektuju. Jen osobní preference, neříkám že jsou špatné anebo že iStyle je bezchyby, jen jsem tam byl dosud spokojen tak proč kupovat jinde a navíc ho mám beztak nejblíž.

Zde to může i vypadat jakoby někde vzadu někomu upadl a nechtěl aby se mu to strhlo z platu, tak čekal na někoho kdo bude chtít konkrétní model který se rozbil a podstrčit mu ho a doufat že to dopadne přesně takhle. Teď se bude muset zdlouhavě dosvědčovat na čí straně je chyba. Nevím, jen to bylo první co mě napadlo :D

Ale v iSetosu si rozhodně nikdy nic nekoupím!
Macbook Air mid 13
iPhone XS
Apple Watch 5
Airpods


† Macbook Air mid 09 † Mac Mini mid 10 † Macbook Pro mid 10 † iMac mid 11
† iPhone 3G, 4, 4s, 5, 5s, 6+, 6s, 7, X † iPad 1 † iPad Mini 2 † iPods † Time Capsule mid 13
† Watch 3, 4

Uživatelský avatar
golinho
Příspěvky: 286
Registrován: 30 črc 2012 12:21
Bydliště: Břeclav

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od golinho » 18 pro 2013 22:48

Pokud stížnost pošlete manažerovy prodejny, tak by se o vás měl celkem rychle zajímat, protože to jde vše na něj. Něco podobného se mi stalo v Brně viz. http://macforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=539
Manažer mne okamžitě kontaktoval s e-mailem, kde poprosil o telefonní číslo a během několika minut už jsme se domlouvali, jak proběhne náprava...

Už by to chtělo Apple Store :lol:
MacBook Pro Retina 2014 8GB 256GB
iPhone 5 16GB White
iPod Shuffle

Uživatelský avatar
petr.sybol
Příspěvky: 559
Registrován: 22 led 2013 14:58
Bydliště: Praha

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od petr.sybol » 19 pro 2013 09:35

Vsechny APR v Ceske Republice osobne povazuju za katastrofu ve smyslu jednani a nabizenych sluzeb ze strany personalu.
| iPhone 12 Mini 64GB |
| iPad Pro M1 2021 | Apple TV 4K 2022 |

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 10:12

Nikdy nejsem člověk který by se ve věci vrtal, ale rozhodl jsem se dotáhnout stížnost do konce... Shodou okolností jsme se se známým o tom včera bavil a jeho dobrý kamarád je spolumajitel oné prodejny - přeposláno jemu, druhý můj kamarád má dobrého kamaráda z vš, který má manažerskou funkci u Applu - přeposláno, přeposláno manažerovi prodejny, přeposláno na ústředí do Prahy.

Poprvé využívám svých známých a chci po nich službičku :-) Vyplatí se mít známé, né že ne :-)

Jsem zvědavý zda se situace nějak vyvine.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
lulu
Příspěvky: 2606
Registrován: 31 črc 2012 10:44

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lulu » 19 pro 2013 10:31

kamarad kamarada kamaradovi kamaradem...

Musime si pomahat

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lanny » 19 pro 2013 10:35

Jakham píše:Poprvé využívám svých známých a chci po nich službičku :-) Vyplatí se mít známé, né že ne :-)
Jsem zvědavý zda se situace nějak vyvine.
To sice možná pomůže Vám, ale tím se naprosto znehodnocuje toto vlákno pro ostatní - málokdo má takové známosti.

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 10:45

Znehodnotit jsem to rozhodně nechtěl.

Po nějaké reakci samozřejmě napíši jaká reakce byla od isetos a jaká od známých.

Jinak moje rada a zjistění. Nikdy více nebudu kupovat NIC v kamenné prodejně. Ať se živnostníci nediví, prodejny již postrádají jakoukoliv výhodu a přidanou hodnotu. Nemají být zrovna prodejny tím, kde o vás bude postaráno a dostanete "něco víc"? ... Prostě těch 14dní na vrácení má něco do sebe.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 19 pro 2013 11:24

Upřímně, nikdy jsem nepochopil proč lidé chodí do těchto rádoby iObchodů plných amatérů a kecálků, namísto odborníků. Vše si kupuji buď to v cizině v Apple Store a nebo online http://store.apple.com/cz Vše ostatní mi přijde jako zhovadilost a chození naproti situacím, jako je právě táto v tomto threadu. Jen názor.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1820
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lanny » 19 pro 2013 11:42

@iMe1980

To je smutné. Ne všichni zákazníci mohou jezdit do "ciziny" do iStoru.
Zvláště noví, potencionální zákazníci nemůžou jen ta halabala odklikat on line nabídky.

