iStyle SERVIS ! SHIT!
Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin
iStyle SERVIS ! SHIT!
Dobrý den,
Rád bych se podělil se svojí zkušeností.
Používám iPhone řadu let, VŽDY mě byl reklamován za nový kus (Britex, ITS apod)
Zanesl jsem na opravu iPhone SE, byl v iStyle cca 3 týdny, kde prý nebyla zjištěna závada. Dal jsem tedy telefon jinam a to do ITS Brno a do 7 dnů NOVÝ KUS! A ZÁVADY SE PROJEVILY !
Vím, že je hodně stížností na Britex apod, ale dejte si na iStyle servis pozor ! i když vám zamítnou reklamaci, dejte to jinam, nechápu co tam mají za lidi, ale z okolí mají další 3 lidi stejnou zkušenost.
iStyle servis NEBRAT !!!
Rád bych se podělil se svojí zkušeností.
Používám iPhone řadu let, VŽDY mě byl reklamován za nový kus (Britex, ITS apod)
Zanesl jsem na opravu iPhone SE, byl v iStyle cca 3 týdny, kde prý nebyla zjištěna závada. Dal jsem tedy telefon jinam a to do ITS Brno a do 7 dnů NOVÝ KUS! A ZÁVADY SE PROJEVILY !
Vím, že je hodně stížností na Britex apod, ale dejte si na iStyle servis pozor ! i když vám zamítnou reklamaci, dejte to jinam, nechápu co tam mají za lidi, ale z okolí mají další 3 lidi stejnou zkušenost.
iStyle servis NEBRAT !!!
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
mne dost rozsekali v Alze, neslo o reklamaci Apple, ale zajimava zkusenost. Cekam na reklamaci a prede mnou se hada jeden clovek. Prekonal jsem nastvani, ze zdrzuje a zacal ho poslouchat. Slo o to, ze reklamoval poctvrte telefon, protoze trikrat v nem zavadu nenasli a po ctvrte uz nemel na reklamaci pravo... Po opravdu asi 10ti minutach donutil toho cloveka za prepazkou podepsat papir, ze telefon reklamovanou zavadu skutecne vykazuje a uspel aspon v tom, ze ten clovek za prepazkou telefon vzal na reklamaci... Jak dopadl nevim, ale mel jsem par hodin o cem premyslet... Dobrej fuck off od Alzy teda...
iMac 21,5" late 2015 i5 / 16 GB - Mojave / Monterey
iPhone SE 32 GB
iPhone SE 32 GB
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
A nepřeposílá iStyle věci do servisů jako Britex atd.? Taky záleží co to je za závadu, technik tam nebude 2 dny zkoumat že ti "občas vypadne signál".
Jinak dobrá zkušenost s CZC, odnesl jsem tam nefunkční flashku za cca 800,- před druhým rokem pětileté záruky a zamítli mi to, protože jsem k tomu nepřinesl víčko od flashky
Jinak dobrá zkušenost s CZC, odnesl jsem tam nefunkční flashku za cca 800,- před druhým rokem pětileté záruky a zamítli mi to, protože jsem k tomu nepřinesl víčko od flashky
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: 10 čer 2013 14:25
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Veškeré věci od applu již od iphonů 4 nosím rovnou do českého servisu, tuším jeden z prvních autorizovaných apple a vše vždy vyřešeno k mé spokojenosti a za výrazně kratší dobu než je u prodejců. Takže toť má zkušenost. V prvním roce záruky k tomu nepotřebujete ani fakturu, v druhém roce ano.
Iphone 3GS->4->5->5s->6->6s->7->X
AW sport 42->nike+ 42->nike+ 44
Ipad 1->4->Pro9,7+AP->Pro12,9+AP2
mini late 2012, mb pro 2011, mb pro 2018
Beoplay H7->H9, H5->E8, 2xA1, airpods, B&W Zeppelin Wireless
AW sport 42->nike+ 42->nike+ 44
Ipad 1->4->Pro9,7+AP->Pro12,9+AP2
mini late 2012, mb pro 2011, mb pro 2018
Beoplay H7->H9, H5->E8, 2xA1, airpods, B&W Zeppelin Wireless
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Podle me se to neda takto zobecnit. Ja zase nemam dobrou zkusenost s Ceskym servisem, kde mi neuznali opravu iPhone 6 plus v ramci zaruky a kdyz jsme ho dal do servisu iStyle, tak vse probehlo bez problemu...... Hodne zalezi na technikovi, ke kteremu se zarizeni dostane a na dalsich okolnostech.....
