Apple Watch 3 a Apple Pay
Napsal: 04 pro 2017 07:23
Dobrý den všem,
mám takový dotaz - co se na vašich hodinkách stane, pokud 2 × stisknete boční tlačítko - jako kdybyste chtěli platit přes Apple Pay?
Vím že Apple Pay u nás ještě oficiálně není, ale rád bych měl hodinky v pořádku až to přijde :D
Proč se ptám - koupil jsem v září hned v první vlně AW3, první den mi to při pokusu o placení vypisovalo hlášku ve smyslu "Pro platbu přes Apple Pay si uložte v aplikaci kartu", pak už to nereagovalo. Nějak jsem to zvlášť neřešil, nicméně přesně za měsíc po koupi mi hodinky "odešly" - přišla nějaká notifikace a na hodinkách se mi zobrazovala jen taková tenká bílá čárka a nešlo s nimi naprosto nic udělat. Následovala reklamace, za měsíc přišly nové. Chování bylo podobné - první asi 2 nebo 3 dny to vypisovalo hlášku ve smyslu "Přidejte si kartu...", a (asi) po aktualizaci na iOS 11.2 mi to opět nedělá nic. V zahraničních fórech jsem narazil na tento problém s tím, že je potřeba odebrat a znovu přidat kartu do Apple Pay - což samozřejmě nijak neudělám. Tak by mne zajímalo, jestli se to běžné chování, nebo se mám připravit na další reklamaci :D Pokus o přidání zahraniční karty popisované na internetu nechci absolvovat. Samozřejmě jsem zkoušel odpojit a připojit, smazat zálohy hodinek, pak připojit jako nové zařízení atd.
Díky za reakce.
mám takový dotaz - co se na vašich hodinkách stane, pokud 2 × stisknete boční tlačítko - jako kdybyste chtěli platit přes Apple Pay?
Vím že Apple Pay u nás ještě oficiálně není, ale rád bych měl hodinky v pořádku až to přijde :D
Proč se ptám - koupil jsem v září hned v první vlně AW3, první den mi to při pokusu o placení vypisovalo hlášku ve smyslu "Pro platbu přes Apple Pay si uložte v aplikaci kartu", pak už to nereagovalo. Nějak jsem to zvlášť neřešil, nicméně přesně za měsíc po koupi mi hodinky "odešly" - přišla nějaká notifikace a na hodinkách se mi zobrazovala jen taková tenká bílá čárka a nešlo s nimi naprosto nic udělat. Následovala reklamace, za měsíc přišly nové. Chování bylo podobné - první asi 2 nebo 3 dny to vypisovalo hlášku ve smyslu "Přidejte si kartu...", a (asi) po aktualizaci na iOS 11.2 mi to opět nedělá nic. V zahraničních fórech jsem narazil na tento problém s tím, že je potřeba odebrat a znovu přidat kartu do Apple Pay - což samozřejmě nijak neudělám. Tak by mne zajímalo, jestli se to běžné chování, nebo se mám připravit na další reklamaci :D Pokus o přidání zahraniční karty popisované na internetu nechci absolvovat. Samozřejmě jsem zkoušel odpojit a připojit, smazat zálohy hodinek, pak připojit jako nové zařízení atd.
Díky za reakce.