Servisní program + oprava
Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, zmiy, dandas, Macforum_Admin
Servisní program + oprava
Zdravím, chci se jen zeptat co si o tom myslíte a jak by jste to řešili vy?
Nechal jsem si opravit klavesnici na macbooku který se vztahuje v Servisní program pro nefunkční klávesnice “butterfly”, a bylo mi naučtováno cca 13tis., neřešil jsem to a tak jsem to zaplatil protože jsem nechtěl mít rozbitou klávesnici na macu za 60tis. a posléze jsem zjistil, že se apple ozval a udělal ten servisní program ohledně toho mého problému, že se zasekávají klávesnice a že je možnost zažádat o refundaci, v případě že jsem provedl opravu týkající se mého problému.
A tak jsem se po dlouhé době dokopal zavolat na Apple podporu. A vše jsem řešil s operátorem a technickou podporou v Irsku a teď to přijde tam mi slečna/paní z tech. supportu řekla, že v systému mají, že ano oprava proběhla v rámci záruky ( což znamená že nebylo učtováno za ND) a není tudiž možnost zažádat o refundaci. No ale divné je to že jsem zaplatil za opravu top case( vrchní díl s klávesnici, vč. baterie)
Docela mě to zarazilo když mi to na podpoře řekli a doteď to nějak nechápu. To jako si ze mě udělali dojnou krávu? Klavesnici mi opravili a nechali si zaplatil za ND, který dostaly od Apple zdarma v rámci záruky?
Nechal jsem si opravit klavesnici na macbooku který se vztahuje v Servisní program pro nefunkční klávesnice “butterfly”, a bylo mi naučtováno cca 13tis., neřešil jsem to a tak jsem to zaplatil protože jsem nechtěl mít rozbitou klávesnici na macu za 60tis. a posléze jsem zjistil, že se apple ozval a udělal ten servisní program ohledně toho mého problému, že se zasekávají klávesnice a že je možnost zažádat o refundaci, v případě že jsem provedl opravu týkající se mého problému.
A tak jsem se po dlouhé době dokopal zavolat na Apple podporu. A vše jsem řešil s operátorem a technickou podporou v Irsku a teď to přijde tam mi slečna/paní z tech. supportu řekla, že v systému mají, že ano oprava proběhla v rámci záruky ( což znamená že nebylo učtováno za ND) a není tudiž možnost zažádat o refundaci. No ale divné je to že jsem zaplatil za opravu top case( vrchní díl s klávesnici, vč. baterie)
Docela mě to zarazilo když mi to na podpoře řekli a doteď to nějak nechápu. To jako si ze mě udělali dojnou krávu? Klavesnici mi opravili a nechali si zaplatil za ND, který dostaly od Apple zdarma v rámci záruky?
Re: Servisní program + oprava
Stálo by za to zmínit kde v jakém servise ?
Honza.Mac
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red
Re: Servisní program + oprava
Český servis pobočka Zlín, diagnostikováno a opraveno v Brně.
Re: Servisní program + oprava
No od 29.6.2018 do zhruba poloviny 07/2018 jste byl aktivní v jiných příspěvcích týkajících se “opravy” různých kláves.
No jestli jste se do toho “pustil” sám a jak uvádíte, klávesu jste “urval”, tak se ani nedivím že vám tenhle úkon byl účtován.
No jestli jste se do toho “pustil” sám a jak uvádíte, klávesu jste “urval”, tak se ani nedivím že vám tenhle úkon byl účtován.
Honza.Mac
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red
Re: Servisní program + oprava
Jo beru v potaz, ale podle systému v kterém viděli tu opravu (podpora apple) tak proč tam není napsané že byla provedena oprava pozáruční, ale je tam napsané v rámci záruky oprava... Beru to nějakou vinu tam mám, začala blbnout tak jsem to chtěl vyčistit a nečekal jsem že jsou butterfly klávesy až tak citlivé a nechtěl jsem zanést mac do servisu kde bych zaplatit za vyčištění a byl bez macu pár dní, už jsem nekolikrát takhle čistil od smetí klavesnice, sice ne mac ale aj tak a nikdy se nic nestalo.Honza.Mac píše:No od 29.6.2018 do zhruba poloviny 07/2018 jste byl aktivní v jiných příspěvcích týkajících se “opravy” různých kláves.
No jestli jste se do toho “pustil” sám a jak uvádíte, klávesu jste “urval”, tak se ani nedivím že vám tenhle úkon byl účtován.
Jen mi jde o to že oni dostali díl v rámci záruky a stejně si nechali ještě ode mě zaplatit, neřekl bych nic kdyby si nechali zaplatit za práci a diagnostiku, ale aby dostali "tzv." zaplaceno 2x.
Re: Servisní program + oprava
Případně je tu někdo kdo dělá přímo v autorizovaném servisu, aby mi vysvětlil, jak a co se posílá do apple za data o opravě.
Nechcu se s servisem hádat, ale jestli je to tak jak myslím tak budu muset se tam zastavit.