MacBook Air M1 2020, 16 GB RAM, 256 GB, Space Grey
Mac Mini M1 2020, 16 GB RAM, 256 GB, Silver
iPhone 12 Pro 128 GB Graphite
iPad Pro 11inch 2018, 256 GB, Space Grey
iPad 2018 128 GB WiFi black
iPad 2, 16 GB
Apple Tv 4th generation
Mac Mini M1 2020, 16 GB RAM, 256 GB, Silver
iPhone 12 Pro 128 GB Graphite
iPad Pro 11inch 2018, 256 GB, Space Grey
iPad 2018 128 GB WiFi black
iPad 2, 16 GB
Apple Tv 4th generation
- pavliczeck
- Příspěvky: 803
- Registrován: 13 bře 2015 13:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.
Já mám nově špatnou zkušenost s iTechnik na Černém mostě. Bylo by to na dlouho, ale ve stručnosti, klient tam šel s utopeným telefonem, který koupil u O2, ten mu nabídl exchange program, který mu zařídil. Za měsíc a půl mu začaly blbnout boční tlačítka s tím, že to chvíli neřešil a pak mi to dal na vyřízení (s náhradním telefonem) a já to tam musel reklamovat (protože prodejce exchange programu byl on). Kromě toho, že po mě chtěl poplatek za diagnostiku, který jsem mu odmítl, ať to pošle do servisu a vůbec se v tom nehrabe (což ho naštvalo), tak mi reklamaci v iOpravně neuznali, protože!
- nemohou řešit reklamaci telefonu, který byl koupený u operátora (hlavně, že mu za prachy provedli výměnu v rámci exchange programu)
- telefon označili za utopený na základě mini flíčků na displeji
Ty flíčky jsem rozporoval, protože i na základě jiných autorizovaných servisů se může jednat o vadu displeje a požadoval jsem důkaz utopení telefonu v podobě rozdělání telefonu zda opravdu došlo k oxidaci. Když se furt nikdo neozýval, tak jsem tam osobně zajel a ujal se mě nějaký jejich technik s tím, že tu reklamaci řešit nemůžou, že to je telefon od operátora a že telefon otevřeli, nic tam nebylo, ale na displeji je údajně jasně voda.
Operátor by mi reklamaci taky nevzal, protože to není kus, který prodal a byl využit jiný, než smluvní servis Britex. Pro klienta zkušenost, že nemá chodit do krámů jako iTechnik, kde si účtují za diagnostiku reklamace peníze a pro mě je to zkušenost, že do iOpravny fakt ne.
V podstatě kdyby ty flíčky, kterých si nikdo nevšiml nebyly a jednalo by se o vadnou baterii nebo co já vím, tak nikdo reklamaci nevyřeší, protože vůbec neměli řešit exchange program, pokud byl telefon koupený u operátora.
Takže asi tak.
Jinak ohledně iStyle, klientka řeší už 51 dní reklamaci... až to bude mít konec, tak se podělím o zkušenost.
Já mám nově špatnou zkušenost s iTechnik na Černém mostě. Bylo by to na dlouho, ale ve stručnosti, klient tam šel s utopeným telefonem, který koupil u O2, ten mu nabídl exchange program, který mu zařídil. Za měsíc a půl mu začaly blbnout boční tlačítka s tím, že to chvíli neřešil a pak mi to dal na vyřízení (s náhradním telefonem) a já to tam musel reklamovat (protože prodejce exchange programu byl on). Kromě toho, že po mě chtěl poplatek za diagnostiku, který jsem mu odmítl, ať to pošle do servisu a vůbec se v tom nehrabe (což ho naštvalo), tak mi reklamaci v iOpravně neuznali, protože!
