Servisy - záruční a pozáruční
Moderátoři: Alisczech, dandas, Macforum_Admin
Servisy - záruční a pozáruční
Možná by stálo za úvahu, zda neudělat jednu sekci (vlákno) věnovanou (é) záručním a pozáručním servisům (vč.kontaktů) a zkušenostem s nimi.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Nejsem si jistý jestli všechny záruční opravy stejně nakonec nekončí v Českém servisu, což by ten seznam dost zkracovalo
- Alisczech
- Administrátor
- Příspěvky: 1902
- Registrován: 11 črc 2012 14:34
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servisy - záruční a pozáruční
To určitě ne.casey píše:Nejsem si jistý jestli všechny záruční opravy stejně nakonec nekončí v Českém servisu, což by ten seznam dost zkracovalo
Certified Trainer, ACE, fotograf a žurnalista
http://jbrezina.cz http://ilumio.cz http://4foto.cz http://fripito.com
http://jbrezina.cz http://ilumio.cz http://4foto.cz http://fripito.com
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Takže dnes jsem zjistil několik věcí:
Mám iPhone 4, kupovaný u Vodafone. Protože home button už opravdu víc nefunguje, než funguje a také proto, že mi koncem měsíce končí záruka, rozhodl jsem se to řešit. U Vodafone mi řekli, že jim je jedno kam to dám, že klidně mohu u nich na prodejně. Žel z diskuzních fór a twitteru vím, že jim to trvá příšerně dlouho, tedy jsem se rozhodl zjišťovat sám. Apple má v ČR pouze 2 autorizované servisy Český servis a iOpravna. Tam jsem si telefonicky ověřoval a zjistil, že Český servis záruční opravy pro Vodafone, ani jiné naše mobilní operátory nedělá a iOpravna posílá iPhone koupené u Vodafone do Britex Kladno (takže bych tipnul, že u O2 a T-Mo to bude dtto). Tam (Britex) jsem se dozvěděl, že oprava trvá do 2 dnů (skoro se mi paní omlouvala, že to nedělají na počkání). Ve čtvrtek tam asi zajdu, tak pak poreferuji.
Mám iPhone 4, kupovaný u Vodafone. Protože home button už opravdu víc nefunguje, než funguje a také proto, že mi koncem měsíce končí záruka, rozhodl jsem se to řešit. U Vodafone mi řekli, že jim je jedno kam to dám, že klidně mohu u nich na prodejně. Žel z diskuzních fór a twitteru vím, že jim to trvá příšerně dlouho, tedy jsem se rozhodl zjišťovat sám. Apple má v ČR pouze 2 autorizované servisy Český servis a iOpravna. Tam jsem si telefonicky ověřoval a zjistil, že Český servis záruční opravy pro Vodafone, ani jiné naše mobilní operátory nedělá a iOpravna posílá iPhone koupené u Vodafone do Britex Kladno (takže bych tipnul, že u O2 a T-Mo to bude dtto). Tam (Britex) jsem se dozvěděl, že oprava trvá do 2 dnů (skoro se mi paní omlouvala, že to nedělají na počkání). Ve čtvrtek tam asi zajdu, tak pak poreferuji.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Oprava iPhone 4 v Britexu na Kladně: ve středu jsem to tam dával asi hodinu před koncem otvírací doby a další týden v pátek mi dopoledne přišla SMS, že je to hotové. Dokonce i fólie nalepili zpět. Zatím vše v pořádku, zdá se, že to provedli dobře.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Vodafone: dává všechny iPhone do Britexu.
Britex: neni autorizovaným servisem Applu, ale nějakou dohodu s nimi mají.
Nejbližší autorizovaný servis Applu je v Nizozemí.
Britex u iPhone smí i nesmí dělat hardware opravy, záleží o co se jedná. Něco ano, něco ne. To co nesmí, se posílá do Nizozemí a odtamtud chodí zpět iPhony refundované, to znamená jakoby nové/použité. Softwarové věci Britex opravit smí.
Tedy: pokud Vám přijde telefon z Britexu jakoby nový kus (s foliemi) , nová emai jednotka, jedná se o refundaci.
