Stránka 1 z 1

Nefungující Handoff

Napsal: 25 lis 2017 12:36
od unitkombat
Zdravím,

snažím se už několik dní o zprovoznění propojení mezi iPhonem SE a MacBookem Pro (mid 2012) - konkrétně handoff a Kontinuity. Samozřejmě jsem postupoval dle návodu: Zapnout handoff, bt a wifi na obou zařízeních (na obou samozřejmě pod stejným Apple ID), které se poté spárují, bohužel neúspěšně. Na zahraničních fórech jsem se pak dočetl, že pomáhá odhlášení a přihlášení obou zařízení z iCloudu a následný restart - nic. Nakonec jsem zkoušel i "obnovení nastavení sítě" a stále nic. Obě zařízení by to ale měla podporovat a obě jsou aktualizovaná (High Sierra 10.13.1 a iOS 11.1.2). AirDrop jinak funguje.

A co se týče přijímáni SMS a hovorů přes Mac, měl bych být na obou zařízeních přihlášen do iMessage a FaceTime - OK, problém ale nastává ve chvíli aktivace, resp přihlášení se do služeb přes ID, kdy to na mě vyhodí chybovou hlášku - "Při aktivaci se vyskytla chyba. Zkuste to později" jak na Macu, tak v iOS.

Máte někdo podobnou zkušenost, případně neví někdo, kde dělám chybu? Díky za rady.

Re: Nefungující Handoff

Napsal: 30 lis 2017 11:26
od unitkombat
Kdyby někoho zajímalo, v čem byl problém, tak do iMessage a FaceTime nešlo přihlásit z důvodu "zabanování" těch to služeb pro mé Apple ID. (Nikdy jsem je doteď nepoužíval, vtipné). A řešení? Zavolal jsem na Apple support, kde mě přepojili na anglicky hovořící linku, na které mi dáma účet odblokovala.

Re: Nefungující Handoff

Napsal: 28 pro 2017 13:53
od Kalousjc
Potvrzuji úplně stejný problém a stejné řešení.

Handoff a kontinuitu jsem používal bezproblému již dříve. Problém s nefunkčností iMessage a FaceTime na macu se objevil zřejmě po aktualizaci na macOS High Sierra 10.13.2 (může to být ale i pouze shoda náhod a nikoliv příčina). Jelikož jsem vyzkoušel všechno, co mě napadlo a co jsem se dočetl na netu a stejně jsem se úspěšného řešení nedobral, tak jsem zavolal na podporu applecare, kde mě český pracovník applu spojil s anglicky mluvícím pracovníkem applu a za pomoci českého pracovníka s překladem mi tyto služby také odblokovali. Anglicky mluvící pracovník applu řekl, že možnou příčinou zablokování služeb iMessage a FaceTime mohla být skutečnost, že přes tyto služby bylo odesíláno velké množství zpráv, a pokud si já nejsem vědom, že by k něčemu takovému došlo z mé strany, je možné, že to způsobila nějaká třetí osoba a doporučil mi změnit si heslo k apple ID.