Vaše nemilosrdné řešení je iluzorní i když pro znalé efektivní. Já to dělám sice s apple produkty také, ale když kupuji něco, čemu až tak moc nerozumím, zajdu do kamenného obchodu pro vysvětlení a demo. Když se mi to nepozdává, jdu do jiného.

lipon
Příspěvky: 1619
Registrován: 03 srp 2012 21:35

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lipon » 19 pro 2013 11:53

Co je na tom tak těžkého pochopit? Dovedu si předtsavit několik situací, kdy to naopak smysl má. Tak například pokud potřebuju něco koupit teď a ne čekat, až mi to odněkud přijde (časové hledisko); anebo chci napřed vidět, jak poptávaná věc vypadá či pasuje - typicky u pouzder a některých doplňků. ANebo další hledisko - nechci adresný daňový doklad, ale pouze pokladní doklad.

Barberry.pha
Příspěvky: 564
Registrován: 09 říj 2012 14:58

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Barberry.pha » 19 pro 2013 12:56

Ta krabice byla zafóliovaná nebo ne?

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 19 pro 2013 13:42

lanny píše:@iMe1980

To je smutné. Ne všichni zákazníci mohou jezdit do "ciziny" do iStoru.
Zvláště noví, potencionální zákazníci nemůžou jen ta halabala odklikat on line nabídky.

Vaše nemilosrdné řešení je iluzorní i když pro znalé efektivní. Já to dělám sice s apple produkty také, ale když kupuji něco, čemu až tak moc nerozumím, zajdu do kamenného obchodu pro vysvětlení a demo. Když se mi to nepozdává, jdu do jiného.
Ano, beru, máte pravdu v tom co píšete a asi už jsem v tomto až příliš radikální a vidím to jen z pohledu svého, leč, už to tak prostě mám a to právě díky takovým věcem, které jsou zrovna předmětem tohoto threadu.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 19 pro 2013 13:43

Barberry.pha píše:Ta krabice byla zafóliovaná nebo ne?
To foliování už dnes taky není úplně směrodatné kritérium, oni si uměj poradit. :(
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 13:58

Ano, ipad byl zafoliovaný.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 15:36

Update:

1) Odpověď od manaera prodejny byla taková nic nepovídající.

2) Dopis jsem vložil i na facebook společnosti iSetos... Nyní již je zcenzurovaný a smazaný... Jeden nebožák se dotazoval na zkušenost, dostal mou odpověď a poté smazáno.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
TomASI
Příspěvky: 279
Registrován: 08 srp 2013 13:11

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od TomASI » 19 pro 2013 15:47

Pokud smazali Váš příspěvek i Vaší odpověď na něčí dotaz, tak to mluví za vše. Smutné.

tlacenka
Příspěvky: 8064
Registrován: 09 zář 2012 17:48

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od tlacenka » 19 pro 2013 16:23

nepochopil jsem, k cemu otevreny dopis, kdyz mate, jak tvrdite, zname na pozicich, ze kterych mohou neco resit...

ja nakupuji u jednoho AR a max spokojenost (kdo ma zajem sdelim kontakt via SZ aby nebyla reklama)
... a jinak jen na apple.cz.
je to jako vzdy a vsude o lidech.
podivejte se na pozadavky u APR - na pracovniky - znalost obchodu, zkusenosti v obchodu... ani slovo o tom "neco vedet o ios/osx" pripadne "aspon trosku kladny vztah k produktum apple"
a ze maji skoleni... no obcas jsou od HB, obcas od jinych lidi... ano APR je v cechach jen synonymum pro "zisk predevsim"
ne uplne v nedavne minulosti jsem psal na pozici do jisteho APR, bylo mi sdeleno, ze nemam dostatek zkusenosti pro prodej apple produktu, a na jine pozici (jiny apr) mi zase napsali, ze pozaduji hlavne zkusenosti s rozebiranim PC... takze znovu - je to jen o lidech.

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 16:46

Smysl tohoto příspěvku je o varování dalším lidem aby nenechali sebou zametat, zejména slovíčkařením v reklamačním postupu.

