Stránka 1 z 1

Acrobat - hláška

Napsal: 24 led 2020 06:31
od vladimirpick
Po ukončení aplikace Acrobat Reader DC se objevuje hláška (viz obrázek). Poslal jsem společnosti Apple, nic se neděje.
Aplikaci jsem migroval ze starého počítače, kde netropila potíže; na novém jsem ji zkkusil aktualizovat, Adobe tvrdí, že je aktuální. I odinstaloval jsem ji a nainstaloval znovu - bez pokroku.
Víc asi dělat nelze, že? Nebo?
Dík
Vladimír

Re: Acrobat - hláška

Napsal: 24 led 2020 12:46
od mikijoy
Zkuste se podívat, jestli máte aktuální verzi, viz:
https://www.adobe.com/devnet-docs/acrob ... index.html

Jinak zkusit prohledat přímo fóra Adobe pro konkrétní verzi Adobe Readeru a verze MacOS.

Začátkem týdne jsem řešil opakované pády "velkého" Acrobatu X (CS6) a na fórech jsem našel ruční update z FTP serveru přímo od Adobe a problém to vyřešilo.

Re: Acrobat - hláška

Napsal: 24 led 2020 14:31
od vladimirpick
Díky za radu.
Jak jsem psal, přeinstalace nepomohla. Na původním Kapitánu ve starém MB byla dokonce vyšší, než uváděl web Adobe.
Zmíněný Synchronizer se spouštěl při startu, kdy se také objevovala hláška. I zrušil jsem jeho spouštění a pomalu se smiřuji s tím, že holt budu odklepávat. Mimochodem - když dám v původním MB vyhledat Synchronizer, nic nenajde...
V.

Re: Acrobat - hláška

Napsal: 24 led 2020 18:33
od vladimirpick
Tak ještě drobnost: V balíčku Acrobat Reader DC jsem se dostal do adresáře Content a v něm narazil na zmíněný Synchronizer.
Poklepal jsem na něj a otevřel se mi Terminal, z něhož nejsem ani trochu moudrý.
Zdravím
V.