Nový Mac, problémy
Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Unreed
Nový Mac, problémy
Zdravím,
včera jsem si koupil Macbook PRO. Používal jsem ho na baterce odvčera. Dneska během používání mi z ničehonic se vypnul. Pokoušel jsem se xkrát ho otevřít aby se zapnul (nevím, jestli to jde i jinak) a nic nereagovalo. Dal jsem ho tedy na kabel a po chvíli se zapnul. Jenomže baterka mi ukazuje 76% nabitosti. Jakmile ho odpojím od kabelu tak se po chvíli zase vypne, nevím co s tím může být, nemáte někdo zkušenost? Nebo ho mám jet rovnou reklamovat
Díky,
Kuba
včera jsem si koupil Macbook PRO. Používal jsem ho na baterce odvčera. Dneska během používání mi z ničehonic se vypnul. Pokoušel jsem se xkrát ho otevřít aby se zapnul (nevím, jestli to jde i jinak) a nic nereagovalo. Dal jsem ho tedy na kabel a po chvíli se zapnul. Jenomže baterka mi ukazuje 76% nabitosti. Jakmile ho odpojím od kabelu tak se po chvíli zase vypne, nevím co s tím může být, nemáte někdo zkušenost? Nebo ho mám jet rovnou reklamovat
Díky,
Kuba
Re: Nový Mac, problémy
Zdravím já osobně bych tohle vůbec neřešil a šel ho v 14denni lhůtě vrátit/vyměnit.
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11
Re: Nový Mac, problémy
A musím přesně do té samé pobočky, nebo stačí jakýkoliv iStyle, nevíte?
Re: Nový Mac, problémy
Řekl bych, ze vám to musí vzít všude. Případně jim zavolejte a ověřte si to.
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11
Re: Nový Mac, problémy
14-denní lhůta pro vrácení zboží snad platí jen pro nákupy přes e-shop, ne?
Re: Nový Mac, problémy
jo jo, je to právě tak, že 14denní lhůta je jen na zboží z eshopu. Jinak mohl jsem uplatnit v každé pobočce, ale upřímně, moje nasranost teda nezná mezí. Dal jsem 40 000 za počítač plus příslušenství a vracím ho po hodině a půl používání a ještě prej standardní vyřešení trvá dva týdny, takže dva týdny bez počítače a ještě ho možná budou servisovat, takže za 40 000 budu mít už jednou opravovaný krám.
Re: Nový Mac, problémy
Myslím, ze když reklamujete v prvních 6 měsících a vada není lehce opravítelná, můžete žádat výměnu za nový kus. Já jsem takhle v Datartu asi po 3 týdnech reklamoval u iPhonu prach za sklem fotoaparátu a bez řeči mi dali nový. Ale musel jsem si říct, ze nechci opravu, ale využívám svého práva atd a žádám nový kus.
A v Istyle jsem dávno tomu kupoval iPad Air, dovezl jsem ho domů, měl na levé půlce displeje žlutý odstín, tak jsem ho tam ještě ten večer vrátil a dali mi peníze zpět.
A v Istyle jsem dávno tomu kupoval iPad Air, dovezl jsem ho domů, měl na levé půlce displeje žlutý odstín, tak jsem ho tam ještě ten večer vrátil a dali mi peníze zpět.
Macbook Air M1
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11
iPhone 15 Pro Max
iPad Pro 11