Synchronizácia firemného emailu
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Carlooser, ondrejsotek, lukas5
Synchronizácia firemného emailu
Ahojte, ako začiatočník prosím o radu.
V práci máme firemný email typu firma@firma.sk ku ktorému majú prístup viacerí užívatelia. Je potrebné aby sa niektoré typy správ dostali ku každému užívateľovi (napr. správy od zákazníka a pod.).
Keď som si pridal tento e-mailový účet do ipadu, všetko funguje super, až na jednu vec. Ak na ipade vymažem niektorý email, automaticky sa vymaže aj z firemného serveru (a teda aj u všetkých užívateľoch) čo ale nechcem. Ak ja vymažem niektorú správu z ipadu, lebo sa ma netýka, zároveň potrebujem, aby zostala dostupná na serveri pre ostatných užívateľov. Je to možné nastaviť? V iných emailových klientoch som zvyknutý, že tam je položka na zaškrtnutie - ponechať správu na serveri, ale tu som nič také nenašiel. Ako teda riešite firemné emaily s viacerými užívateľmi?
Ďakujem za rady.
V práci máme firemný email typu firma@firma.sk ku ktorému majú prístup viacerí užívatelia. Je potrebné aby sa niektoré typy správ dostali ku každému užívateľovi (napr. správy od zákazníka a pod.).
Keď som si pridal tento e-mailový účet do ipadu, všetko funguje super, až na jednu vec. Ak na ipade vymažem niektorý email, automaticky sa vymaže aj z firemného serveru (a teda aj u všetkých užívateľoch) čo ale nechcem. Ak ja vymažem niektorú správu z ipadu, lebo sa ma netýka, zároveň potrebujem, aby zostala dostupná na serveri pre ostatných užívateľov. Je to možné nastaviť? V iných emailových klientoch som zvyknutý, že tam je položka na zaškrtnutie - ponechať správu na serveri, ale tu som nič také nenašiel. Ako teda riešite firemné emaily s viacerými užívateľmi?
Ďakujem za rady.
Re: Synchronizácia firemného emailu
Je to celé blbě, budiž, ty jsi zákazník, ty to tak chceš.
Při připojení přes POP3 by měl zůstat originál na servru, při IMAP se smaže.
Při připojení přes POP3 by měl zůstat originál na servru, při IMAP se smaže.
Re: Synchronizácia firemného emailu
Také jednoduché až mi to nenapadlo, ďakujem.
Re: Synchronizácia firemného emailu
opacne. POP3 je zastaraly, ten VYBERA postu. IMAP je schranka na servri a klient k nej len pozera.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Re: Synchronizácia firemného emailu
@rony: A jak tedy přes IMAP docílí toho co popisuje na začátku.
Jinak máš pravdu, POP3 je zastaralý. Můžu si ale po mnou nastavenou dobu ponechat originál na servru, myslím že až po dobu měsíce.
Jinak máš pravdu, POP3 je zastaralý. Můžu si ale po mnou nastavenou dobu ponechat originál na servru, myslím že až po dobu měsíce.
Re: Synchronizácia firemného emailu
nijako. imap je spolocny mailbox. a ten sa tvari presne ako je opisovane.
na to co chce, mali pouzit distribucny zoznam. a ten je zasa blby v tom, ze ked niekto vybavi dosly podnet, ostatni ho dostanu tiez. takze zasa je hlupy - neda vediet, ze uz danu vec niekto precital a mozno aj vybavil.
tu uz narazite na to, ze na vybavovanie podnetov skupinou ludi je mailbox hlupa vec. podnety treba zbierat do systemu, kde cela skupina vidi, ci sa s podnetom nieco deje a co sa udialo po jeho prijati. mailboxom chyba previazanie na konkretny pracovny postup s podnetmi.
pop3 nema ziadne po mesiaci. komfiguracia pop3 je vec admina. rozhodne neodporucam vobec spekulovat nad pop3.
pop3 nepouzivat.
——
ak ste mala skupina, ja by som sa pzorel napr na UserVoice.com - klient komunikuje bud z webformu alebo pise mail. tem vsak prichadza do uservoice nastroja a vy vo firme vybavujete podnety v nom. Mate tam sancu efektivnejsie pokryt dlhsie trvajuce procesy - napr podnet preberie kolega, ak nestihne dokoncit, dokaze v procese pokracovat na dalsi den niekto dalsi.
——
ak sa vam to javi overkil, tak si kolegovia sadnite a dohodnite sa, ze maily mazat nebudete ale pouzijete v schranke zlozky:
napr: Vybavene, rozpracovane, Cakam na klienta, Archiv....
a potom budte vsetci poriadni.
na to co chce, mali pouzit distribucny zoznam. a ten je zasa blby v tom, ze ked niekto vybavi dosly podnet, ostatni ho dostanu tiez. takze zasa je hlupy - neda vediet, ze uz danu vec niekto precital a mozno aj vybavil.
tu uz narazite na to, ze na vybavovanie podnetov skupinou ludi je mailbox hlupa vec. podnety treba zbierat do systemu, kde cela skupina vidi, ci sa s podnetom nieco deje a co sa udialo po jeho prijati. mailboxom chyba previazanie na konkretny pracovny postup s podnetmi.
pop3 nema ziadne po mesiaci. komfiguracia pop3 je vec admina. rozhodne neodporucam vobec spekulovat nad pop3.
pop3 nepouzivat.
——
ak ste mala skupina, ja by som sa pzorel napr na UserVoice.com - klient komunikuje bud z webformu alebo pise mail. tem vsak prichadza do uservoice nastroja a vy vo firme vybavujete podnety v nom. Mate tam sancu efektivnejsie pokryt dlhsie trvajuce procesy - napr podnet preberie kolega, ak nestihne dokoncit, dokaze v procese pokracovat na dalsi den niekto dalsi.
——
ak sa vam to javi overkil, tak si kolegovia sadnite a dohodnite sa, ze maily mazat nebudete ale pouzijete v schranke zlozky:
napr: Vybavene, rozpracovane, Cakam na klienta, Archiv....
a potom budte vsetci poriadni.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Re: Synchronizácia firemného emailu
to je samozrejme uzivatelske nastavenie. nemeni to nic na tom dolezitejsom: POP3 je obsolete.
-- /\/\ .\ > .\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch spravodaj.madaj.net
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Mac Mini iPhone 13pro iPad Pro Pencil TV WATCH AirPods Homepod
Re: Synchronizácia firemného emailu
Ďakujem všetkým za správy, to Uservoice ako radí rony je super, popozeráme to, asi by to bolo najlepšie pre efektívnejšiu prácu. Ešte raz ďakujem