Problémy pri telefonovaní

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, emkei, RadimSvidrnoch, Renik, Streeter, MichalM.Mac

Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod cobr4in » 06 srp 2017 13:09

Čau,

nedávno sa mi objavil taký zvláštny problém. Keď zdvihnem hovor, nič nepočujem, a mňa zas nepočuje druhá strana. Keď prepnem na hlasitý odposluch, už je všetko ok. Keď prepnem naspäť na klasický režim telefonovania, tiež je všetko ok.
Závada sa vyskytuje tak v jednom z piatich hovorov, a to aj v prípade, že volám cez EarPods.

Druhý problém spočíva v tom, že sa občas protistrana sťažuje, že mám akoby robotický hlas či vypadávam, pričom signál máme obaja dobrý, aj sme obaja u rovnakého operátora - Orange.
Táto závada sa vyskytuje skôr výnimočne, avšak tiež aj v prípade, keď volám cez EarPods.

Vôbec neviem, či hľadať problém v HW, SW alebo v sieti (mám zapnuté LTE).
Hard Reset som spravil viackrát, no nepomohol.

Dík za pomoc.
iPhone SE
Uživatelský avatar
cobr4in
 
Příspěvky: 82
Registrován: 22 črc 2016 01:42
Poděkoval: 10 x
Poděkovali mu: 3 x


Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod rony » 06 srp 2017 14:13

vypni to LTE. asi tam mas slaby signal. vydrz na 3g aspon tyzden a posudis zmenu.

priznakom budde ze mozno to nejde len na istych miestach.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Macbook Air i7  iPhone 1 / 4 / 5S /6S plus  iPad Pro  Pencil  TV4  WATCH  AirPods
Uživatelský avatar
rony
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Poděkoval: 189 x
Poděkovali mu: 215 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod cobr4in » 07 srp 2017 12:09

Nie, signál mám 4 paličky, tým to nebude. A robí to aj na 3G.
iPhone SE
Uživatelský avatar
cobr4in
 
Příspěvky: 82
Registrován: 22 črc 2016 01:42
Poděkoval: 10 x
Poděkovali mu: 3 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod Honza.Mac » 07 srp 2017 12:34

Vypnout data úplně a otestovat.
Dále zkusit restore telefonu načisto a neobnovovat ze zálohy, zatím, pak otestovat hovory, jestli stav trvá tak to není HW ani SW chyba.
Pak zkusit jinou simkartu jiného operátora, pokud bude toto OK tak pak požádat svého operátora o “restart” všech služeb na simkartě pokud toto nepomůže tak výměna simkarty.
No pokud toto vše nepomůže tak nějaké blokátory typu zvednouto, black list calls atp používáte ?
Honza.Mac
iPhone 8
iPad Air 2 64 GB
Apple Watch Sport 42 mm
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/480GB SSD
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-115j, DS-216play 4TB WD Red
Uživatelský avatar
Honza.Mac
 
Příspěvky: 2561
Registrován: 11 kvě 2015 22:12
Poděkoval: 72 x
Poděkovali mu: 250 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod rony » 07 srp 2017 16:31

cobr4in píše:Nie, signál mám 4 paličky, tým to nebude. A robí to aj na 3G.


tak vypni mobilnu siet uplne. skusal si mat 3g niekolko dni?
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
 Macbook Air i7  iPhone 1 / 4 / 5S /6S plus  iPad Pro  Pencil  TV4  WATCH  AirPods
Uživatelský avatar
rony
 
Příspěvky: 2366
Registrován: 01 srp 2012 07:47
Bydliště: Bratislava
Poděkoval: 189 x
Poděkovali mu: 215 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod cobr4in » 10 srp 2017 10:23

Inú SIM, bohužiaľ, nemám k dispozícii. Blokátory nepoužívam žiadne, vykonal som obnovu sieťových nastavení, a na nejaký čas to asi pomohlo, ale dnes sa to vrátilo.

