Macbook, iMac, výkon, dotazy

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
JFrigo
Příspěvky: 4
Registrován: 26 zář 2019 06:53

Macbook, iMac, výkon, dotazy

Příspěvek od JFrigo » 26 zář 2019 15:52

Dobrý den, rozhodl jsem se že si pořídím Macbook. Vzhledem k tomu že jsem student a mám peníze pouze z brigády nemůžu si moc vyskakovat, takže můj rozpočet činí maximálně 10,000 Kč ale čím nižší cena tím lépe. Na macbooku bych chtěl dělat klasickou práci do školy ale zároveň bych chtěl stříhat videa(nijak složitě, ze záběrů z gopra udělat ústřižky-slepit je a dát do pozadí hudbu).
V cenové relaci do 10k jsem viděl macbooky které měli buď “dobrý” procesor a špatnou grafiku nebo naopak “dobrou” grafiku a špatný procesor. Takže by mě zajímalo i to jakou z těchto dvou možností, s mými požadavky by bylo lepší zvolit.
Dále jsem na bazoši viděl i pár iMaců za dobrou cenu. Chci se tedy zeptat které z těchto dvou zařízení je lepší volba a jestli se to vyplatí pořizovat, pokud ano, nebyl by někdo ochotný a nedoporučil by mi něco konkrétně? Já osobně zatím našel tento macbook který se mi zdál slušný a paní má příjemné vystupování: https://pc.bazos.cz/inzerat/109284734/m ... 3-2011.php
Za někoho kdo by mi poradil budu moc rád.

appletomas
Příspěvky: 13
Registrován: 14 kvě 2013 14:06

Re: Macbook, iMac, výkon, dotazy

Příspěvek od appletomas » 27 zář 2019 08:53