Nechcu se s servisem hádat, ale jestli je to tak jak myslím tak budu muset se tam zastavit.
Re: Servisní program + oprava
ja tomu nerozumim
vynechme tedka miru vaseho zavineni, i kdyz to bude stejne na vas (ahoj vas stroj je vadny, tady jsem vam vyndal tu vadnou soucastku... ahoj, je vadny, ale bylo to zpusobeno neodbornou manipulaci - je nam lito)
postupoval bych nasledujicim zpusobem
zavolal bych na podporu applu a pozadoval po nich pisemne vyjadreni, ze nemohou dat refundaci, protoze v systemu je to jako zarucni oprava
a s tim bych se potom obratil na cesky servis a zadal refundaci nebo vyjadreni od nich
stejne vam jde jen o to, ze se chcete svezt na vlne oprav klavesnice zadarmo a vydrbat s tim, jak je v nasi malinkate zemi takovym narodnim sportem, protoze svoji vinu evidentne nepopirate, takze vite sam moc dobre o co slo... a jen chcete poradit jak to ojebat
mozna se pletu, a krivdim vam, ale jedna se jen o muj soukromy nazor...treba je spatny.... a jen je potreba me o tom presvedcit.. (abych ho zmenil)
vynechme tedka miru vaseho zavineni, i kdyz to bude stejne na vas (ahoj vas stroj je vadny, tady jsem vam vyndal tu vadnou soucastku... ahoj, je vadny, ale bylo to zpusobeno neodbornou manipulaci - je nam lito)
postupoval bych nasledujicim zpusobem
zavolal bych na podporu applu a pozadoval po nich pisemne vyjadreni, ze nemohou dat refundaci, protoze v systemu je to jako zarucni oprava
a s tim bych se potom obratil na cesky servis a zadal refundaci nebo vyjadreni od nich
stejne vam jde jen o to, ze se chcete svezt na vlne oprav klavesnice zadarmo a vydrbat s tim, jak je v nasi malinkate zemi takovym narodnim sportem, protoze svoji vinu evidentne nepopirate, takze vite sam moc dobre o co slo... a jen chcete poradit jak to ojebat
mozna se pletu, a krivdim vam, ale jedna se jen o muj soukromy nazor...treba je spatny.... a jen je potreba me o tom presvedcit.. (abych ho zmenil)
Re: Servisní program + oprava
Jak jsem psal, měl jsem problém s "divným" zasekavacím, špatně nerovnoměrně špatnou odezvou klavesnice a jelikož jsem si myslel že mi to neuznají jako záruku, tak jsem si to chtěl vyčistit jelikož jsem si myslel že tam bude nějaká špína, a nevěděl jsem že je to znamý problém u butterfly mechanismu, jenže jsem udělal chybu a doplatil jsem na to.tlacenka píše:ja tomu nerozumim
vynechme tedka miru vaseho zavineni, i kdyz to bude stejne na vas (ahoj vas stroj je vadny, tady jsem vam vyndal tu vadnou soucastku... ahoj, je vadny, ale bylo to zpusobeno neodbornou manipulaci - je nam lito)
.....
A posléze jsem zjistil že apple takové vady bere na sebe a opravuje to a můj problém z "50%" spočíval v tom co apple uznáva jako reklamaci, proč jsem klavesnici poškodil svojí neodbornou manipulací čištěním. Tak proč bych to nezkusil jak se říká za pokus člověk nic nedá, tak jsem tam zavolal a pokud by to nevyšlo tak bych to neřešil (nebo by mi řekli že není možný refound z důsledku mechanického poškození), ale jelikož mi Apple Support řekl co řekl (že ano je ta oprava u nich vedena, jako že byla v rámci záruky a nebyly účtovány poplatky za opravu), z toho mi vyplívá že jsem zaplatil za něco co servis dostal v rámci záruka zdarma a takhle si na úkor mojí osoby přišli na pěníze skoro zadarmo a jak jsem říkal nic bych neměl proti tomu aby si naučtovali za práci a diagnostiku, kterou jim apple neproplácí (aspoň podle toho jak je to u mého zaměstání při záručních opravách)
Re: Servisní program + oprava
@tlacenka: Já tomu rozumím a myslím, že vy už taky.
Re: Servisní program + oprava
Na internetu je nějaký interní dokument ohledně této věci a píše se v něm:
"Apple distributed an internal document on Friday with more information about the service program. It notes that keyboards damaged due to attempted repair are still eligible for free service under the program. If your MacBook or MacBook Pro has physical top case damage unrelated to the keyboard, it also remains eligible."
Takže podle mě jste v právu a já osobně bych si o ty peníze řekl.
"Apple distributed an internal document on Friday with more information about the service program. It notes that keyboards damaged due to attempted repair are still eligible for free service under the program. If your MacBook or MacBook Pro has physical top case damage unrelated to the keyboard, it also remains eligible."
Takže podle mě jste v právu a já osobně bych si o ty peníze řekl.
iPhone 11 Pro
Watch s4
MacBook Pro 13" Touch Bar
Watch s4
MacBook Pro 13" Touch Bar