Ruční nastavení kanálu pro 5Ghz Wi-Fi v Airport Utility
Napsal: 06 čer 2019 19:37
Zdravím přátelé,
čas od času se mi stane, že mi Homepod hlásí, že je není připojený k Internetu, nebo se mi stává, že mi hraje hudba a třeba na půl sekundy se přeruší. Říkal jsem si, zda nejde o nějaké rušení "panelákových" wifin a chtěl jsem tedy nastavit kanál pro 5Ghz ručně, ale nastal mi takový problém. Když spustím Diagnostiku bezdrátové sítě, tak se mi v okně "Hledat" zobrazuje, že nejlepší kanál pro 5Ghz je 161, ale když ho chci nastavit v nastavení Airport Utitily, tak tam mám na výběr jen kanály 36, 40, 44 a 48.
čas od času se mi stane, že mi Homepod hlásí, že je není připojený k Internetu, nebo se mi stává, že mi hraje hudba a třeba na půl sekundy se přeruší. Říkal jsem si, zda nejde o nějaké rušení "panelákových" wifin a chtěl jsem tedy nastavit kanál pro 5Ghz ručně, ale nastal mi takový problém. Když spustím Diagnostiku bezdrátové sítě, tak se mi v okně "Hledat" zobrazuje, že nejlepší kanál pro 5Ghz je 161, ale když ho chci nastavit v nastavení Airport Utitily, tak tam mám na výběr jen kanály 36, 40, 44 a 48.