Nelze odstranit značky ve Finderu

Pokud si nevíte rady s operačním systémem MacOS X, jeho nastavením nebo aplikacemi týkajícími se právě práce s počítačem, tak zde můžete vznést svůj dotaz

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, AdamVyborny, yonah, Macforum_Admin, Unreed

Odpovědět
Stajny
Příspěvky: 2
Registrován: 05 lis 2017 21:02

Nelze odstranit značky ve Finderu

Příspěvek od Stajny » 16 pro 2017 18:18

Dobrý den,
nemáte někdo zkušenosti s problémem, že nejde odstranit značka od fotografie? Dal jsem si k několika fotografiím různé značky a nyní bych po vytřídění potřeboval zase odstranit a nejde mi to. Nedokážete někdo poradit? Kliknu pravým tl. a dám na příslušnou barvu značky odstranit a ono nic. zkoušel jsem i restart.

Předem děkuji za tipy.

Uživatelský avatar
MichalM.Mac
Příspěvky: 3342
Registrován: 30 črc 2012 11:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze odstranit značky ve Finderu

Příspěvek od MichalM.Mac » 16 pro 2017 19:15

Co přes File -> Get Info?

Uživatelský avatar
Mironet
Příspěvky: 1383
Registrován: 02 říj 2012 13:22

Re: Nelze odstranit značky ve Finderu

Příspěvek od Mironet » 17 pro 2017 09:51

Jo, stalo se mi. Odstranil jsem nebo přejmenoval, po hodině bylo vše zpět. Buď se to natáhlo z jinýho zařízení nebo nevím. Každopádně jsem to musel provést několikrát za sebou během cca dvou dnů a pak už to zůstalo.

Stajny
Příspěvky: 2
Registrován: 05 lis 2017 21:02

Re: Nelze odstranit značky ve Finderu

Příspěvek od Stajny » 17 pro 2017 19:37

Přes Info to jde - děkuji za tip, ale je divné, že normálně nelze odstranit a už mi to nejde asi týden. Zkoušel jsem restarty apod..

Uživatelský avatar
MichalM.Mac
Příspěvky: 3342
Registrován: 30 črc 2012 11:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Nelze odstranit značky ve Finderu

Příspěvek od MichalM.Mac » 17 pro 2017 23:02

Není tam nějaký extra tag stejné barvy, který se plete s defaultní barvou?