Vážný problem s aktivací po aktualizaci SW

Vše, co se týká iPadů, iPhonu, iPodů a příslušenství, patří právě sem...

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, pekros, hynecheck, Schumi

Odpovědět
Margarita
Příspěvky: 2
Registrován: 25 pro 2014 13:45

Vážný problem s aktivací po aktualizaci SW

Příspěvek od Margarita » 22 bře 2016 02:09

Dobrý den všem,

po instalaci aktualizace systému po mě můj iPhone požádal Apple ID a heslo, a i přes to, že jsem obojí zadala správně (zapsala jsem si svůj Apple ID a heslo ihned tehdy, kdy jsem je poprvé nastavila, takže přesně vím, jaké jsou, navíc stále bez problémů fungují i jinde - iTunes, přihlášení pomocí Apple ID a hesla na internetu atd.), dostala jsem hlášku "cannot be used to unlock this iPhone".

Zkoušela jsem to hodně dlouho - a stále se mi s tím nedaří udělat absolutně nic.

Nemohu ani využít "Restore" iPhonu - ani na iPhonu, ani přes iTunes - tato opce se nenabízí tak, jak je všude popsáno.

Podle IMEI jsem vyhledala Activation Lock (zapnutý), ale když jsem se snažila vyhledat iPhone přes iCloud (chtěla jsem ho tam vymazat a přeinstalovat všechno od počátku), nebyl vidět vůbec - ani mezi vypnutá zařízení.

Nepamatuji si, že bych iPhone vázala na nějaké Apple ID, a ani při předchozích obnoveních systému po mě ID ani heslo nechtěl anebo umožňoval jejich zadání obejít.

Mohli byste mi s tím pomoci?

Děkuji moc!

MICKI2701000
Příspěvky: 1771
Registrován: 11 čer 2013 10:43
Bydliště: Brno

Re: Vážný problem s aktivací po aktualizaci SW

Příspěvek od MICKI2701000 » 22 bře 2016 09:14

aktualizovala si na novy IOS? tam by mohl byt problem a zkusil bych aktivaci prez iTunes.
iPhone 5S 64 GB
Mobile JuicePack
MBA 13 1,7 I5, 8 GB ram 512 SSD
3 TB TimeCapsule
Airport Express
LifeProof Nuud
Aftershokz Sportz M2 Headphones
Plantronics Voyager Legend Bluetooth

skyppy2000
Příspěvky: 534
Registrován: 23 pro 2014 10:35
Bydliště: Cabo de Gata, Almería, Andalusia, Spain

Re: Vážný problem s aktivací po aktualizaci SW

Příspěvek od skyppy2000 » 25 kvě 2016 21:57

MICKI2701000 Vždyť píše, že jí to přes iTunes nefunguje...

Margarita Já se zeptám takto: Vidí iTunes Váš telefon? (to že nejde restore je vedlejší)
Pokud ano, tak si ručně stáhněte starší verzi iOS, která Vám fungovala (stačí zadat do google něco jako ios 9.x.x download - za x.x si doplňte funkční verzi) a poté starší staženou verzi nainstalujte za pomocí iTunes do Vašeho iPhonu.
iMac 5K - 27'' (2020) - 3,6 GHz Intel Core i9 - 128 GB 2666 MHz DDR4 - Radeon Pro 5500 XT 8 GB - 4 TB SSD

Macbook Pro 16" - 2,3 GHz Intel Core i9 - 64 GB 2666 MHz DDR4 - AMD Radeon Pro 5500M 8 GB GDDR6 - 8 TB SSD

iPhone 13 Pro 256 Mountain Blue

Odpovědět