Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Vše, co se týká iPadů, iPhonu, iPodů a příslušenství, patří právě sem...

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, pekros, hynecheck, Schumi

Odpovědět
skyppy2000
Příspěvky: 534
Registrován: 23 pro 2014 10:35
Bydliště: Cabo de Gata, Almería, Andalusia, Spain

Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od skyppy2000 » 08 črc 2016 22:10

Zdravím,

už jsem zde psal o problémech s baterii na mým iPhone 5S 32 GB. Dovolím si příspěvek zkopírovat a doplnit o další informace.

poslední dobou mám u svého iPhone 5s 32 GB problém s výdrží na baterii. Dříve mi iPhone vydržel úplně v pohodě 2 a někdy 3 dny. Nyní mám ale problém se vejít do 24 hodin - nabíjím 2x denně.

Mé každodenní využití:
hovory do zahraničí - 3 - 6 hodin
tuzemské hovory - 4 - 6 hodiny
hovory celkem 9 - 11 hod / den
zprávy - tak 30 - 40 zpráv/den
emaily - kolem 45 - 50 emailů/den
Messenger
nouzově safari (né každý den, max. 15 minut)
Bluetooth je vypnuté a wifi když nejsem doma taktéž vypnuta
- Aktualizace na pozadí jsou vypnuty
- na pozadí běží jen nejnutnější aplikace
- polohové služby jsou až na pár aplikací maximálně omezeny

Snad jsem na nic nezapomněl. Ráno odpojím telefon od nabíječky a odpoledne tak kolem 14 hodiny ho musím dát nabít a po pár hodinách večer tam je 18 - 20% baterie někdy i pod 10%.
Sestra má IP 6S využívá ho obdobně no o trochu méně než já a vydrží jí 1,5 - 2 dny.
Nutno podotknout, že iPhone je starý ani ne 1,6 roku. Pořád je na něj záruka téměř 6 měsíců. iOS je tam 9.3.1 - byl nyní je tam iOS 8.4
iPhone mně nikdy nespadl a ani nebyl nikdy utopený. Už od koupě je v kvalitním pouzdře, takže na sobě nemá ani žádné velké oděrky z běžného užívání.

Dal jsem telefon na reklamaci a po 14 dnech mně ho vrátili s tím, že nevědí co to dělá. Downgrade na starší iOS na chvíli problémy vyřešil.
ALE!

Nyní se mi iP pořád seká, kolikrát mně nespojí hovory (prostě telefon nezazvoní a pak mě přijde x zpráv od čísel že mně volali) běžně blbne mikrofon a běžně se ozývá v průběhu hovoru druhé straně hrozné praskání. Blbne strašně signál i v místech kde ho iP 5, iP 6S má plný - můj iP 5S nemá žádný... Ze zoufalství jsem už udělal 3x restore a nepomohlo dokonce ten poslední byl úplně čistý bez běžně používaných aplikací... Občas nemůžu dokonce iPhone odemknout pomocí touch ID ani hesla - prostě nereaguje. Při běžném užívání se navíc strašně hřeje (např. po hodině a půl hovoru je tak horký že se pomalu nedá držet).
Nevíte co by to tak mohlo být? Servis, kde jsem iPhone měl 14 dní nic nenašel - neidentifikovatelná závada a jejich technik mně vyjmenoval snad 10 věcí co by to možná mohlo způsobovat ale když to zkoušeli tak žádné jejich řešení všechny problémy nevyřešilo.
Už fakt nevím co s tim...

Poradíte mi někdo prosím? Je tam iOS 8.4 budu moc rád za jakoukoli radu, která pomůže k vyřešení problémů. Myslím si, že iPhone nevyužívám zas až tolik nebo ano?

Díky za jakoukoli radu a přeji vám pěkný víkend
iMac 5K - 27'' (2020) - 3,6 GHz Intel Core i9 - 128 GB 2666 MHz DDR4 - Radeon Pro 5500 XT 8 GB - 4 TB SSD

Macbook Pro 16" - 2,3 GHz Intel Core i9 - 64 GB 2666 MHz DDR4 - AMD Radeon Pro 5500M 8 GB GDDR6 - 8 TB SSD

iPhone 13 Pro 256 Mountain Blue

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od iMe1980 » 09 črc 2016 00:12

Zkusil jste už téměř vše, co bych Vám poradil. S tímto jsem se také už kdysi setkal a to jak např. u iPhone 5 / 5S / tak nedávno i u iPhone 6. Nicméně, to co vždy zatím zabralo byl čistý reinstal a neobnovovat z iCloudu. Prostě nastavit vše znovu jako čistý tel. Je možné, že v té záloze někde je nějaký démon, např. něco co si žádá neustále odezvy s iCloud kvůli synchronizaci a tenhle proces může ten telefon zabíjet. Zkuste.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

blugwyn
Příspěvky: 3
Registrován: 27 říj 2015 18:27

Re: Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od blugwyn » 09 črc 2016 13:44

Zkusil bych jiný servis(mám dobré zkušenosti s iStyle), jelikož vrátit mobil s odůvodněním "nevíme v čem je problém", je trochu úlet.
Popř. jak bylo zmíněno, můžete ještě zkusit resetovat do továrního nastavení a neobnovovat ze zálohy.