- nemohou řešit reklamaci telefonu, který byl koupený u operátora (hlavně, že mu za prachy provedli výměnu v rámci exchange programu)
- telefon označili za utopený na základě mini flíčků na displeji
Ty flíčky jsem rozporoval, protože i na základě jiných autorizovaných servisů se může jednat o vadu displeje a požadoval jsem důkaz utopení telefonu v podobě rozdělání telefonu zda opravdu došlo k oxidaci. Když se furt nikdo neozýval, tak jsem tam osobně zajel a ujal se mě nějaký jejich technik s tím, že tu reklamaci řešit nemůžou, že to je telefon od operátora a že telefon otevřeli, nic tam nebylo, ale na displeji je údajně jasně voda.
Operátor by mi reklamaci taky nevzal, protože to není kus, který prodal a byl využit jiný, než smluvní servis Britex. Pro klienta zkušenost, že nemá chodit do krámů jako iTechnik, kde si účtují za diagnostiku reklamace peníze a pro mě je to zkušenost, že do iOpravny fakt ne.
V podstatě kdyby ty flíčky, kterých si nikdo nevšiml nebyly a jednalo by se o vadnou baterii nebo co já vím, tak nikdo reklamaci nevyřeší, protože vůbec neměli řešit exchange program, pokud byl telefon koupený u operátora.
Takže asi tak.
Jinak ohledně iStyle, klientka řeší už 51 dní reklamaci... až to bude mít konec, tak se podělím o zkušenost.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz BLOG http://www.APPLIK.cz
iPhone 15 Pro MAX Macbook Pro 16" M1 Apple Watch 7 Display Studio ....
iPhone 15 Pro MAX Macbook Pro 16" M1 Apple Watch 7 Display Studio ....
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
No já nevím, rychlejší jo, ale mám za to, že partnerem kupujícího je pořád prodejce, ten musí taky vyřídit reklamaci do 30 dnů, což u servisu neplatí. K odstoupení od kupní smlouvy může za jistých (zákonem daných) podmínek taky dojít jen s prodejcem. Teď se bavím obecně o jakémkoli zboží, které ovšem není kupováno na IČO, tam je to zcela jinak.pavliczeck píše:Pokud to jen jde, tak reklamace vyřizovat v autorizovaném servisu a nechodit za prodejcem, který ten proces pouze prodlouží.
- pavliczeck
- Příspěvky: 803
- Registrován: 13 bře 2015 13:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Myšleno pro Apple produkty. Průměrná doba vyřízení reklamace u iPhonů je 7 dní. Nejkratší 2 dny a nejdelší 3 týdny. A mám pocit, že odstoupit (3. nebo 4. reklamace) může zákazník ikdyž šel do autorizáku (má od toho papír). Ale teď si nejsem jistý.
Půjčovna iPadů https://www.iPadPujcovna.cz BLOG http://www.APPLIK.cz
iPhone 15 Pro MAX Macbook Pro 16" M1 Apple Watch 7 Display Studio ....
iPhone 15 Pro MAX Macbook Pro 16" M1 Apple Watch 7 Display Studio ....
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.
Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.
Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.
Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Taky mám s reklamacemi v iStyle špatné zkušenosti. Často věc vrátí s tím, že se závada neprojevila. Případně testují něco jiného, i když jim problém popíšete jak úplnému pitomci. Doufám, že už tam nebudu nikdy muset nic reklamovat.
S ITS v Brně mám jen ty nejlepší zkušenosti. Každá reklamace bezproblémová a rychlá. Jednou jsem jim donesl k reklamaci iPhone a nový jsem u nich vyzvedával už po 23 hodinách.
S ITS v Brně mám jen ty nejlepší zkušenosti. Každá reklamace bezproblémová a rychlá. Jednou jsem jim donesl k reklamaci iPhone a nový jsem u nich vyzvedával už po 23 hodinách.
