Autorizovany servis a iPOD
Napsal: 20 zář 2016 09:02
Neuveritelne se stava u Apple skutecnosti.
Firma najela na ceske standardy a delku zaruky.
Poslal jsem synovo iPod po roce a pul do servisu, klasika, polofunkcni tlacitko HOME a znenadani prestala fungovat baterie.
Od servisu jsem se dozvedel verdikt ze neni mozno uznat 24mes zaruku protoze byl nakoupen na ICO.
Zdesil jsem se protoze jsem nikdy, nikde v Apple Storu (web) neuvedl sve ICO, avsak nasledne jsem se dozvedel ze na fakture je nazev firmy, bohuzel tento nazev je pro Apple smerodatny, ICO je nezajima.
Dal jsem se na nelity boj s Applem a snazil se servisu, resp. helpline vysvetlit ze nazev firmy nema zadnou pravni subjektivitu a je to proste nazev obchodu kam jsou postaci a prepravni spolecnosti zvykli jezdit....
Zatim boj prohravam, vsichni at uz cesti Appel zastupci ci zahranicni stale dokola asertivne opakuji, ze nazev firmy na fakture je jasne prokazatelne.
iPOD byl personalizovany a to jmenem syna a jeho datumem narozeni, takze je jasne ze jde o koncoveho zakaznika, ale v ocich Applu to je jinak.
Vzdy jsem produkty nakupoval na webstoru Applu a stale pod stejnymi udaji a nikdy s 24mes zarukou problem nebyl,
bohuzel Apple zrejme zmenil strategii servisu....
Navic oficialni email hovori jasne: "Fakturu jsme dohledali podle sériového čísle iPodu a zjistili jsme, že produkt byl skutečně zakoupen na firmu a vztahuje se tak na něj jen jednoletá záruka. I když není na faktuře uvedené IČO Vaší firmy, je tam uvedený její název. A to bohužel k určení, zda to je či není zakoupené na firmu, stačí. Faktura pro fyzickou osobu nesmí obsahovat název podniku. Není to běžná praxe pouze u firmy Apple, ale i u ostatních podniků, například Alza.cz."
Pokud se Apple srovnava s nejvetsim gaunerem na ceskem trhu co se reklamaci tyka, propadam panice a jsem uplne s postupu Applu rozcarovan.
S mym velkoobchodnim partnerem jsem vse konzultoval a tak jsem se zkusil beznou praxi dostat 24mes zaruku a vystavil jsem tedy fakturu koncovemu zakaznikovi, a tady mi Apple napsal ze nejsem autorizovany prodejce a tudiz nemohu preprodavat produkty znacky Apple.
Jsem rozladen a otresen zaroven, Apple se stava masovou zalezitosti a to snad ani Steve Jobs nechtel.
Jaky mate nazor na tento pripad Vy? Dik.
PS: ...a to nezminuji jaky jsem skalni fanda (ovce) Applu a jeji propagator, citim se jako male decko kteremu vzali hracku.
Firma najela na ceske standardy a delku zaruky.
Poslal jsem synovo iPod po roce a pul do servisu, klasika, polofunkcni tlacitko HOME a znenadani prestala fungovat baterie.
Od servisu jsem se dozvedel verdikt ze neni mozno uznat 24mes zaruku protoze byl nakoupen na ICO.
Zdesil jsem se protoze jsem nikdy, nikde v Apple Storu (web) neuvedl sve ICO, avsak nasledne jsem se dozvedel ze na fakture je nazev firmy, bohuzel tento nazev je pro Apple smerodatny, ICO je nezajima.
Dal jsem se na nelity boj s Applem a snazil se servisu, resp. helpline vysvetlit ze nazev firmy nema zadnou pravni subjektivitu a je to proste nazev obchodu kam jsou postaci a prepravni spolecnosti zvykli jezdit....
Zatim boj prohravam, vsichni at uz cesti Appel zastupci ci zahranicni stale dokola asertivne opakuji, ze nazev firmy na fakture je jasne prokazatelne.
iPOD byl personalizovany a to jmenem syna a jeho datumem narozeni, takze je jasne ze jde o koncoveho zakaznika, ale v ocich Applu to je jinak.
Vzdy jsem produkty nakupoval na webstoru Applu a stale pod stejnymi udaji a nikdy s 24mes zarukou problem nebyl,
bohuzel Apple zrejme zmenil strategii servisu....
Navic oficialni email hovori jasne: "Fakturu jsme dohledali podle sériového čísle iPodu a zjistili jsme, že produkt byl skutečně zakoupen na firmu a vztahuje se tak na něj jen jednoletá záruka. I když není na faktuře uvedené IČO Vaší firmy, je tam uvedený její název. A to bohužel k určení, zda to je či není zakoupené na firmu, stačí. Faktura pro fyzickou osobu nesmí obsahovat název podniku. Není to běžná praxe pouze u firmy Apple, ale i u ostatních podniků, například Alza.cz."
Pokud se Apple srovnava s nejvetsim gaunerem na ceskem trhu co se reklamaci tyka, propadam panice a jsem uplne s postupu Applu rozcarovan.
S mym velkoobchodnim partnerem jsem vse konzultoval a tak jsem se zkusil beznou praxi dostat 24mes zaruku a vystavil jsem tedy fakturu koncovemu zakaznikovi, a tady mi Apple napsal ze nejsem autorizovany prodejce a tudiz nemohu preprodavat produkty znacky Apple.
Jsem rozladen a otresen zaroven, Apple se stava masovou zalezitosti a to snad ani Steve Jobs nechtel.
Jaky mate nazor na tento pripad Vy? Dik.
PS: ...a to nezminuji jaky jsem skalni fanda (ovce) Applu a jeji propagator, citim se jako male decko kteremu vzali hracku.