Aby jste dostali opět nový iPhone, to jest v krabici atd. museli by jste mít 3x reklamaci na stejnou závadu, pak na to nárok máte, stejně jako na vrácení peněz/odstoupení od smlouvy.
Další možností je nákup přes Apple Store, tam po posouzení máte také nárok na zcela nový kus a nikoliv refundaci.
Ceskyservis/iOpravna: servisují, ale ne iPhone v záruce u operátorů. Tzn. jen iPhone koupený na Store nebo v zahraničí. Nabízejí i zajímavou službu, v případě, že Vám iPhone zcela odejde, tak za 1/3 ceny a vrácení nefunkčního iPhone, dostanete iPhone refundovaný.
Píšu z iPhone, omluva za chyby.
Důležité: vždy pečlivě do reklamačního protokolu pozorně vyplňte stav svého iPhone + si nechte potvrdit, že čidla vlhkosti (v Jacku a konektoru nabíjení) jsou negativní. Může to ušetřit víc než jen vaše nervy.
Britex: neni autorizovaným servisem Applu, ale nějakou dohodu s nimi mají.
Nejbližší autorizovaný servis Applu je v Nizozemí.
Britex u iPhone smí i nesmí dělat hardware opravy, záleží o co se jedná. Něco ano, něco ne. To co nesmí, se posílá do Nizozemí a odtamtud chodí zpět iPhony refundované, to znamená jakoby nové/použité. Softwarové věci Britex opravit smí.
Tedy: pokud Vám přijde telefon z Britexu jakoby nový kus (s foliemi) , nová emai jednotka, jedná se o refundaci.
Aby jste dostali opět nový iPhone, to jest v krabici atd. museli by jste mít 3x reklamaci na stejnou závadu, pak na to nárok máte, stejně jako na vrácení peněz/odstoupení od smlouvy.
Další možností je nákup přes Apple Store, tam po posouzení máte také nárok na zcela nový kus a nikoliv refundaci.
Ceskyservis/iOpravna: servisují, ale ne iPhone v záruce u operátorů. Tzn. jen iPhone koupený na Store nebo v zahraničí. Nabízejí i zajímavou službu, v případě, že Vám iPhone zcela odejde, tak za 1/3 ceny a vrácení nefunkčního iPhone, dostanete iPhone refundovaný.
Píšu z iPhone, omluva za chyby.
Důležité: vždy pečlivě do reklamačního protokolu pozorně vyplňte stav svého iPhone + si nechte potvrdit, že čidla vlhkosti (v Jacku a konektoru nabíjení) jsou negativní. Může to ušetřit víc než jen vaše nervy.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26 říj 2012 17:21
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Výměna iPhone 4 - žluté skvrny na displeji, přes o2, Britex výměna do týdne, bez sebemenších problémů.
Výměna iPod nano(1st.gen) v rámci "Programu na výměnu" u Českého Servisu, taky bez problémů, sice to trvalo asi měsíc a půl, ale ve finále přišel iPod nano(6th gen.) s větší pamětí.
Teď řeším MacBook nefunkční numerické klavesy a zatím žádné uspokojivé informace ze servisů. Údájně se nedá udělat diagnostika, bez výměny a ceny jsou snad Ňekde kolem 3.000,- za výměnu. Takže asi nezbude nic jiného než dokoupení numpad externí klávesnice.
Výměna iPod nano(1st.gen) v rámci "Programu na výměnu" u Českého Servisu, taky bez problémů, sice to trvalo asi měsíc a půl, ale ve finále přišel iPod nano(6th gen.) s větší pamětí.
Teď řeším MacBook nefunkční numerické klavesy a zatím žádné uspokojivé informace ze servisů. Údájně se nedá udělat diagnostika, bez výměny a ceny jsou snad Ňekde kolem 3.000,- za výměnu. Takže asi nezbude nic jiného než dokoupení numpad externí klávesnice.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
to iMe1980
1. Některé věci, co popisuješ ve svém příspěvku, jsem už psal před cca 14 dny.
2. Apple na svém webu píše o servisních místech trošku úplně něco jiného, než ty.
1. Některé věci, co popisuješ ve svém příspěvku, jsem už psal před cca 14 dny.
2. Apple na svém webu píše o servisních místech trošku úplně něco jiného, než ty.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Když mám na Britexu u stavu reklamace "vydáno" co to přesně znamená? Děkuji za upřesnění.
