Ahoj. Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenost s vrácením zakoupené hry v appstore? Dríve jsem již pár placených aplikací vracel ve verzi pro iphone nebo ipad. Teď jsem se ale dostal do prekérní situace, protože s vrácením verze pro macbook si nevím rady...
Nebyl by zde někdo tak ochotný a neporadil by mi?
Vrácení zakoupené hry Aerofly FS
Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, lukas5, petrskuta
Re: Vrácení zakoupené hry Aerofly FS
Ahoj,
řekl bych že to bude stejný postup - postup i s anglickým překladem některých odůvodnění najdeš v tomto odkaze na Jabličkáři:
V současném systému ale došlo ke změně a tak bych ti spíše doporučoval následující postup:
Najdi si email, ve kterém ti přišlo oznámení o vyúčtování těch 2 her - podívej se na jeho datum.
Dole v emailu máš odkaz Purchase History - klikni na něj (to tě přesměrruje do iTunes a do přehledu nákupů)
Podle data si najdi "balíček" aplikací ve kterém jsou ty apliakce které chceš vrátit a rozevři si ho (klikni na šipečku na začátku toho řádku)
Pak zmáčkni tlačítko Report a Problem - v sloupečku u aplikací se objeví u každé možnost: REPORT A PROBLEM.
Vyber si tu kterou chceš vrátit a klikni na "její" ohlášení problému - to tě přesměruje do Safari na stránky applu, kde se budeš muset přihlásit.
Po přihlášení pak pak jen vyber správný důvod, dobře ho popiš a odešli ke schválení
řekl bych že to bude stejný postup - postup i s anglickým překladem některých odůvodnění najdeš v tomto odkaze na Jabličkáři:
Kód: Vybrat vše
http://jablickar.cz/reklamovani-nakupu-aplikaci-v-app-store/
Najdi si email, ve kterém ti přišlo oznámení o vyúčtování těch 2 her - podívej se na jeho datum.
Dole v emailu máš odkaz Purchase History - klikni na něj (to tě přesměrruje do iTunes a do přehledu nákupů)
Podle data si najdi "balíček" aplikací ve kterém jsou ty apliakce které chceš vrátit a rozevři si ho (klikni na šipečku na začátku toho řádku)
Pak zmáčkni tlačítko Report a Problem - v sloupečku u aplikací se objeví u každé možnost: REPORT A PROBLEM.
Vyber si tu kterou chceš vrátit a klikni na "její" ohlášení problému - to tě přesměruje do Safari na stránky applu, kde se budeš muset přihlásit.
Po přihlášení pak pak jen vyber správný důvod, dobře ho popiš a odešli ke schválení