Problém s airpods

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
KKKK
Příspěvky: 1
Registrován: 01 led 2020 12:48

Problém s airpods

Příspěvek od KKKK » 01 led 2020 13:09

Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně airpods (2.generace). Mám je už asi půl roku a nikdy nebyl problém, ovšem poslední dobou se mi stává, že po připojení se objeví místo “symbolu s airpods” objeví jen “symbol s reproduktorem a bluetooth” a sluchátka se neustále vypínají a ani nehrají. Zkoušel jsem je resetovat a následně zase připojit a pomohlo to. Chtěl bych jenom vědět, jestli s tím má někdo jiný takovou zkušenost, popř. pokud produkt zkusit reklamovat. Děkuji

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1608
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: Problém s airpods

Příspěvek od SharkeeCZ » 03 led 2020 08:32

Podobný problém nemám, ale vlákno zneužiji k řešení jiného problému, rovněž u II.GEN.
Pokud sluchátka 2-3 dne nepoužiji, vybije se mi zcela pravé sluchátko i když je po celou dobu v pouzdru, které je dostatečně nabité. Stalo se mi 2x zaq posledních cca 20 dní.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1608
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: Problém s airpods

Příspěvek od SharkeeCZ » 26 led 2020 17:30

Nikdo neřeší problém s vybíjením jednoho ze sluchátek? :?:
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

Filppula51
Příspěvky: 39
Registrován: 16 pro 2015 21:09
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Problém s airpods

Příspěvek od Filppula51 » 24 úno 2020 12:19

SharkeeCZ píše:
26 led 2020 17:30
Nikdo neřeší problém s vybíjením jednoho ze sluchátek? :?:
Ahoj,
měl jsem úplně to stejné. Poslal jsem to na reklamaci a oni mi do 14dnů poslali nové jedno sluchátko.
 iPhone 12 PRO
 Macbook 12"
 Watch Ultra
 Airpods PRO 2.gen

Uživatelský avatar
SharkeeCZ
Příspěvky: 1608
Registrován: 09 lis 2015 17:57

Re: Problém s airpods

Příspěvek od SharkeeCZ » 24 úno 2020 12:45

Díky za reakci. Po poradě s Apple podporou jsme provedl reset sluchátek a prozatím vše ok.
iPhone14Pro/MBA 2021/iPad Air 2020/iPAD2018/MBA early2014/aTV4/ AirPodsGen3

sodacek
Příspěvky: 18
Registrován: 23 zář 2014 12:53

Re: Problém s airpods

Příspěvek od sodacek » 24 úno 2020 15:40

Mam úplně stejny problém :-/ Pravé sluchátko se stále samovolně vybiji i když je v nabité "krabičce" Reset pomohl jen na chvilku a problém se začal opakovat. Myslíte, že je to na reklamaci?

shotik
Příspěvky: 301
Registrován: 13 úno 2014 10:52
Bydliště: Praha

Re: Problém s airpods

Příspěvek od shotik » 24 úno 2020 16:07

jak se takový reset provádí ?
iPhone Xs
iPad Mini 5 + pencil
Apple Watch 4 Stainless 44mm
Macbook Pro Retina 13 2017
Apple TV 4
Synology NAS

Uživatelský avatar
Alisczech
Administrátor
Příspěvky: 1902
Registrován: 11 črc 2012 14:34
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s airpods

Příspěvek od Alisczech » 25 úno 2020 05:28

Reset je popsaný třeba tady: https://support.apple.com/en-us/HT209463
 Certified Trainer, ACE, fotograf a žurnalista
http://jbrezina.cz http://ilumio.cz http://4foto.cz http://fripito.com

Odpovědět