Jablko 1 ● Jablko 2
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Už byl iPhone reklamovany predtim?
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Pak by to mělo znamenat, že reklamace je vyřizená. Britex Vám vydal refundovaný iPhone. Teď už jen počkat, až Vás vyzve operátor k vyzvednutí.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Ahojte!
Měl bych něco k tomuto tématu. Bavili jste se tady o refundaci. Četl jsem zákon a v § 627 odstavec 2 OZ se jasně píše, že pokud proběhne k výměně (tu si představuju výměnou za iPhone s jinou IMEI), měl bych dostat novou záruku. Tu si představuju zase jako 24 měsíců.
Nikde jsem nenašel, že by někdo tento paragraf použil, ale jelikož je OZ nadřazen všem reklamačním řádům, myslím si, že každý, komu iPhone vymění za jiný kus i při první reklamaci, měl by mít nárok na novou záruku.
Měl bych něco k tomuto tématu. Bavili jste se tady o refundaci. Četl jsem zákon a v § 627 odstavec 2 OZ se jasně píše, že pokud proběhne k výměně (tu si představuju výměnou za iPhone s jinou IMEI), měl bych dostat novou záruku. Tu si představuju zase jako 24 měsíců.
Nikde jsem nenašel, že by někdo tento paragraf použil, ale jelikož je OZ nadřazen všem reklamačním řádům, myslím si, že každý, komu iPhone vymění za jiný kus i při první reklamaci, měl by mít nárok na novou záruku.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Dulezite je to, ze si to predstavujete vy-dle meho problem spociva v tom, ze je potreba definovat, jestli se jedna o vymenu za novy kus, nebo o opravu vymennym zpusobem (tzn stejny vyrobek, ale opraveny), ale tohle je vec obchodniho prava a ja nejsem pravnik
Re: Servisy - záruční a pozáruční
U Vodafone výměna jednotky (nový emai/refundovaný iPhone - chcete-li) znamená znovu prodloužení dvou leté záruky na ten daný kus. Předpokládám, ze to tak bude i u ostatních operátorů.
Jablecnysvet.cz je Apple WeBlog, který přináší
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
recenze, informace a zamyšlení o produktech a životě
společnosti Apple. My originální obsah tvoříme.
http://jablecnysvet.cz
Re: Servisy - záruční a pozáruční
No to je super zpráva. Tak já si dneska pro telefon zajdu a uvidíme, každopádně to zkusím.
Děkuji za odpověď.
Děkuji za odpověď.
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Máte nějaký doporučení na servis Praha a okolí. Díky
iPad 2 Wi-fi 3G 32GB Game Center: Shootercz
iPhone 5S 32GB Gameloft Live: Shootercz
iMac mid 2012
iPhone 5S 32GB Gameloft Live: Shootercz
iMac mid 2012
Re: Servisy - záruční a pozáruční
osobně mám zkušenost pouze s Macpodporou na smíchově. Mezi námi mě mac živý asi jako spoustu lidí-proto si ho kupujeme ) . a když jsem jej nesl na diagnostku s poškozeným diskem v úterý dopoledne. Ve středu navečer už jsem si Mac vyzvedával.
Samozřejmě záleží od případu že jo . Důležitý že jednají rychle. Auto jsem sice musel nechat na chodníku protože nebylo moc kde zaparkovat ale za mě OK
Samozřejmě záleží od případu že jo . Důležitý že jednají rychle. Auto jsem sice musel nechat na chodníku protože nebylo moc kde zaparkovat ale za mě OK
Re: Servisy - záruční a pozáruční
Jsme nadšený se servisem theIphone v Praze Ječný. Čekal jsem jen cca 15-20minut na opravu tlačítka. Byly příjemný. Prý mám i záruku na opravu. Doporučuji