-
- Příspěvky: 109
- Registrován: 31 říj 2017 13:47
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
SteveJSF Přesně! 3x jsem reklamoval klávesnici v záruční době, 2x zamítli - závada se údajně neprojevila, byť když jsme to s prodejcem nebo jestli to je přijímací technik nevim zkoušeli, tak nešla mačkat 5 a 9 a r = z mého pohledu jasná závada klávesnice. Po neprve 21 a podruhé 28dnech reklamace zamítnuta odůvodnění ,,Popsaná závada klientem se neprojevila" Při předání jsem si dovolil požádat o připojení klávesnice k jejich Macbooku s čímž nebyl problém a k mému překvapení po připojení opět nešla číslice 5,9 písmeno r a k tomu ještě e. Říkám ,,to má být vtip? Závada se neprojevila a my to připojíme 2x k jinému Macbooku a klávesnice nejde??" Konzultoval jsem to přímo na prodejně po telefonu s ČOIkou a prý z jejich pohledu bych měl mít nárok na uznání reklamace. Po třetím zamítnutí a prokázání nefunkčnosti jsem řekl, že mám nárok na protokoly a že případ předám k prověření České Obchodní Inspekci se všemi podklady. Prakticky ihned mi dali úplně novou klávesnici a starou si tam nechali... Nechápu proč to nešlo už dřív, ale je to jedno, protože od té doby nakupuji jen na Apple.cz
Nechtěl jsem to hnát až tak nahoru, ale kde nejlépe Vám poradí v případě, že si nejste jistí, zda na toto máte či už nemáte právo a případně jak se ho domoct než na ČOI. Vždycky mi poradili a vždycky dobře a tady mi řekli ,,tady není co řešit, nárok na výměnu máte, jste v právu a prodejce vám musí klávesnici vyměnit".
Nevím jak iWant nebo iSETOS, ale z jednání iStyle mám pocit, že naši Apple reselleři jsou velcí amatéři...
Mimochodem, ještě jsem neměl z tohoto webu poruchu... Jak probíhají reklamace? Nikdy nevíte... To mám jet v případě poruchy přímo do Českého Servisu nebo...? Díky moc!
Nechtěl jsem to hnát až tak nahoru, ale kde nejlépe Vám poradí v případě, že si nejste jistí, zda na toto máte či už nemáte právo a případně jak se ho domoct než na ČOI. Vždycky mi poradili a vždycky dobře a tady mi řekli ,,tady není co řešit, nárok na výměnu máte, jste v právu a prodejce vám musí klávesnici vyměnit".
Nevím jak iWant nebo iSETOS, ale z jednání iStyle mám pocit, že naši Apple reselleři jsou velcí amatéři...
Mimochodem, ještě jsem neměl z tohoto webu poruchu... Jak probíhají reklamace? Nikdy nevíte... To mám jet v případě poruchy přímo do Českého Servisu nebo...? Díky moc!
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Zajímalo by mě co natom papírku bylo napsaného. Nikdy nejsem nepracoval v autorizovaném servisu. Mohu ale pouze popsat neautorizované ověření baterie. Jedinný způsob je napojit iPhone k nějakému programu (osvědčil se mi například "Coconut battery"). Zde to vyhodí takový jednoduchý LOG. Jiné proměření baterie jako takové neznám.bobisek píše:Já si za tím stojím, protože iPhone ležel v iStyle 3 týdny, pak mi dali jakýsi lepící papírek s hodnotami baterky, prý se závada neprojevila, říkám a jak jste to řešily? No technik měl iPhone zapnutý a sledoval hodnoty, jsou to naprostí amatéři.
Mám od všeho doklady, takže celé tvrzení mám potvrzené. ITS Brno do 4 dnů opět vyřešilo reklamaci výměnou kusu za nový kus, všechny závady se projevily. Tak nechápu jak to v iStyle dělají a diagnostikují.
Celkový přístup se mi nelíbil, ani žádná snaha to nějak řešit. Smutné, už u nich nic nekoupím. Nejlepší je, že mám velké okolí, tak jsem to celkem rozhlásil a víc lidí už tam nic nekoupí Zrovna včera mě to potvrdil známý, že měl problém s reklamací Mac Pro.
