Začátečnické rady - aktualizováno

Tato sekce je určena všem začínajícím Apple uživatelům, kteří potřebují pomoc a nejsou si jistí, do které ze sekcí jejich dotaz přesně patří. Pokud se Vám nepodařilo pomocí vyhledávání najít řešení pro Váš problém, tak neváhejte a napište svůj dotaz právě sem. Neexistují hloupé otázky, jen hloupé odpovědi.

Moderátoři: Alisczech, RadimSvidrnoch, emkei, MichalM.Mac, Streeter, Renik, zmiy, dandas

Odpovědět
Uživatelský avatar
mkmiki
Příspěvky: 120
Registrován: 14 zář 2013 11:16

Začátečnické rady - aktualizováno

Příspěvek od mkmiki » 06 lis 2013 11:27

Ahoj, jsem začátečník s MacOS a potřeboval bych pár rad.

1: Asi úplně nerozumím jak fungují obrazy disku, například VLC player se mi tak stáhnul, ikonu jsem přesunul do složky aplikace a myslel jsem, že je to vše, ale když vypojím svazek, který mam na ploše, tak si smažu program z počítače.
- Také když jsem instaloval Parallels Desktop, tak když sem se dostal přes všechny registrace atd., tak když se mi otevřelo okno parallels, v něm jakoby v biosu instalace windowsu, tak mi to psalo ať vložím zařízení, v mém případě ten obraz disku, který sem ale měl připojený.

2: Nevíte kde mám najít Icloud složku? Chci si ji přidat do Finderu, ale nikde jsem ji nenašel..

3: Když dám informace o uložišti, tak tam mám že mám 35GB Audia, Hudby mám 22GB a žadné další audio nemám, nevíte co by to mohlo být?
Naposledy upravil(a) mkmiki dne 07 lis 2013 20:19, celkem upraveno 1 x.
Macbook Pro Retina 15 - 2013 Late, iPhone 6s

Uživatelský avatar
MichalM.Mac
Příspěvky: 3342
Registrován: 30 črc 2012 11:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Začátečnické rady

Příspěvek od MichalM.Mac » 06 lis 2013 12:14