Zamítnutá karta a fakturační údaje

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
aleda
Příspěvky: 2
Registrován: 06 říj 2020 19:07

Zamítnutá karta a fakturační údaje

Příspěvek od aleda » 18 led 2021 13:24

Zdravím,
v prosinci jsem si koupila 50GB na iCloudu a k placení jsem použila kartu mastercard (ještě jsem neměla ApplePay). Hned se mi odečetlo těch 25 Kč z účtu a pohoda. Jenže teď v lednu mi najednou vyskočila hláška "Aktualizujte platební údaje" a už je problém. Já s bankou nic neměnila, kartu mám platnou a neměnila jsem ani fakturační údaje. Minule ta platba prošla bez problému a teď nemůžu zaboha přijít na to, co je špatně. Když jsem otevřela fakturační údaje u platby, všimla jsem si, že telefon je tam ve formátu 000-0000 - což moc nechápu, proč je tam ta pomlčka za třemi číslicemi? Má to být předvolba(420)? Napadlo mě, že to by mohl být problém, ale v tom případě jsem to měla stejně už i při té první platbě, která se podařila.
Chtěla jsem zkusit odebrat a znovu přidat kartu - ale to nejde, protože na ni mám napsaný ten iCloud.
Vůbec si už nevím rady, nevíte někdo, co s tím?
Děkuji za reakce a přeji hezký den!
P.S.: applepay už mám - mělo by fungovat, ale karta na placení iCloudu je stále odmítána

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Zamítnutá karta a fakturační údaje

Příspěvek od mberdych » 18 led 2021 13:28

Co Vám na to řekli v bance? To je logicky místo kam se obrátit první, pokud tu transakci zamítli, tak uvidí v systému proč.

Nepíšete jaká banka, to je věštění z křišťálové koule.
Naposledy upravil(a) mberdych dne 18 led 2021 15:30, celkem upraveno 1 x.

mrzic
Příspěvky: 473
Registrován: 30 črc 2012 10:27

Re: Zamítnutá karta a fakturační údaje

Příspěvek od mrzic » 18 led 2021 15:10

od ledna 2021 jsou nové platby kartou nutné ověřit mobilní aplikací banky. Jestli to nebude ten problém
MacBook Air 15 M2
iPad Pro 11 M1, iPadOS 16
iPhone 12 Pro Max, iOS 16
Apple TV4

czhook
Příspěvky: 386
Registrován: 07 zář 2013 21:13

Re: Zamítnutá karta a fakturační údaje

Příspěvek od czhook » 19 led 2021 08:39

Já měl nedávno podobný problém a ten spočíval v tom, že jsem musel u všech svých karet v nastavení systému změnit u adresy Českou republiku na Česko. Pak opět začaly fungovat.
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11

Odpovědět