Stránka 1 z 1

Nákup nelze dokončit

Napsal: 22 zář 2018 19:02
od milosl
Ahoj, dnes jsem zapnul novy iPad, klasicky prilozil telefon, natahal vse pres iCloud a sprovoznil. Vse je funkcni az na tento problem. Ukazalo se mi to pri nakupu v aplikaci. Vite prosim nekdo co s tim? Dekuji ;)

Re: Nákup nelze dokončit

Napsal: 22 zář 2018 19:59
od mberdych
Co jsem pochopil, tak Apple zavádí kontrolu fraudu a viděl jsem na redditu par příspěvků, kdy Apple zablokoval jejich nákupy, právě na novém zařízení. Kontaktuj Apple podporu, nic jiného nezbyde.

Re: Nákup nelze dokončit

Napsal: 23 zář 2018 12:56
od milosl
Tak vyreseno. Jelikoz to byl novy iPad, sel jsem do nastaveni a cely ho znovu smazal a obnovil, nahral zalohu iPhonu z iCloudu a pote uz vse fungovalo jak ma. Diky