Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, zmiy, dandas, Macforum_Admin

Odpovědět
wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 16 říj 2016 14:27

Ahoj, koupil jsem MacbookPro 2015 z bazaru. Je na něj mezinárodní záruka do konce března 2017. Teď jsem zjistil, že při prudším horizontálním pohybu Macbooku vevnitř něco přeskakuje (klape). Chvíli jsem hledal a zjistil, že se jedná o něco v displeji.

https://www.youtube.com/watch?v=rHrl4xIFSg8

Něco na tenhle způsob :)

Nejsem zřejmě jediný ani poslední, kdo má tento problém. Moje otázka ale zní. Má smysl s tím chodit do AppleStoru a zkoušet to nějak řešit? A pokud ano, mohu si nárokovat opravu, nebo výměnu, když nemám účet o zaplacení, ale aktivní mezinárodní záruku stále mám?

swenak
Příspěvky: 2217
Registrován: 03 kvě 2014 16:43

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od swenak » 16 říj 2016 14:30

Účet není potřeba, ale Apple store máte z ČR trochu z ruky, stačí jakýkoli Apple certified servis.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 16 říj 2016 14:34

Ach, takže musím do certifikované opravny Apple. A například prodejna iStyle a tyhle prodejny například na Můstku v Praze, nebo ve velkých obchodních centrech to mohou řešit?

Uživatelský avatar
Schumi
Příspěvky: 1189
Registrován: 31 črc 2012 13:21
Bydliště: Příbor

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od Schumi » 16 říj 2016 15:04

V Praze můžeš třeba přímo v Český servis.

wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 16 říj 2016 15:40

No a to klepání nějaký ty volnější části v Macbooku. Myslíte, že to mám řešit, nebo to nechat? Mek mi fachčí v pohodě. Jsem spokojenej, nerad bych, aby se to nějak rozvrtalo.

wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 17 říj 2016 09:41

Pokud by to někoho zajímalo. Dneska jsem byl v iStyle na revoluční. MacBook jsem tam donesl, zašejkoval s ním ze strany na strenu před servisním technikem. Ten si ho vzal, zatřásl s ním taky, hned se tvářil, že ví o co se jedná. Bud prý trackpad, nebo displej. Načež bez řečí vzal MacBook do servisu, vyplnil formulář a odchod na párek. Takže zatím spokojenost. Jenom doufám, že jim to nebude trvat měsíc...

wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 19 lis 2016 23:10

Update:

Uz je to nějaká doba, ale Macbook mám doma ze servisu. Byl tam 14 dní. Když jsem na ně začal tlačit, tak řekli, že na moje klepání displeje se vztahuje program pro poškozenou reflexní vrstvu na displeji, ale že je teďka nemají a neví kdy dorazí. To bylo cca 13. den opravy. 14. den opravy jsem volal znovu a tlačil na ně. Přišla stejná odpověď, že díly nejsou. Načež téhož dne (cca po 3 hodinách od telefonátu) mi dorazila SMS, že notebook je připravený k vyzvednutí. Je to zmatek nad zmatek a šílená čekací doba.

K tomu další podstatná věc. Klepe i nový displej :)

Takže enjoy Revoluční iStyle a jejich opravy jsou C O O L.

Uživatelský avatar
lulu
Příspěvky: 2606
Registrován: 31 črc 2012 10:44

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od lulu » 21 lis 2016 15:55

Takže s tím neudělali nic

Uživatelský avatar
iMe1980
Příspěvky: 1149
Registrován: 28 črc 2012 17:51
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od iMe1980 » 22 lis 2016 07:54




Sent from my iPad using Tapatalk
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.


http://jablecnysvet.cz

wiston
Příspěvky: 7
Registrován: 16 říj 2016 14:23

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od wiston » 17 úno 2017 13:06

Neudelali no. Zase to klepe, tak jsem to tam nesl. Cekal jsem 8 dni bez jedine zpravy o stavu ze servisu. 9. den jsem tam behem dne 3x volal a nikdo to nezvedal, nacez po poslednim telefonatu mi asi za 30 min prisla zprava, ze je notas pripraven k vyzvednuti a ze s tim nic neudelali, protoze technik neshledal pri beznem pouzivani zavadu. Pri prebirani my bylo vysvetleno, ze se jedna cituji "o technologickou vlastnost" a ze to nemam resit. Jeste se mnou pan obesel nekolik mb pro 2015 v obchode a ochotne s tnimi trasl a ukazoval mi, jak vsechny klepou. Jak uzasne...

Vcera jsem si teda pc vzal a dnes rano mi zacal chrastit vetrak z niceho nic. Uz se jen smeju a sem nasranej. Asi mam smulu na kus nebo co.

Mam dva dotazy.

1.) muzu zadat vymenu zbozi po urcitem poctu reklamaci, nebo uplatnovani servisu?
2.) muzu chtit vratit penize? (P.S. Nemam uctenku) - tak nevim, jak by zjistili, kolik vratit?

Dekuji za odpovedi!

Vojtiiisek
Příspěvky: 67
Registrován: 29 lis 2012 07:25

Re: Mezinárodní záruka, ale bez účtenky

Příspěvek od Vojtiiisek » 15 bře 2017 13:58

Nějaká aktualizace? nebo ses s tím smířil? :roll:

Odpovědět