eGPU pro Macbook Pro 2018, 13', touchbar

Řešíte problém s výběrem nebo provozem počítačů od Applu? Pomůžeme Vám.

Moderátoři: MichalM.Mac, Renik, zmiy, dandas, Macforum_Admin, Unreed

Odpovědět
snupaan
Příspěvky: 3
Registrován: 10 kvě 2021 09:47

eGPU pro Macbook Pro 2018, 13', touchbar

Příspěvek od snupaan » 10 kvě 2021 10:01

Zdravím,

rovnou na začátek rovnou přiznávám, že co se hardware u počítačů celkově (nejen apple) týče, jsem absolutní nováček a neznalec. Tudíž prosím o shovívavost pokud můj dotaz bude uplně mimo :D.

Každopádně mám MacBook Pro (13-inch, 2018, Four Thunderbolt 3 Ports) a kupovala jsem si ho s doměním že "pro" = utáhne renderování. Achjo víc mimo jsem být nemohla. Každopádně co jsem tak pochopila tak je možné Macbook trochu 'naboostovat' aby byl výkonnější, je to tak? Stučně řečeno nechci kupovat nový počítač a ráda bych zvýšila výkon toho co už mám.

První dotaz tedy je, jestli chápu dobře že to je možné?
Druhý- jestli zvýšení výkonu pomůže připojení nějakého eGPU co apple podporuje skrz thunderbolt? (jo, pohcopila jsem že to nebude tak úžasný jak kdyby se to přimontovalo rovnou do počítače samotného. Ale jak řikám, Jsem v tomhle absolutně mimo, takže jestli jde zlepšit výkon tím že něco připojím skrz thunderbolt je to rozhodně nejjednodušší řešení.)
Třetí a snad poslední- pokud to tak je, který/é eGPU vybrat? A pokud ne, dá se výkon počítače zvýšit nějak jinak?

Předem vám všem moc děkuju!

mberdych
Příspěvky: 1746
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: eGPU pro Macbook Pro 2018, 13', touchbar

Příspěvek od mberdych » 10 kvě 2021 10:15

Tak co to přesně znamená "utáhne renderování"?

Tenhle Macbook to utáhne, máte nějaký příklad toho, co máte za problémy? Nejde to takhle od stolu říct a poradit, jestli eGPU pomůže.

V obecné rovině eGPU existuje a možnost to je. Není to ale levná záležitost, počítejte tak 15-20 tisíc. Navíc grafiky nejsou vůbec dostupné, takže reálná dostupnost je otázka, nicméně nezkoumal jsme to.