Originalní kabely nefungují

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Honzajs
Příspěvky: 302
Registrován: 27 úno 2015 06:08
Bydliště: Praha

Originalní kabely nefungují

Příspěvek od Honzajs » 13 pro 2019 20:18

Ahoj, obracím se se žádostí o radu. Mám originální kabel, který byl dodán s novým iPhonem XS Max. 4 měsíce bylo možné bez problémů ho připojit k MacBooku a synchornizovat a zálohovat do MacBooku. Dnes najednou po připojení k MacBooku začala na mobilu blikat modrá kontrolka Hotspotu (???) a problikávat hláška o tom, zda důvěřovat počítači. To však nebylo možné potvrdit, protože pod prstem mi tato hláška zhasla. Vyzkoušel jsem i jiné kabely, originální i neoriginální, všechny se chovají uplně stejně. Vzteky už nevím co s tím, tahleta politika Applu ohledně kabelů mě neskutečně vytáčí, mohl by mi někdo poradit, co s tím?
iPhone 15 Pro Max 512GB Blue
MacBook Air M2 15" Blue
AWatch Ultra2
Airpods Pro

Odpovědět