Osobně již jednám o nápravě. Co budu moci zde zveřejním.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

tlacenka
Příspěvky: 8064
Registrován: 09 zář 2012 17:48

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od tlacenka » 19 pro 2013 17:07

tak na jednu stranu se pozastavujete nad tim, ze vam smazali a editovali prispevek na FB
a pak zverejnite jen to, co budete moci ?
ono je to jedno... dle meho nema v cechach proste APR zadnou pridanou hodnotu, ktera by z nej delala "advanced" krome tedy toho, ze maji vice veci na jednom miste... takze kdyz se budu rozhodovat jestli u APR nebo online, tak vzdycky online u apple.
alespon v cechach.
do nemecka to take je, co by kamenem dohodil a presto kupuji u toho AR - a proc ? protoze dobre zkusenosti a ferovy pristup.
a pridana hodnota - poradi, zaridi, vymeni... vetsinou zdarma.

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 17:11

Špatně jste mě pochopil/špatně jsem se vyjádřil. Zveřejním moje emaily. Nerad bych se dostal do problémů se zveřejněním emailů někoho jinéo než sebe.

Každopadně s Vámi souhlasím. Přidaná hodnota žádná. Za mě již pouze apple.cz
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
petr.sybol
Příspěvky: 559
Registrován: 22 led 2013 14:58
Bydliště: Praha

Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od petr.sybol » 19 pro 2013 22:06

Dovolim si prispet na tema zkusenosti s APR a prekopirovat dva sve prispevky z partnerskeho fora.

Nejvic me ale mrzi, ze kdyz kupuji novou generaci, uz z toho nemam radost, ale obavy. Pred koupi iPad Air jsem byl v iStyle na Cernem Moste, tam o zadnem rozbaleni pred koupi nechteli ani slyset, ani pote, co jsem jim sdelil sve obavy ohledne podsviceni a homogenity. Nejdriv zaplat a pote rozbal. Na otazku, co kdyz bude mit spatny displej mi sdelili, ze zavola manazerce a nejak to poresi. Pry zadne negativni zkusenosti nemaji, bodet by ne, kdyz mnoho lidi to ani neresi, dokud o tom nevi. Az pote, co jsem se predstavil, ukazal prukaz a sdelil z jakeho duvodu tam jsem, tak najednou to uz slo. Musim rici, ze vic vychcane prodejce jsem nevidel a na to, ze jsou APR je kvalita jejich sluzeb otresna a to jsem mel zajem u nich Air koupit, nikoliv je jen zkouset. Nakonec rozbalili a jak to dopadlo? Leva strana displeje opet zluta, prava bila. Clanek nakonec nevysel, protoze by to byla pro APR katastrofa. Nejlepsim prodejcem v tomto testu se necekane stal Datart, tam jsem se setkal s neuveritelne ochotnym personalem, kde mi vedouci prodejny dovolil rozbalit, v klidu vyzkouset a pote zaplatit. Dokonce kdyz jsem mel dilema, ze ho po 8 dnech vratim a vymenim za cerny, nabidli mi okamzite vraceni financi ve 14ti denni lhute, tj. 22 990 Kc a nebo vymenu za cerny, ktery behem tri dnu po me objednavce skladove zajistili. Kdyz dorazila cerna varianta na prodejnu, mel jsem moznost pred samotnou vymenou dany kus taktez vyzkouset. Nakonec jsem si to rozmyslel a nechal si bily.

Celkove nas bylo sedm, dalsi ctyri chlapy a dve zenske. Cilem bylo sestavit clanek na tema APR vs standardni prodejci v tematice chovani a reseni ne az tak nestadardnich zalezitosti pro nejmenovany, jeste vcelku seriozni medium, ktere ma pod sebou nekolik internetovych magazinu a take tiskove periodiky. Novinarina neni nase hlavni pracovni napln, ale bokovka. Sestavili nas, protoze o Apple neco vime a nebylo cilem poslat na test nekoho, kdo jen vi, ze na zadech to ma logo jabka a nema aktualni zamer koupit alespon jeden produkt. Kolegyne se setkala s perfektnim pristupem v CzC na Hajich a po kontrole si s usmevem odnesla take Aira 128GB. Co se tyce negativnich zkusenosti ostatnich v prazskych APR, tak o tom radeji psat nebudu, to by bylo na hodne dlouho.

