Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Vše co se týká záručních i pozáručních oprav Apple produktů.

Moderátoři: Alisczech, MichalM.Mac, Streeter, emkei, RadimSvidrnoch, Macforum_Admin

Odpovědět
Uživatelský avatar
martinkudrna
Příspěvky: 30
Registrován: 10 srp 2012 11:18
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od martinkudrna » 16 říj 2012 12:00

Jaké máte zkušenosti s reklamacemi vašich Apple produktů? Byly vždy úspěšné?


Připojím svou první zkušenost ještě s iPhonem 3G, kterému odešel jeden řádek pixelů na displeji. Přístroj měl viditelné praskliny u konektorů, což byl častý problém iPhonu 3G. Prodejní asistent na pobočce Vodafone na Václavském náměstí mě arogantně přesvědčoval, že mi ten mobil určitě spadl na zem a stejně jsou na něm vidět praskliny po pádu. Odmítl jsem ho s tím, že on není kvalifikovaný odborník, aby to mohl posoudit a ať laskavě přijme iPhone na reklamaci. Načež mi dal podepsat známý reklamační list, že souhlasím s tím, že iPhone může být na reklamaci déle než měsíc. Tuto větu jsem škrtl, protože jako zákazník mám na to právo a bylo by jen mojí dobrou vůlí s prodlouženou reklamační lhůtu podepsat. Dodávám ještě, že iPhone byl v posledním měsíci záruky a do reklamačního protokolu jsem si nechal zapsat, že čidla na vlhkost v konektorech přístroje nejsou fialová, tzn. přístroj nepřišel do styku s vodou. Světe div se, z Britexu přišel nový iPhone 3G :)
Obrázek iPhone 5 Obrázek iPad 3rd
Šéfredaktor Supermac.cz - Tipy a návody pro iPhone, iPad a Mac OS X

Uživatelský avatar
lanny
Příspěvky: 1831
Registrován: 01 srp 2012 08:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od lanny » 16 říj 2012 12:07

S iPhonem mám jen ty nejhorší. Přes O2 to poslali k autorizovanému opravci, který s tím za měsíc neudělal vůbec nic. Zato MacAir si Český servis odvezl, opravil a přivezl během 3 dnů.

James
Příspěvky: 134
Registrován: 22 zář 2012 13:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od James » 16 říj 2012 12:10

Na iPhone 4 cez t-mobile mi prestal fungovať mikrofon, za 4 dni mi vymenili kus za kus v servise kam to poslali
iPod, iPhone, iPad, Macbook user

Uživatelský avatar
jakubmoravek
Příspěvky: 1
Registrován: 16 říj 2012 12:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od jakubmoravek » 16 říj 2012 12:26

Po problémech s Home Button tlačítkem u iPhonu 4S mi Vodafone do 5 pracovních dnů poslal nový kus.
Obrázek iPhone 4S Obrázek iPad Mini 16GB
Redaktor Supermac.cz - Tipy a návody pro iPhone, iPad a Mac OS X

pinsim
Příspěvky: 2
Registrován: 05 bře 2016 15:59

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od pinsim » 05 bře 2016 16:10

Ahoj, prosím o pomoc.
Po přihlášení do apple ID vidím nový telefon, ale ne ten starý který je na reklamaci kde je spuštěný FMI, v reklamačních pomínkách narozdíl například od datartu a jiných, není uvedeno že je třeba mít službu vypnutou. Což lidsky chápu, ale nejsem schopna to vyřešit. Takže jsou dvě možnosti, má smysl se hádat ohledně reklamačního řádu? Protože vlastně tím pádem neuznávají reklamaci v rozporu s jejich řádem. A druhá možnost - někdo mi radil že na základě faktury lze v applu celou vec vyresit i bez hesla na apple ID (protoze je moznost ze je tam nejake jiné, ktere uz nemam). Máte s tím nějakou zkušenost? Děkuji za rady:)
Hezký den Iva

mberdych
Příspěvky: 1105
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od mberdych » 05 bře 2016 16:18

Obávám se, že to budete muset víc vysvětlit. Jaký nový telefon vidíte???? Dala jste telefon do opravy, Apple Vám ho se zapnutým FMI nevezme, takže úplně nevím kde a s čím vlastně máte problém.

pinsim
Příspěvky: 2
Registrován: 05 bře 2016 15:59

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od pinsim » 07 bře 2016 16:38

A je moznost ze si apple na zklade faktury dohleda pristupové informace? nekdo mi to doporucoval, ze by to takto melo fungovat.

mberdych
Příspěvky: 1105
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od mberdych » 07 bře 2016 17:26

Jaké přístupové informace? Kam?

Uživatelský avatar
Schumi
Příspěvky: 1174
Registrován: 31 črc 2012 13:21
Bydliště: Příbor

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od Schumi » 07 bře 2016 17:29

Pokud nejste schopna ho na dálku odkodovat, budete muset si ho nechat poslat ze servisu zpět domu a odkodovat ho. Nikdo jiný, ani Apple to za vás neudělá ...

mberdych
Příspěvky: 1105
Registrován: 30 srp 2012 12:14

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od mberdych » 07 bře 2016 18:29

Co já říkám je, že oficiální servis Vám zařízení s FMI nepřijme. Kontrolují to, takže nevím kde ho máte.

MichalJ
Příspěvky: 827
Registrován: 31 črc 2012 14:16

Re: Zkušenosti s reklamacemi - iPhone a iPad

Příspěvek od MichalJ » 07 bře 2016 22:15

pinsim píše:A je moznost ze si apple na zklade faktury dohleda pristupové informace? nekdo mi to doporucoval, ze by to takto melo fungovat.
Apple Vám akorát v případě že jste si iphone kupoval přímo od nich dokáže poslat kopii faktury, i když už ve vašem účtu není vidět (jsou tam tuším za posledních 6 měsíců).

Odpovědět