Osobní zkušenosti s produkty

Máte osobní zkušenost s Apple produktem nebo příslušenstvím a chcete se o ni podělit s ostatními? Napište svojí uživatelskou recenzi a publikujte ji zde

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
Benny55
Příspěvky: 162
Registrován: 01 úno 2013 11:46

Osobní zkušenosti s produkty

Příspěvek od Benny55 » 10 úno 2013 17:56

Ahoj, mé jméno je Vojtěch Beneš a třetím rokem pracuji jako projektant energetických zařízení. Rozuměj připojení odběrných míst, rekonstrukce a výstavba elektrických vedení. Dneska bych Vám chtěl napsat o tom jak využívám Apple produkty v praxi.

Jak jsem se dostal k Applu:

Všechno začalo asi v roce 2008 když jsem zahlédnul v tramvaji někoho s iPhonem jak ho předvádí kamarádovi a zvědavě jsem přihlížel. Absolutně mě to uchvátilo a hned jsem začal hledat a shánět. Zjistil jsem si o co jde, kolik to stojí, kde to seženu a jelikož jsem v té době byl chudý student, přemýšlel jsem jak se k iPhonu dostanu. Nakonec to dopadlo tak, že jsem koupil přes internet bazarový iPhone 3G 8GB od někoho kdo velmi pospíchal na peníze a nechal mi ho za 8 500,- Mimochodem byla to první a poslední věc co jsem koupil v bazaru, jelikož mám rád věci nové. Jinak iPhone byl bez vady a sloužil tak jak měl. Kupodivu jsem ho vlastnil až do roku 2011 a neměl jsem potřebu měnit. Potom už byl ale hrozně opotřebován. Baterka nevydržela ani den, byl hrozně poškrábán - nejsem zastánce pouzder a krytů. Telefon jsem dal na internet a překvapilo mě, že i po takové době a stavu byl o něj nevídaný zájem. Nakonec šel do světa za 4000.

Jak jsem opustil iOS