Netusim, jak v iStyle nalozi s kusem, ktery ma pochybny displej, ocekaval bych, ze ho poslou zpet, ale take ho v realu mohou zkusit prodat nekomu s vedomim, ze si toho treba nevsimne. Abych pravdu rekl, personal se pote snazil ten igelitak na krabici opet narvat, aby to vypadalo, ze nebyl rozbaleny, takze obrazek jsem si udelal. Tezko rici. Me podminky APR jako zakaznika, ktery ma zajem o zarizeni za 23 litru, popravde nezajimaji, protoze bych ocekaval, ze sluzby ze strany personalu APR budou prave na nadstandardni urovni, coz se nam proste nedostalo, az kdyz jsem kvakal, proc a kdo jsem, tak najednou vsechno slo. Ocekavali jsme od APR presne to, cemu se nam nedostalo a naopak standardni prodejci prijemne prekvapili. Podminky od Applu vuci APR bych ocekaval v tematu design, rozmisteni, vystavene produkty, coz urcite tak je, ale aby meli podminku, ze si zakaznik pred koupi nemuze dany produkt rozbalit a vyzkouset, je alespon z meho pohledu tristni, jelikoz mam zkusenosti odjinud, ze Apple Store v Nemecku je co se tyce techto sluzeb tip top a zakaznik je v uvozovkach pan. A to bych rekl, ze tam maji podminky jeste na vyssi urovni. Mam takovy pocit, ze problem techto APR je samotny personal, proste cesi, kteri si ze zapadu vezmou jen to co vyhovuje, protoze obecne smerem na zapad ty sluzby funguji tak jak maji, nejen co se tyce Applu. Jenze v teto zemi jsou sluzby porad jen na prumerne urovni a je to jen o tom, s kym se setkate tvari v tvar a jak se zrovna vyspal. U Datartu a CzC to slo bez jakehokoliv premlouvani ci komplikaci, tam jsem se citil jako zakaznik, coz me jako zakaznika zajima nejvice a take me to velmi potesilo. Uvedomil jsem si, ze APR je pouze design, psychologie, frajirci skakajici se sluchatky za pet litru na krku, ale kdyz jako zakaznik slusne a seriozne pozadam ne az tak nestandardni vec, jako rozbaleni a vyzkouseni produktu pred koupi s tim, ze opravdu mam zajem o koupi, tak to proste ne. To musim neustale ukazovat novinarsky prukaz, aby to slo...? Druha vec je skladova dostupnost, nekolikrat jsem overoval model 128GB Cellular a vetsina APR opakovane nedostupne, zadne konkretni odpovedi, vsechno jen "zpravidla, rezervace, asi, mozna, tyden, 14 dni", ale to uz je spis detail nez negativum. Pro me samotneho to byla obrovska zkusenost a pokud budu kupovat jakekoliv iZarizeni, zadne APR v Ceske republice rozhodne nevyuziju, jelikoz je osobne povazuji za vychcanky. Pro dobro vsech jsme katastroficky clanek o APR vs bezni prodejci radeji nevydali, ale alespon mi to dalo zkusenost, ze APR jsou z hlediska sluzeb naprosto otresne a diky tomu si dokazu predstavit, jak se "standardne" chovaji k zakaznikum. Verim, ze kdo prijde, neresi, zaplati, tak dobry, ale neco navic pred platbou, to uz je problem. Proste nejdriv zaplat, pak si rozbal. Puvodne jsem od Premium Reseller, jakozto od nazvu Premium ocekaval premiove sluzby.

Dodnes si pamatuji citace, jak nase komunikace s personalem v iStyle na Cernem Moste probihala a musim rici, ze tak neuprimny usmev jsem dlouho nevidel. Mel jsem normalne pocit, ze jsem byl zakaznik jen v prvnich trech minutach, kdy jsem projevil zajem o koupi Aira, vznesl dotaz, zda ho maji skladem, pote me prodejce pratelsky motivoval: tak co, jdeme do nej... Ale jakmile jsem rekl, ze ano, ale zda je mozne si ho pred koupi vyzkouset a sdelil duvody ohledne problematiky displeje, uz tak vtipny nebyl, usmev mu razem polevil a u me uz v tu chvili stali dva prodejci. Po mem predstaveni druhy prodejce otocil a rozbalit ho najednou slo.