Uživatelský avatar
Honza.Mac
Příspěvky: 3016
Registrován: 11 kvě 2015 22:12

Re: Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od Honza.Mac » 09 črc 2016 14:00

Já si myslím že to co popisujete znamená že telefon rozebral nějaký babral a pak chybně zapojil GSM modul, mikrofon, Touch ID ...
A nebo vám servisním zásahem "načali" desku ...
Bych to nijak neřešil a dal bych ho do servisu k reklamaci, resp k prodejci k reklamaci.
Honza.Mac
iPhone 8,8+,X 4dev
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 4TB WD Red

skyppy2000
Příspěvky: 534
Registrován: 23 pro 2014 10:35
Bydliště: Cabo de Gata, Almería, Andalusia, Spain

Re: Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od skyppy2000 » 09 črc 2016 21:55

Děkuji vám za Vaše reakce. Postupně se k nim vyjádřím.

iME1980 díky za tip vyzkouším to zítra, dnes jsem na to neměl čas a popravdě ani náladu.

blugwyn Nevím zda mohu využít jiný servis než u prodejce v Liberci. Ta diagnostika a pokusy o opravu byly prováděny v MobilePointu - protože tam osobně znám přímo majitele a několik techniků a šlo to tedy udělat mimo záruční záznam - dali mi akorát papír kde napsali co všechno dělali a pak tam na konec napsali že se nejspíš jedná o neidentifikovatelnou závadu.

Honza.Mac určitě ne, protože všechno tohle blblo už před opravou. Navíc znám přímo majitele toho servisu kam jsem to dal a on na to sám dohlížel a já párkrát taky. Prý akorát testovali jestli všechen HW funguje jak má a podle testů má akorát baterka nižší kapacitu. Zkoušeli měnit jen mikrofon. Mikrofon nefunguje tak jak má, ale je problém někde v SW = dali tam jinej a problém přetrvával tak tam hodili původní protože ten můj v jiném iPhone fungoval. Touch ID je v pořádku - ale v systému zlobí. Vše to prostě odkazuje na problém SW. Ale co vím, tak udělali zálohu iOS 8.4, dali tam iOS 7 čistej bez ničeho a stejně všechno nešlo jak má = vyřešili se jen některé problémy. Diagnostika ukazuje na možný problém s grafickým čipem ale problém s grafikou zrovna vůbec nemam :D Deska je dle diagnostiky v pořádku a tedy na ní vůbec nešahali.

Jediné tedy co zkoušeli vyndat a dali to zase zpět byl mikrofon a GSM modul, ale ten GSM je zapojený dobře u toho jsem měl tu čest být a viděl jsem tedy že je zapojen v pořádku a že to technik ještě kontroloval. Jinak dělali pokusy hlavně s SW a dali mi tam nakonec zpět tu 8.4ku protože to byla jediná verze iOS kde GSM fungovalo v pohodě. Oni právě vůbec nevědí v čem je problém protože jednou jim diagnostika ukázala že je vše v pořádku a pak že je půlka věcí v háji... Ale když to všechno pak zkusili znovu po restartu tak zase ukazovala vše až na baterku v pořádku. Tak nevim...
Takže ho nejspíš prodám a koupím stejný protože jsem s ním byl naprosto spokojen dokud nezačaly tyto problémy.

Děkuji vám tedy mockrát za Váš čas a ochotu pomoci vyřešit problém. iPhone tedy asi prodám a koupim jiný. Už mě fakt nebaví používat tu děsně velkou záložní 5" placku S6 edge s - pro mě - nevyhovujícím androidem. Ale zase vydrží na baterii o něco déle než iPhone :D ještě uvidím, zda znovu koupím 5S nebo SE.
iMac 5K - 27'' (2020) - 3,6 GHz Intel Core i9 - 128 GB 2666 MHz DDR4 - Radeon Pro 5500 XT 8 GB - 4 TB SSD

Macbook Pro 16" - 2,3 GHz Intel Core i9 - 64 GB 2666 MHz DDR4 - AMD Radeon Pro 5500M 8 GB GDDR6 - 8 TB SSD

iPhone 13 Pro 256 Mountain Blue

Teleport
Příspěvky: 68
Registrován: 10 led 2016 15:25

Re: Blbne mi iP 5S prosím poraďte

Příspěvek od Teleport » 18 črc 2016 11:12

Nevim, jestli neznam vsechno, ale v zivote jsem jenom slysel, ze NEJDE nahrat zadny starsi iOS nez ten ktery Apple podepisuje. Servis to umi??? A to byva vzdycky jen ten posledni (par dni i predposledni).
Znamy nebo neznamy - kdyz je tel v zaruce, tak je v zaruce a chci vratit telefon bud opraveny funkcni, nebo refurbised (repas, ale funkcni). Po treti stejne reklamovane a neopravene vade mam narok na vraceni penez.
Rozhodne bych se s timto stavem nespokojil a chudak ten, kdo si ten telefon koupi.
Zavolal bych do jinych autorizovanych servisu - treba do Českeho servisu, nebo treba na bezplatnou apple linku, at mi poradi co mam delat. Tech autorizovanych servisu je vic a mam dojem, ze jsi vybral (kvuli znamemu) ten nejhorsi. A tipoval bych, ze ani neni autorizovany applem (nikdy jsem o nem necetl coby autorizovanem). Ja kdysi v ceskem servise reklamoval jen hloupe pruhy okolo displeje a byl mi vracen vymeneny za refurbised a slouzi dodnes. Ten tvuj je v podstate nefunkcni a to ma "zaruku".

Odpovědět