Propojení Mix pultu s iphonem nebo ipadem

Věnujete se hudbě nebo práci se zvukem? Hledáte správnou audio aplikaci pro MacOS X nebo iOS? Zde najdete podobně zaměřené uživatele.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, JKL

Odpovědět
Fanda W
Příspěvky: 7
Registrován: 07 zář 2015 18:56

Propojení Mix pultu s iphonem nebo ipadem

Příspěvek od Fanda W » 15 zář 2017 11:13

Dobrý den, chtěl bych propojit výstup z mixpltu (2 x cinch) s iphonem nebo ipadem, abych mohl nahrávat audio stopu.
Nejsem žádný odborník přes audio. V iphonu mám aplikaci Voice Record 7.
Zatím jsem zkoušel toto propojit pomocí 4poloveho 3,5jack kabelu s redukcí na 2xcinch. Nic.
Pak jsem zkoušel to propojit ještě s RODE SC6. Nic. Když jsem, z RODE SC6 povytahnul ten 4polovy 3,5 jack kabel, tak tam šel zvuk, ale bylo v něm dost ruchu.
Prosím nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti nebo radu co s tím?

Uživatelský avatar
SteveJSF
Příspěvky: 1419
Registrován: 22 bře 2013 07:41

Propojení Mix pultu s iphonem nebo ipadem

Příspěvek od SteveJSF » 15 zář 2017 12:13

Podle mě se pokoušíš dostat zvuk někam, kam vůbec nemá vstupovat, ale naopak má odsud vystupovat. Nevím o tom, že by iPhone nebo iPad něco takového umožňoval. I když by to teoreticky jít mohlo, ale pak na to musí být specializovaná aplikace a vstup buď přes lightning nebo bezdrátově.

Ale třeba se pletu a najde se tu na to odborník.

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: Propojení Mix pultu s iphonem nebo ipadem

Příspěvek od swenak » 15 zář 2017 13:20

Mělo by to snad jít, jenom Apple má mikrofon myslím jinde, než je u 4 pólového jacku běžné, buď to chce přepájet, nebo jsou myslím redukce.

lipon
Příspěvky: 1617
Registrován: 03 srp 2012 21:35

Re: Propojení Mix pultu s iphonem nebo ipadem

Příspěvek od lipon » 15 zář 2017 13:57

jde to, prodávají se běžně externí mikrofony pro iphone
Amazon prodává třeba tuhle redukci, výslovně zmiňuje možnost připojení mixáku

Fanda W
Příspěvky: 7
Registrován: 07 zář 2015 18:56