A jedna mala zkusenost na zaver. Kdyz jsem zacatkem Listopadu shanel Air, objevil jsem reklamu a clanek na iBee Store, kde se majitel kasal, jak nema rad APR a ze jejich sluzby jsou podprumerne a touto cestou nechce jit. Dotazal jsem se primo jeho, aby mi sehnal iPad Air 128GB Cellular v cerne a ve finale to dopadlo tak, ze jen sliboval a po par dnech se prestal ozyvat uplne. Jsou to machri, kteri si v eteru a v reklamach na neco hrajou, ale praxe je skutecne jina.

Finale je takove, ze osobne budu doporucovat a vyuzivat pouze Apple Store a standardni prodejce (zejmena ty jmenovane), protoze teprve realne zkusenosti ukazali, ze si zakaznika umi vazit, aniz bych musel mavat "jsem novinar, testuju si Vas". Pokud ma nekdo pozitivni zkusenosti s APR a verim, ze se tu najde mnoho lidi, tak tim lepe, kazdy ma nejakou pozitivni/negativni zkusenost, dle ktere se sam ridi a nikomu to nevnucuji.

Kazdy z nas jsme si koupili jeden Apple produkt, ale zadny nebyl koupen v APR. Za rok asi vyrazime do APR mimo Prahu, treba to bude jine (na tom, ze jaci prazaci jsou, asi neco bude), ale obavam se, ze po techto zkusenosti uz pozadavek ze strany zadavatele nebude :D

Premysleli jsme, ze si clanek vydame s podporou nejakych bulvaru ala Zive, apod. sami, jelikoz to jsou nase zkusenosti a nejsme vazani mlcenim ani smlouvou, nakonec jsme to odpiskali. Jsou Vanoce a zivot jde dal :-)
| iPhone 12 Mini 64GB |
| iPad Pro M1 2021 | Apple TV 4K 2022 |

Uživatelský avatar
Demonicus
Příspěvky: 1685
Registrován: 10 úno 2013 22:56
Bydliště: Morava

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Demonicus » 19 pro 2013 22:19

Je to určitě nepříjemné, ale zákazník si musí uvědomit, že na jeho straně je síla.

To nejcenější co máme, je tato komunita. Dejte vědět všem okolo, že se takto zachovali a já osobně vám garantuji, že u nich nic nakupovat nebudu. Ať si uvědomí, jak se má jednat se zákazníky. Pokud totéž udělají i ostatní, oni to pochopí a nebo skončí. Třetí cesta není.

Nedejte se a přestaňte u nich nakupovat. Konkurence je obrovská a to MY si vybíráme, kde nakoupíme!

držím palce, ať to dobře dopadne.
Apple Watch 2 42mm, iPhone 12 PRO Max, Time Capsule, Macbook Air 13"
Synology NAS -412+ -> nejlepší kamarád Apple hraček

Skupina uživatelů Apple Watch >> https://www.facebook.com/groups/582857818814445/ <<

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 19 pro 2013 22:46

Sic dlouhý, ale zajímavý a pro mne nepřekvapivý článek, který jen potvrdil má slova z příspěvku výše.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Jakham
Příspěvky: 73
Registrován: 19 úno 2013 10:42

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od Jakham » 19 pro 2013 22:54

Pane Petře,

vidím že zkušenosti máme více než podobné. Rád bych se Vám v blízké době ozval ( spíše po Vánocích), v hlavě se mi rodí jistý projekt, ale nejsem z novinářského řemesla, i když podobného(grafika/reklama). Rád bych slyšel názor novináře.

Dnes se mi dokonce sami od sebe ozvali z Applu. Požádám všechny s kým jsem si dnes dopisoval o souhlas s uveřejněním a rád bych uvedl clou konverzaci uplynulých hodin/dnů.
MacBook Air 13" 2013 |iPad mini retina 32gb cellular slate grey | iPad Air 1

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 19 pro 2013 23:00

APR totiž zapomenuly na jednu v celku podstatnou věc a to: chtěli nám začít prodávat iVěci, které už tu dávnou prodávali jiné obchody, jako Datart, Alza, Czc atd. No, tak ty prodejny nablýskali, oblékli do bíle, zboží pěkně urovnali alá Apple Store, dali tomu (bez)významný punc exkluzivity a já říkám okay, potud fajn. Ale, zapomenuli na to podstatné a tím je naprosto korektní a individuální přístup ke každému jednomu zákazníkovi. No a to mne tak napadá, jestli znáte tu o tom prasátku? Že ne? Tedy, prase v obleku, je ... pořád jenom prase v obleku. :mrgreen:
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

Uživatelský avatar
lulu
Příspěvky: 2606
Registrován: 31 črc 2012 10:44

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od lulu » 19 pro 2013 23:14

tak tak, nakupuji v zasade ze dvou zdroju - srdcari prodejci, kteri existovali davno pred iStyle a podobnyma rychlokvaskama, pro ktere neni primarni kratkodoby zisk. Prodej jeste mnohdy bohudiky berou jako poslani - ale postupne odchazeji.