Důležitější krok který mnoho servisů nedělá je proměření odběrů základní desky. Tímto krokem se dají odhalit závady které způsobují vyšší spotřebu. Pokud tam náhodou byla hodnota typu 0,003A apod... nemuselo to být uplně špatně
- Přílohy
-
- Stav Baterie PP2909.png (46.61 KiB) Zobrazeno 67339 x
MacBook PRO 13'' (mid 2011, High Sierra, 2,3 GHz i5, 8 GB RAM, SSD Samsung 250GB)
iPhone 6S (iOS 12, 64GB)
Apple Watch 42mm Series 2
iPhone 6S (iOS 12, 64GB)
Apple Watch 42mm Series 2
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Zdravím,
poradili byste mi prosím kde jinde reklamovat než s ISTYLE?
Komu se bude chtít, přikládám můj problém.
//
Já musím ISTYLE také rozhodně nedoporučit. Nákup proběhl na prodejně vždy bez problému, co ale předvádí s oprávněnou reklamací, to si líbit nenechám a případ jsem předala na ČOI.
Zboží MacBook Pro, jsem si ho zakoupila v červnu 2020 u společnosti iSTYLE.
Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.
Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.
U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!
Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!
Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.
Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!
poradili byste mi prosím kde jinde reklamovat než s ISTYLE?
Komu se bude chtít, přikládám můj problém.
//
Já musím ISTYLE také rozhodně nedoporučit. Nákup proběhl na prodejně vždy bez problému, co ale předvádí s oprávněnou reklamací, to si líbit nenechám a případ jsem předala na ČOI.
Zboží MacBook Pro, jsem si ho zakoupila v červnu 2020 u společnosti iSTYLE.
Okamžitě po koupi se mi začala projevovat závada tlačítka CAPS LOCK. Sepne, jak se mu zachce, takže to je velmi otravné, když píšete emaily s klienty, prezentace apod.
Jelikož počítač nutně potřebuji k práci a jiný nemám, tak jsem si reklamaci nechávala na dobu, kdy bude práce méně. První reklamace tedy proběhla v září 2020, kdy byla závada prokázána, iSTYLE vyměnil klávesnici a baterii.
Po převzetí závada stále přetrvávala, jelikož ale počítač k práci potřebuji, další reklamaci jsem nechala zase na volnější období a to bylo v listopadu 2020, kdy tedy proběhla další reklamace. Tentokrát mi ji iSTYLE neuznal. Já jsem se nedala a počítač jsem nepřevzala, že s tím nesouhlasím. Poslali tedy počítač opět do servisu na diagnostiku, kde závadu tentokrát uznali a opět opravili, prosinec 2020 - výměna klávesnice a baterie. Nechápu jednou jo, jednou ne, to je tedy opravdu kvalitní diagnostika!
Počítač jsem si převzala a doma zjistila, že opět tlačítko nefunguje. Musela jsem opět čekat, až bude méně práce, takže jsem další reklamaci provedla v únoru 2021. Počítač mi vrátili s tím, že je se žádná závada na diagnostice neprokázala, i když má iSTYLE ode mě spoustu videí, kde tlačítko prokazatelně nefunguje.
K tomu všemu se mi počítač ještě sám od sebe začal vypínat a nejde zapnout, pokud ho nedám na nabíječku.
U zboží za 40 000 CZK bych očekávala kvalitu a když už by problém byl, tak od APPLE společnosti solidní jednání, tohle je hrůza, se servisem si už píšu i emaily, pořád si jedou to svoje, že tam chyba není a na to, že na videích se závada prokazuje mi bylo řečeno, že to je pro ně jen orientační, aby věděli na co se má diagnostika zaměřit, ta která evidentně nefunguje a pokaždé ukáže něco jiného!
Evidentně je prostě problém už někde vevnitř v počítači.
Nyní se jedná o třetí stejnou reklamaci a jsem si jistá, že to iSTYLE zamítá, aby mi nemusel vyplatit peníze za vadný kus. Říkala jsem jim, že si u nich koupím znovu ten stejný počítač ale nový nezávadný, avšak po tomto co předvádějí si samozřejmě u nich už nic nekoupím a raději půjdu do jiného obchodu!
Počítač k práci potřebuji a nemohu si dovolit ho mít neustále na reklamaci, jsem díky tomu jako IČAŘ bez příjmu a to je u nich můj Mac dost často.
Takže rozhodně za mě NEDOPORUČUJI!
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Určitě bych šel hned zkraje do Českého servisu a prodejci (kterémukoli) bych se vyhnul.
