Reklamace Beats Solo2 Wireless

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, emkei, RadimSvidrnoch, Streeter, MichalM.Mac, Macforum_Admin

Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod RP18 » 04 kvě 2016 07:43

Ahoj,
Přítelkyni jsem koupil v kamenné prodejně iSTYLE sluchátka Beats Solo2 Wireless rose gold. Bohužel se jí do sluchátek strašně moc zasekávají vlasy, takže jsou sluchátka prakticky nepoužitelné. Byl jsem je reklamovat na prodejně, kde mi je nechtěli ani přijmout k reklamaci, že jsou prý v pořádku. Po mém naléhání je přijmuli. Bohužel reklamaci neuznali a ani nic neopravili. Chtěl bych se zeptat jaké jsou pro mě možnosti, aby mi vrátili peníze, vyměnili zboží za jiné nebo za jiné sluchátka?
Děkuju
RP18
 
Příspěvky: 4
Registrován: 04 kvě 2016 07:34
Poděkoval: 0 x
Poděkovali mu: 0 x


Re: Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod Schumi » 04 kvě 2016 08:33

Obavám se, že takřka žádné. Zkusil bych se domluvit v iSTYLE zdali by je za něco nevyměnili, ale určitě budeš něco tratit na ceně, pokud by je potom prodávali jako použitá ...
Uživatelský avatar
Schumi
 
Příspěvky: 1160
Registrován: 31 črc 2012 13:21
Bydliště: Kateřinice
Poděkoval: 22 x
Poděkovali mu: 137 x

Re: Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod Mironet » 04 kvě 2016 11:36

Nemyslím si, že reklamace je v tomto případě vůbec správný postup. Jsou snad sluchátka nějakým způsobem nefunkční nebo poškozená? To, že jste usoudil, že vám nevyhovují, není přece důvod pro reklamaci.
Uživatelský avatar
Mironet
 
Příspěvky: 674
Registrován: 02 říj 2012 13:22
Poděkoval: 37 x
Poděkovali mu: 69 x

Re: Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod RP18 » 04 kvě 2016 12:47

Tak funkčně samozřejmě v pořádku jsou. Předpokládám, že varianta rose gold je primárně určena pro ženy a tedy neustálé zasekávání vlasů a vytrhávání vlasů už v pořádku není. Považuji to tedy za konstrukční chybu a sluchátka za 7500 jsou pro ženu nepoužitelné. Jinak než přes internet už nic nekoupím.
RP18
 
Příspěvky: 4
Registrován: 04 kvě 2016 07:34
Poděkoval: 0 x
Poděkovali mu: 0 x

Re: Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod Mironet » 04 kvě 2016 13:49

Pokud jste nakupoval přes internet, máte právo odstoupit od smlouvy do 14ti dnů bez udání důvodu. To, co uvádíte jako problém, je ale kritika výrobce. Prodejce za design výrobku nemůže. Při koupi v obchodě by tak bylo čistě na jeho dobré vůli, zda by byl ochoten vzít sluchátka zpět a poskytnout refundaci nebo výměnu za jíný model. Možnost vrácení zboží bez udání důvodu při nákupu přes internet existuje právě z toho důvodu, že jako zákazník nemáte možnost si zboží před zakoupením "osahat".

Menší OT: Beats jsou opravdu krásné a také jsem je jednou koupil. Nikdy víc. Jednalo se o první model Beats Wireless. Design sice krásný, ale zvuk podprůměrný, pohodlnost nic moc a asi po dvou měsících se mi zlomil hlavový most z měkkého plastu při běžném nasazování na hlavu. To vše za cenu okolo sedmi tisíc korun. Děkuji pěkně. Jsem zvědavý, jestli Apple jako nový majitel na této politice něco změní. Přece jenom je považuji za firmu, která si zakládá na kvalitě.

*Pardon, teď čtu, že to bylo v kamenné prodejně. Pak tedy opravdu záleží jen na prodejci, zda vám vyhoví. Ze hlediska zákona ho k tomu nic nenutí.
Uživatelský avatar
Mironet
 
Příspěvky: 674
Registrován: 02 říj 2012 13:22
Poděkoval: 37 x
Poděkovali mu: 69 x

Re: Reklamace Beats Solo2 Wireless

Příspěvekod lipon » 04 kvě 2016 18:21

chápu, že u kupovaného dárku to není příjemné, leč to je tak trochu u dárků bez vyzkoušení vždycky trochu loterie
zkusil bych to buď u prodejce, jak psali jiní výše, jestli by to jako nevhodný dárek vzali zpět, pokud bys koupil něco jiného (předpokládám, že účtenku a originální obal máš), případně to pak zkusit u výrobce, ale to bude asi běh na delší trať a předpokládá to asi obsáhlejší a delší komunikaci s výrobcem
lipon
 
Příspěvky: 1054
Registrován: 03 srp 2012 21:35
Poděkoval: 27 x
Poděkovali mu: 75 x


Zpět na Servis Apple produktů

cron