Anebo samozrejme Apple.cz

v iStyle jsem byl dvakrat a je to banda vekslaku.

MICKI2701000
Příspěvky: 1771
Registrován: 11 čer 2013 10:43
Bydliště: Brno

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od MICKI2701000 » 20 pro 2013 00:16

Me na tom se.. 2 veci:
1. Ze Apple neprodava poradne zaruku jako v Nemecku atd. jediny iStile mi dla zaruku i na nahodne poskozeni ano zaplatim litr, ale kdybych treba notas rozslapal, tak mi ho vymeni.
2.- Docela me to desi, to abych jako nevidomy vzdy s sebou mel vidiciho, koupil produkt a pred prodejcem rozbalil, a kolega ktery vidi zkontroloval, ze je vse v poradku. Fuck off.
iPhone 5S 64 GB
Mobile JuicePack
MBA 13 1,7 I5, 8 GB ram 512 SSD
3 TB TimeCapsule
Airport Express
LifeProof Nuud
Aftershokz Sportz M2 Headphones
Plantronics Voyager Legend Bluetooth

rhinos
Příspěvky: 217
Registrován: 20 pro 2013 09:54

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od rhinos » 20 pro 2013 09:58

ja jsem tedy novy uzivatel Apple produktu.
Pred Vanoci jsem pro sebe shanel Apple mini retina.Sehnal a koupil.Bral jsem to tak a i po clanku ktery jsem nekde vygooglil ze iWant,Istyle maji nejakou uroven a ta je definovana pozadavky Apple aby tuhle "certifikaci" ziskaly...
Ipad jsem taky videl az doma....ale zatim zadny problem.
Ghosting vyzkousim
Iphone12ProMax/AW6/Ipad mini2/Ipad Air2/Macbook Pro Retina 15"

czhook
Příspěvky: 386
Registrován: 07 zář 2013 21:13

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od czhook » 21 pro 2013 23:23

mám 2 zkušenosti s iStyle

1. OC Arkády Pankrác - koupil jsem iPad Air, doma jsem zjistil žlutý nádech displeje a obratem jsem to jel řešit, prodejce tablet prohlédl, uznal vadu a vyměnil za nový nerozbalený kus, který přede mnou rozbalil, na prodejně vypadal ok, ale doma ve tmě stejná vada, jen méně viditelná, druhý den jsem šel opět do prodejny a vrátili mi peníze .... jindy jsem něco řešil s mým MBA a prodejce mi věnoval hodně přes 30minut k zdárnému vyřešení problému .....popravdě sem chodím rád, personál je ochotný a tady mi dvakrát vyšli vstříc, mohli říct pošleme na reklamaci a nazdar :-)

2. Metropole Zličín - šel jsem se podívat na iP5S, ale vystavený kus měl příšerně žlutý displej, inu zeptal jsem se prodejce, zda to je normální a on velmi podrážděně mě poslal do zadku a začal halekat, že mu tam pořád chodí kreténi s blbýma dotazama, větší aroganci jsem v obchodě nikdy nezažil
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11

Uživatelský avatar
petr.sybol
Příspěvky: 559
Registrován: 22 led 2013 14:58
Bydliště: Praha

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od petr.sybol » 21 pro 2013 23:47

K bodu 2. Tys ho netrefil do řepy? :-)
| iPhone 12 Mini 64GB |
| iPad Pro M1 2021 | Apple TV 4K 2022 |

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od iMe1980 » 22 pro 2013 00:53

:mrgreen:
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

czhook
Příspěvky: 386
Registrován: 07 zář 2013 21:13

Re: Otevřený dopis o morálnosti prodeje iSetos HK

Příspěvek od czhook » 22 pro 2013 11:06

vůbec ne, není zapotřebí, jeho způsob myšlení je jeho největším trestem :-)

jen jsem se ho důrazně zeptal, proč se chová tak agresivně a najednou úplně zjihnul a byl poslušnej :)
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11

Odpovědět