Škola a App

Apple vždy věnoval velkou pozornost školství a MacOS X a iOS nabízí tisíce aplikací pro studenty i učitele. Zde se na ně můžete zeptat.

Moderátoři: MichalM.Mac, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Carlooser

Odpovědět
Saimonex
Příspěvky: 81
Registrován: 16 črc 2012 07:35

Škola a App

Příspěvek od Saimonex » 19 črc 2012 16:19

Ahoj jsem student vysoké školy a určitě doporučuji app iStudies na organizaci celého semestru nebo roku (rozvrh, zkoušky, knížky, učebny, připomínky, poznámky, upozornění a mnoho dalších vychytávek, které mi hodně zjednodušují každý den). Dále určitě různé druhy scanerů a office (jak na editaci tak na prohlížení).


Ale chci se zeptat na App pro iPad konkrétně. Viděl jsem na webu Applu, že používají lidé v US ty knížky iBooks textbooks myslím. A zaujalo mě to že v těch knížkách jsou videa, 3D objekty, dělení buněk při pohybu prstu, kostry s možností tapu na její části apod. Což mi příjde hodně moc užitečné. Ale nenašel jsem kde se to dá stáhnou. Pouze z appstore jsem si stáhl app na vytváření těchto knih --> iBooks autor.

Konkrétně toto: http://www.youtube.com/watch?v=Z6HeyTldraw


Nevíte o tom víc někdo?

Děkuji
Apple iPhone 4 16G/white - Vodafone, iOS 7
Apple Macbook Pro 15 Quad-core i7 2.4 GHz/16 GB/120 SSD+750 GB/HD 6770M/C/Mountain Lion (late 2011)
Apple iPad 3.generace 64Gb WiFi white iOS 7

Saimonex
Příspěvky: 81
Registrován: 16 črc 2012 07:35

Re: Škola a App

Příspěvek od Saimonex » 19 črc 2012 16:46

Teď jsem našel dobrý tutorial na dělání 3D --> http://www.youtube.com/watch?v=4rsNA04e ... re=related
Apple iPhone 4 16G/white - Vodafone, iOS 7
Apple Macbook Pro 15 Quad-core i7 2.4 GHz/16 GB/120 SSD+750 GB/HD 6770M/C/Mountain Lion (late 2011)
Apple iPad 3.generace 64Gb WiFi white iOS 7

MartinZajicek
Příspěvky: 9
Registrován: 15 črc 2012 20:21
Bydliště: Praha

Re: Škola a App

Příspěvek od MartinZajicek » 19 črc 2012 18:48