No na 3G to blblo ešte v ten deň, ako som ho zapol, takže nebolo treba testovať dlhšie.

A teraz sa mi ešte stalo nasledovné:
- zapnuté LTE, dáta, aj Wi-Fi, pozerám video na YT, začne mi zvoniť mobil, tak zdvihnem, no druhá strana ma nepočuje vôbec. Volá mi zase, a opäť ma nepočuje. Tak vypnem YT video a volám späť, ale ani tak ma nepočuje. Vypínam dáta, a volám znova, ale stále ma nepočuje. Tak otvorím diktafón v ktorom zisťujem, že nefunguje mikrofón. Vykonám teda Hard Reset, po ktorom už funguje ako diktafón, tak aj hovor. Takže teraz neviem, ide o HW alebo SW problém? Má význam reklamácia telefónu?
iPhone SE
Uživatelský avatar
cobr4in
 
Příspěvky: 82
Registrován: 22 črc 2016 01:42
Poděkoval: 10 x
Poděkovali mu: 3 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod piXie » 13 srp 2017 05:28

To je SE? Orange. Šéf mal presne tento istý problém, tak to reklamoval, dostal iný a zasa to isté, tak ho reklamoval dostal iný a zasa to isté. Požičali mu potom 5s a tam nemal problém. Potom si kúpil 7 a tiež to ide. Zvláštne ale je, že to tretie SE čo nešlo dal kolegovi a tomu ide bez problémov.

Skúšali sme tam všetko, reset, reštart, reštart služieb, inú simku, dáta vypnúť.
iPhone 4S 32GB ❯ iPhone 5S 64GBiPhone 7 Plus 256GB, Jet Black
NEW iPad 32GB, WiFi, Cellular, Black, iOS 9.3.5
MacBook Pro 15-inch, Mid 2012 ❯ MacBook Pro 15-inch, Mid 2015 ❯ MacBook Pro 15-inch, 2017, i7 2,9 GHz, 16 GB, 512 GB
Uživatelský avatar
piXie
 
Příspěvky: 627
Registrován: 20 zář 2012 09:11
Poděkoval: 63 x
Poděkovali mu: 34 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod Jirka_S » 13 srp 2017 06:31

To vypadá na práci pro zaříkávače nebo šamana, sorry za OT. 😃
Uživatelský avatar
Jirka_S
 
Příspěvky: 649
Registrován: 08 čer 2015 18:39
Poděkoval: 68 x
Poděkovali mu: 30 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod piXie » 13 srp 2017 10:00

Ani moc nie. ;) nevysvetliteľné :)
iPhone 4S 32GB ❯ iPhone 5S 64GBiPhone 7 Plus 256GB, Jet Black
NEW iPad 32GB, WiFi, Cellular, Black, iOS 9.3.5
MacBook Pro 15-inch, Mid 2012 ❯ MacBook Pro 15-inch, Mid 2015 ❯ MacBook Pro 15-inch, 2017, i7 2,9 GHz, 16 GB, 512 GB
Uživatelský avatar
piXie
 
Příspěvky: 627
Registrován: 20 zář 2012 09:11
Poděkoval: 63 x
Poděkovali mu: 34 x

Re: Problémy pri telefonovaní

Příspěvekod cobr4in » 15 srp 2017 01:13

Áno, iPhone SE, operátor Orange, telefón tiež kupovaný v Orange. Takže teraz fakt neviem, či reklamovať alebo nie... Ale možno to skúsim, len odrádza ma 30 dní používať bohvieaký telefón... Neviete náhodou, či nie je možné ako náhradný vziať od Orange nejaký iPhone? Aby som si mohol obnoviť obsah zo zálohy a synchronizovať s iCloud. Skúšal som sa pýtať na 905, ale nevedeli mi povedať.
iPhone SE
Uživatelský avatar
cobr4in
 
Příspěvky: 82
Registrován: 22 črc 2016 01:42
Poděkoval: 10 x
Poděkovali mu: 3 x


Zpět na Pomoc Apple začátečníkům