Nakupuju ale zásadně v Apple Storu.
Nakupuju ale zásadně v Apple Storu.
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Doporučuji ITS Servis,Brno,Hybešova
Autorizovaný servis
Mohu doporučit i Český servis
iStyle vyřizuje reklamace opravdu tragicky.
Autorizovaný servis
Mohu doporučit i Český servis
iStyle vyřizuje reklamace opravdu tragicky.
iPhone 13-128GB
iPad Mini (2021) - 64GB
iPad Pro 12.9” 128GB (2020)
Apple TV 4K - 32GB (3x)
Apple Watch 7
Macbook Air M2
Macbook Pro M1
iPad Mini (2021) - 64GB
iPad Pro 12.9” 128GB (2020)
Apple TV 4K - 32GB (3x)
Apple Watch 7
Macbook Air M2
Macbook Pro M1
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Doporučil bych zajet přímo do Apple Store v zahraničí. To co předvádí zdejší reseleři je fakt tragédie a bída. Akorát kazí dobré jméno značky.
Sám mám s Apple Storem v Drážďanech jen kladné zkušenosti.
Případně, pokud se ti nechce do zahraničí, tak Český servis.
Sám mám s Apple Storem v Drážďanech jen kladné zkušenosti.
Případně, pokud se ti nechce do zahraničí, tak Český servis.
MacBook Air 13.6" M2 8/10 512GB 24GB RAM + Keychron M3 Mini 4K/MacMouseFix + Samsung U28R550
iPhone 14 Pro Max 128GB + Watch Ultra LTE
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
iPhone 14 Pro Max 128GB + Watch Ultra LTE
iPad 2021 64GB
HomePod Mini AirPodsPro
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20 kvě 2021 20:54
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Tak, musím se s vámi podělit o další hodně špatnou zkušenost se servisem iStyle, dnes jsem si od nich vyzvedl telefon který jsem tam nechal na reklamaci s tím, že drnčí repráček. Před 9-ti dny jsem ho tam donesl, hotové to mělo být údajně za jeden až dva dny, po dvou dnech jsem tam volal prý reklamaci dokončují, a určitě se ozvou, poté jsem se již nedovolal, dnes jsem tam přišel, telefon mi přinesli, a za těch 9 dní na něj ani nesáhli, udajně pouze telefon pročistili a vyzkoušeli, což je blbost protože byl ve stejném stavu jako když jsem ho přinesl, dokonce i baterie byla na stejné hodnotě. Takže suma sumárum jsem byl 9 dní bez telefonu, ten se tam válel takže... závada neodstraněna a ktomu krásná rýha na zádech telefonu. Prý kdyby se závada opět vyskytla můžu přijít znovu... To určitě.
P.S. Vysoce nekompetentní personál, z prodejny jsem musel rychle pryč abych ještě neudělal scénu.
P.S. Vysoce nekompetentní personál, z prodejny jsem musel rychle pryč abych ještě neudělal scénu.
-
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02 črc 2019 12:08
Re: iStyle SERVIS ! SHIT!
Stalo se mi něco podobného, kdy mi po dvou dnech řekli, že telefon nemá žádnou závadu a chtěli mi ho vrátit. Tak stačilo si to nenechat líbit a být trochu asertivní, že by mě asi Apple linka neposílali do servisu, kdy by to bylo ok. Ale dlouhý příběh, nakonec jsem tam to zařízení neměl dávat, protože mi Apple (ne iStyle) sice dal nový, ale jaksi mi nesdělil, ze to je repas a ten jsem fakt nechtěl..
Ale to je spíš o personálu, co je na té pobočce a nikoliv o celé firmě, takže chce to vědět, kde jsou odborníci. Ted jsem taky kupoval v iStylu iPad Pro 2021 a klucina byl totálně neschopnej, ze jsem musel koupit o 700 Kč dráž.
Ale to je spíš o personálu, co je na té pobočce a nikoliv o celé firmě, takže chce to vědět, kde jsou odborníci. Ted jsem taky kupoval v iStylu iPad Pro 2021 a klucina byl totálně neschopnej, ze jsem musel koupit o 700 Kč dráž.